2023-06-16, 16:02
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vänta och se, AFC kommer att plocka hen ligatiteln nästa säsong, och inom några få år så kommer vi även att vinna UCL.

Du har stora planer för Arsenal och Scania.

Citat:
Nu har jag ambitioner om att öka Scania’s märkesvärde markant här i området och se till att Scania totaldominerar marknaden i framtiden, jag ska lägga en klar plan på detta. Ambitionen är att grusa Volvo totalt.
Citera
2023-06-16, 16:05
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo

Arsenal borde ju anställa honom, har någon ljungbergs nr ?
Citera
2023-06-16, 16:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Naturligtvis. Men varför så är du/ni så sjukt upptagna av min profession som säljare av tunga fordon, och vad har det med engelsk fotboll att göra?
Citera
2023-06-16, 17:02
Medlem
Svartvittskanes avatar
Citat:
Naturligtvis. Men varför så är du/ni så sjukt upptagna av min profession som säljare av tunga fordon, och vad har det med engelsk fotboll att göra?

Vad röker du för något? Vill gärna testa självklart är Chelsea FC större än arseanal på alla sätt.
Citera
2023-06-16, 18:47
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fel fel fel Conte var klar för Arsenal först.

Även Vlahovic var klar.

Generalen är en hjälte! Tack vare att han som vanligt hade fel så duckade vi två kulor
Citera
2023-06-16, 18:50
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Generalen är en hjälte! Tack vare att han som vanligt hade fel så duckade vi två kulor

Äh vafan Vlahovic tror jag hade gjort det bra.

Conte visade däremot att han inte klarar av pressen i en äkta storklubb

Det är vårt år i år. Förväntar mig minst FA-cupen.
Citera
2023-06-16, 18:54
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Äh vafan Vlahovic tror jag hade gjort det bra.

Conte visade däremot att han inte klarar av pressen i en äkta storklubb

Det är vårt år i år. Förväntar mig minst FA-cupen.

Inte helt omöjligt. Inte sett så mycket Juve så vet inte om dom använt honom på fel sätt eller nåt sånt. Statsen imponerar inte iaf.

Conte behöver ha en trupp som klarar av att spela hans skitfotboll utan att ta livet av sig

Audi Cup är väl given iaf
Citera
2023-06-16, 19:08
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Inte helt omöjligt. Inte sett så mycket Juve så vet inte om dom använt honom på fel sätt eller nåt sånt. Statsen imponerar inte iaf.

Conte behöver ha en trupp som klarar av att spela hans skitfotboll utan att ta livet av sig

Audi Cup är väl given iaf

Juve använde honom fel. I början hos oss var han magisk. Han var vår Limpar vår Overmars t.o.m. generalen blev våt och hyllade honom.

Frågan är om Drogba02 håller med?

Förväntar mig minst FA cupen. Men ett PL guld skulle sitta fint också.

Spurs
City
Arsenal

I den ordningen
Citera
2023-06-16, 20:25
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Juve använde honom fel. I början hos oss var han magisk. Han var vår Limpar vår Overmars t.o.m. generalen blev våt och hyllade honom.

Frågan är om Drogba02 håller med?

Förväntar mig minst FA cupen. Men ett PL guld skulle sitta fint också.

Spurs
City
Arsenal

I den ordningen

Ja helt sjukt hur värdelösa Juve är på att ta hand om talanger ibland. Kulu kanske inte tar startplats i alla lag, men han skulle göra skillnad för alla lag bara han används rätt.

Nu verkar Arteta vilja ha Havertz men jag hade inte tackat nej till Kulu som backup till Saka.
Citera
2023-06-16, 21:50
Medlem
Masingas avatar
Tror ni Grealish beteende dagarna efter CL vinsten med de konstanta bilderna av att berusad kommer få ägarna att se rött och vidta åtgärder?

Representerar man en så stor klubb så ska man inte bete sig som en fjortis som åker på solsemester och är packad dygnet runt. Fira, absolut men han visar innerst inne vilket patrask han är.
Citera
2023-06-16, 23:04
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Tror ni Grealish beteende dagarna efter CL vinsten med de konstanta bilderna av att berusad kommer få ägarna att se rött och vidta åtgärder?

Representerar man en så stor klubb så ska man inte bete sig som en fjortis som åker på solsemester och är packad dygnet runt. Fira, absolut men han visar innerst inne vilket patrask han är.

Ska klubbar få bestämma över spelarna 24/7? Så länge festandet inte påverkar prestationerna på träning/match så ska dom ha noll kontroll.
Citera
2023-06-17, 00:05
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Ska klubbar få bestämma över spelarna 24/7? Så länge festandet inte påverkar prestationerna på träning/match så ska dom ha noll kontroll.
24/7 har väl ingen sagt. Som professionella idrottare har man ett ansvar att uppföra sig då man har mer ögon på sig, denna pajas springer runt full i 4 dagar på "arbetstid" när Citys lag firar. Lägg till att det är muslimska ägare också, lär ju inte ta lätt på hans beteende. Tror nog flera av hans lagkamrater tycker han är skämmig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in