2023-06-15, 23:26
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Han lär flytta hem till Italien.. Roma eller Juventus?

Mm det vore nog det bästa för honom. Milan kanske han skulle passa bra i.
Citera
2023-06-15, 23:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Han lär flytta hem till Italien.. Roma eller Juventus?

Jag skulle kunna tänka mig att han skulle göra en del mål hos oss om kulan levererar delikata passningar
Citera
2023-06-15, 23:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Mm det vore nog det bästa för honom. Milan kanske han skulle passa bra i.
Han är alldeles för ung för Milan
Citera
2023-06-15, 23:32
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jag skulle kunna tänka mig att han skulle göra en del mål hos oss om kulan levererar delikata passningar
Han petar ju garanterat Kane iaf
Citera
2023-06-16, 14:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Det är klart du tror det med riktig tränare läs Klopp/Pep så hade det sett betydligt bättre ut.

Svårt att anställa topptränare när klubben är ”fattiga” och spelarna sitter på långa kontrakt.
Knappast. Jag tror inte att varken Pep eller Klopp hade uppnått i närheten av det som de har gjort i Man City/Liverpool om de hade varit Chelsea’s manager.. dessutom så hade de båda fått sparken inom max 3 år i ryssklubben.

_ _ _

Det återstår ju att se, men jag är iaf rätt trygg på att Chelsea’s tid som en relevant ”storklubb” nu är förbi.
Citera
2023-06-16, 14:32
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Arsenal är alltså villiga att betala nästan lika mycket för Rice som Real betala för Jude? :/ Varför inte bara värva typ Fabian Ruiz istället för en tiondel ?
Varför är inte gräset gult istället för grönt..?

Declan Rice är den sista pusselbiten som vi behöver för att ta hem de stora titlarna.
Citera
2023-06-16, 14:50
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Declan Rice är den sista pusselbiten som vi behöver för att ta hem de stora titlarna.

Ja, Carabao Cup eller kanske till och med FA-cupen. Det är stora titlar för Arsenal.

De riktiga stortitlarna tar de vuxna hand om ska du se.
Citera
2023-06-16, 15:40
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Ja, Carabao Cup eller kanske till och med FA-cupen. Det är stora titlar för Arsenal.

De riktiga stortitlarna tar de vuxna hand om ska du se.
Du tillhör väl sekten av fantastiska experter som påstod att Arsenal inte ens skulle klara topp 4 denna säsong?

Vänta och se, AFC kommer att plocka hen ligatiteln nästa säsong, och inom några få år så kommer vi även att vinna UCL.
Citera
2023-06-16, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså..? Jag har varit en trogen AFC-fan i 30+ år nu, och de allra flesta supportrar till den eller den klubben säger/skriver ”vi” när de syftar på sin klubb. Och skälet till att varför jag inte längre delar några länkar öht härinne, är kort o gott p g a att det inte är mitt ansvar att skola upp ett gäng med talanglösa lammskallar.

Jag vill, mer än gärna, se att du visar ett enda tillfälle där jag ska ha haft fel i ngt av det som jag har skrivit.

När du påstod att Tottenham hade ringt Conte, att han slängde på luren när han hörde att de var Tottenham som ringde, senare blev han manager för Tottenham just, du kan ju aldrig visa källor för något. Så du har ju noll koll på fotboll
Citera
2023-06-16, 15:57
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan
När du påstod att Tottenham hade ringt Conte, att han slängde på luren när han hörde att de var Tottenham som ringde, senare blev han manager för Tottenham just, du kan ju aldrig visa källor för något. Så du har ju noll koll på fotboll
Jag skrev simpelt hen bara vad jag läste om detta ”rykte” på Twitter, hävdade inte på ngt som helst vis att det var fakta e.l.

Och jag har mer koll på fotboll än vad du nånsin kommer att ha.
Citera
2023-06-16, 15:58
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vembryrsigfan

Fel fel fel Conte var klar för Arsenal först.

Även Vlahovic var klar.
Citera
2023-06-16, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Fel fel fel Conte var klar för Arsenal först.

Även Vlahovic var klar.

Ja så var de, sen när han har fel så skriver han ''har hört detta ryktet på twitter'' utan att länka något och sen skriver man, har man rätt så behöver man inte länka. Stolpskott deluxe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in