2023-06-13, 18:31
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Det kan var att kvinnans bästa vän hunden är med i sängen & sätter gränserna, lägger den en korv så betyder det kör och slickar den Alex i örat som den gjorde igår så betyder det stopp
Jag tror att den där pudeln har fått titeln ledarhund för svaga hjärtan
https://www.youtube.com/watch?v=31H2ovpqi2Y
precis som att det finns cancerhundar som kan dofta sig till en knöl (det är därför hundar alltid dras till mig) på 1 meters håll!
Den här rackaren har Lina bestämt fungerar som en elmätare som pekar ut hur långt eller kort dom ska låta sig gå i olika situationer, ibland kommer Lina och hunden hem efter en 7 timmars promenad ifall hon fått upp ett spår, ibland vänder dom hem redan vid postlådan eftersom hunden har övertygat markerat på Linas andning!
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-13 kl. 18:47.
Citera
2023-06-13, 19:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Lite konstigt att kaptenen inte lyckades att komma i sin frugas pussy, är han omskuren? 🤔

Omskuren vet vi inte, men avkapad känslomässigt däremot.
Citera
2023-06-13, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huzzah
Jag tror faktiskt helt ärligt att de bara är inkompetenta? Du såg ju Raw-Freddan nu när läskiga Lina helt plötsligt (?) fått pirr i bäret.. han skakade ju av glädje och ren lycka det lilla livet. Men fattar bara inte hur de kan vara såhär dåliga som i år men det kanske är så enkelt att de får typ 12 ansökningar å hälften är rena psykon som de måste gallra bort å sen sätter de bara ihop de resterande och kollar hur det blir? Det känns lite så i år iaf.

Fredrik är absolut snäll men jag tror inte det kommer hålla mellan dem. Hon kämpar på och låtsas nog till och med övertyga sig själv om att hon är attraherad av honom. Men jag skulle nästan kunna ta gift på att hon inte är det, tyvärr. Han har småkuksaura och Stina har som du vet alldeles för mycket skinn på näsan för att kunna vara ihop med en sån. Det är samma visa varje gång å de borde fatta att inga tjejer vill ha en beta om de inte lär känna den först och helt enkelt inte ta med den personlighetstypen på killar alls. Men då finns det nog inga äkta män i nästa säsong så det är en omöjlig ekvation detta…

Kan tänka mig att många som söker hinner ångra sig innan uttagningen och vissa efter. Trots allt är det ju singlar som kanske faktiskt hinner träffa någon innan som de är intresserade av. Eller bara ångrar sig helt enkelt.
Citera
2023-06-13, 19:53
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Jag menar att ifall man lägger ut en bild på honom så får han sannolikt fler likes än en person som du, då kan man hävda att han objektivt är snyggare än du.

Det är ju helt omöjligt att jämföra två personers utseende när man inte vet hur den ena ser ut.

Alltså det är svårt att ta in hur dumma kommentarer som florerar här men när en kommentar utmärker sig som extra korkad så exkluderar jag skribenten. Du är härmed inte synlig för mig.
Citera
2023-06-13, 19:57
Medlem
Durochmolls avatar
Jag trodde det var Carro som skulle kasta in handduken. Sjukt att det var hon som blev dissad av den trotsiga jättebabyn Agust, och till och med började gråta över det. Det har ju varit övertydligt från dag 1 att hon kände noll attraktion (känns lite som Ellen och Bert i säsong 1 eller Malin och Daniel i säsong 5, uppenbart att tjejerna kände sig besvikna).

Mina gissningar inför sista avsnittet:

Ida och Arvid. Båda kommer säga ja utan att tveka.

Alex och Lina. Han kommer tvingas svara först och säger då ja. Hon kommer sen att säga nej. Hon känns lite som Carro på så sätt, svårt att bli dissad.

Stina och Fredrik. De kommer vilja fortsätta vara ett par, men det känns som de skulle kunna kasta bort ringarna och ”bara” vara ett par istället för gifta (mest Stinas vilja).
Citera
2023-06-13, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Durochmoll
Jag trodde det var Carro som skulle kasta in handduken. Sjukt att det var hon som blev dissad av den trotsiga jättebabyn Agust, och till och med började gråta över det. Det har ju varit övertydligt från dag 1 att hon kände noll attraktion (känns lite som Ellen och Bert i säsong 1 eller Malin och Daniel i säsong 5, uppenbart att tjejerna kände sig besvikna).

Mina gissningar inför sista avsnittet:

Ida och Arvid. Båda kommer säga ja utan att tveka.

Alex och Lina. Han kommer tvingas svara först och säger då ja. Hon kommer sen att säga nej. Hon känns lite som Carro på så sätt, svårt att bli dissad.

Stina och Fredrik. De kommer vilja fortsätta vara ett par, men det känns som de skulle kunna kasta bort ringarna och ”bara” vara ett par istället för gifta (mest Stinas vilja).

Tyckte du verkligen att hon blev det? För att han inte ville spela lite bowling i slutet och börja från början igen? Jag tyckte det var mer som att hon inte riktigt ville ta det slutgiltiga steget bara. Jag tror det var bra för honom att säga ifrån.
Citera
2023-06-13, 20:13
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Tydligen tycker de inte orgasm är viktig. Apropå sex. Arvid kan ha sex utan orgasm. Blev väldigt förvånad. Är det vanligt? Varit med om det men då var killen inte tillräckligt tänd eller störd av gummit.

Nej det är absolut inte vanligt. Tvärtom. Skulle tro att han inte är så extremt intresserad av sex med Ida. Jag har anat det tidigare för han överdriver sina klyschor en del när det kommer till att låtsas va kåt på henne. Att han inte är så intresserad av orgasm med henne spikar den teorin en aning till.

Säger inte att jag vet men jag anar att det kan vara ungefär så.
Citera
2023-06-13, 20:15
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskekaker
Lina och Alexander har ju syskontycke med sina hästtänder

Ja just det, det hade jag glömt bort! Det var jättetydligt på bröllopet att de hade samma garnityr försmå syntes det av den anledning att Lins skrattade och log en del.
Sen slutade hon bekant med det och sen dess har jag inte tänkt på det.
Citera
2023-06-13, 20:18
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DVM
Men programmet går ju ut lite på att se hur paren löser sina problem själva och för det som de inte kan lösa så har de ju psykologerna till hjälp. Man vill väl inte att Kamera-Janne ska blanda sig i alla deras beslut. Teamet är ju bara där för att dokumentera. Lite som när man filmar rovdjur som dödar en gasell på savannen. Kamera-Janne kan ju inte stå där och tjöta för lejonet om etik och vikten av vegans kosthållning 2023 😅🫶

Hahahaha I agree!! Vem fan frågar kamerasnubben om det är okej att öppna bildörren eller inte😂😂
Citera
2023-06-13, 20:20
Avslutad
Till alla Krösa-Major som fantiserat ihop att ”Kerstin” skapats för att skylla alla kriminella grejer Ida sysslar med när hon går på fest;
Det var bara ett skämt, precis som jag sa, och det har inte med alkohol att göra då hon skojar om Kerstin med sina vänner både nykter och onykter. Det var ju det jag sa. Håller med Huzza och andra som påtalat hur svagbegåvade många är som skriver i tråden.

Bra intervju med Ida å ena sidan men å andra sidan skyller hon bara alla drev mot henne oå klippningen, som om inte Arvid medvetet planterat förvridna påhitt om henne. Tex när han berättade om Kerstin antydde han att det var nån slags andra personlighet Ida blev när hon drack. Jag köper inte Idas överslätande, köper att hon är ärlig men jag tror hon blundar för vissa saker Arvid gör mot henne…
Och förresten, så mycket som produktionen klippt och klistrat för att ”skapa drama” rimmar ju programmet väldigt illa med sin seriösa etikett. Enligt Ida tar dom saker helt ur sitt sammanhang och klipper ihop hursomhelst så att det inte ens motsvarar verkligheten…

Och Barbiedockorna föreställde förresten inte dom själva utan ett par som la sig utanför deras tält och hade sex helt enkelt när Ida och Arvid var ute och tältade.

Genomgående under säsongen har det framkommit att Ida har ett alterego som heter Kerstin. Nu berättar hon att namnet på alteregot kom till när hon och två kompisar hade svårt för att bestämma sig för vilken mat de skulle beställa i korvkiosken på Medborgarplatsen i Stockholm.
– Då sa han i korvmojjen att ”kom igen nu Kerstin, bestäm dig”.
Därmed var Kerstin född.
– Kerstin har alltid funnits i mig, hon är den där djärva och modiga, hon plockar jag fram, nykter som onykter. Hon är Ida gånger hundra, hon är ingen annan.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Knk70E/ida-lind-fran-gift-vid-forsta-ogonkastet-om-sanningen-bakom-carbonarasex-och-barbiedockorna
Citera
2023-06-13, 20:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Nej det är absolut inte vanligt. Tvärtom. Skulle tro att han inte är så extremt intresserad av sex med Ida. Jag har anat det tidigare för han överdriver sina klyschor en del när det kommer till att låtsas va kåt på henne. Att han inte är så intresserad av orgasm med henne spikar den teorin en aning till.

Säger inte att jag vet men jag anar att det kan vara ungefär så.

Håller med men varför spelar han? Han ljög ju med hela kroppen från första ögonkastet till vigseln.
Citera
2023-06-13, 20:24
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Men Arvid verkade så nöjd över det. Det där fascinerade mig.
Han verkade se det som en tillgång.
Jag fattade inte det.
Som tjej vill man att killen ska ha fått ut maximalt av sexet, också, för att det ska kännas som ett fantastiskt sex.
Så om jag har varit snabbare, då kör jag på som en blådåre, för att han också ska få sitt.

Kännas hit och kännas dit. I Arvids tillvaro känns inte saker, det har han ju sagt🤷‍♂️
Om han inte känner känslor utan lever sin tillvaro mer mekaniskt så är det inte mer med det helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in