2023-06-13, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lavande
Tydligen tycker de inte orgasm är viktig. Apropå sex. Arvid kan ha sex utan orgasm. Blev väldigt förvånad. Är det vanligt? Varit med om det men då var killen inte tillräckligt tänd eller störd av gummit.

Det är inte vanligt, det kan jag inte tro. Men för de som inte speciellt mycket tänder på sin partner är det så klart en möjlighet. Eller att de har haft så mycket sex att han inte kan komma. Men på Ida lät det som det hände ganska ofta. Det tycker jag är märkligt. Han verkar ha sex som att säga hej ungefär.

Jag får vissa vibbar men jag kan ha helt fel. Det kan man verkligen ha gällande det. Men det är märkligt att man ligger naken med sitt ex och sover utan att se något som helst problem med det och utan några sexuella känslor alls för sitt ex och även utan känslor för Idas invändningar och har sex utan orgasm med Ida. Det är mycket annorlunda.
Citera
2023-06-13, 17:15
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Gentlemannen Arvid vill nog inte säga något så att Ida riskerar känna sig dålig på något sätt när det kommer till sexet.

"Inte säga något"?
Följer du inte programmet?
Menar du att han inte sagt något om sina föregående damer?
Han har verkligen deklarerat om dem.
Samtidigt har han dragit det ytterligare ett varv, genom att han vill ha ett klartecken från Ida att han ska få ligga näck bredvid dem.

Du svamlar ju i nattmössan, och din enda uppgift här i tråden, är att vara riddaren för Arvid.
Har mormodern hyrt in dig?
Citera
2023-06-13, 17:18
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spider-Girl
Varsågoda 🤣

https://www.instagram.com/reel/Ctbvh70u6xu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Haha vad söta
Citera
2023-06-13, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cameltotem
Han är helt klart gränsöverskridande men de finns de ju en hel del i världen som är.
De förstår ju givetvis inte varandras världsbild och poängen är att ingen har rätt utav dom. Agust tycker helt enkelt inte det är en stor grej och förstår inte varför Carro är så arg. Carro tycker det är felt helt enkelt och därför går de inte att diskutera längre.

De roliga är ju att ingen av dom har en förklaring för de finns ingen förklaring? Spika i stugan? Ja va fan spelar det för roll Carro, låt Agust göra det hur drabbar det dig.

Agust, om hon verkligen inte vill att du spikar i stugan för hon tycker det är sånt jävla problem, gör bara inte det.

Inte för att samla poänger men det var spiken i kistan (stugan) så att säga för August. Knappast första gången hon kritiserar honom och jag tror allt har med attraktion och göra. Sedan så är det nog så att Carro inte är allt för lätt som person heller.
Citera
2023-06-13, 17:27
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Dock får man väl säga att ihopmatchningar av par sällan funkar ens i bekantskapskretsen där folk känner de de tussar ihop, för att inte tala om Tinder etc
Så jag tycker inte facit, med ca ett par per säsong som håller ihop, är dåligt. Min kritik gäller främst att flera personer som är instabila och TOTALT olämpliga för ett sådant här experiment, släpps in här och paras ihop med seriösa och jordade människor som är redo för kärlek.

Lägg även till att de som söker till den här typen av program gör det just på grund av att de har svårt att få till fungerande relationer.
Citera
2023-06-13, 17:46
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Varsågoda 🤣

https://www.instagram.com/reel/Ctbvh70u6xu/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Det där är inte samma gube som Carro strippade & dansade sensuellt inför, utan hon tog vad hon fick!

Jaha, det var nån slags sketch bara
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-13 kl. 17:56.
Citera
2023-06-13, 17:52
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av louise112
Kvinnor vill i grunden ha en man som kan beskydda dom. En man som inte kan stå upp för sig själv och bara vill vara tillags blir således inte attraktiv.
Och beskydda henne kan han inte om han samtidigt gillar hennes mjuka pizzabotten, om hon bjuder på en hård
pizzabotten så kommer han säga som det är! Lina behöver ett nytt degrecept! pronto!

För om en man inte kan stå upp inför sin åsikt inför en kvinna, hur ska han
då kunna stå upp inför männen han måste skydda henne ifrån?...som om man bemöter
båda könen likadant
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-13 kl. 18:13.
Citera
2023-06-13, 18:01
Medlem
Katciu88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag fattar inte riktigt varför Lina fortsätter att dejta med Alexander när hon uppenbarligen inte är speciellt intresserad av honom annat än som vän. Ibland känns det som om han är ett komplement till hennes hund - någon hon kan gulla med lite och han tar tacksamt emot allt även om det ibland känns konstigt och direkt fel. Lina kan ta ner honom på jorden när hon vill, och hon gör det också, som en lek.

Jag har samma tankar om Lina! Men Alex verkade ju avslöja i synken att de har sex!?!? Jag har svårt att tro det. När man haft sex brukar man ha ett avslappnat sätt mot varandra, jag kan inte se det här.

Eller är det Linas psykande som gör Alex på helspänn trots ev sexy time?

Jag tolkar på Linas kroppsspråk som att hon är äcklad av Alex. Fattar inte att hon då kan ha sex med honom. Men det skulle kunna vara att hon gör det som ett självskadebeteende i kombination att sexet ger henne oemotståndlig makt, tar hennes lekande med Alex till nya nivåer.

(+fattar inte alla dessa Arvid troll som förstör tråden. Går ju knappt att läsa här längre.)
Citera
2023-06-13, 18:11
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Agust fick nog och satte ner foten mot Carro och gjorde slut. De som hyllar henne på insta kan inte vara kloka. Undra hur många killar som känner sig sugna på att bli uppläxade av Carro framöver? Hon har verkligen inte gjort bra reklam för sig själv. Varför hon sökte till ”GIFT vid första ögonkastet” är helt obegripligt när hon vill stanna vid bowling och liknande dejter 😂.
Det råder inte alls något motsatsförhållande som någon hävdade i tråden mellan att vara konflikträdd och att samtidigt uppläxa....vad är det för begrepp? när två argumenterar så är båda lika övertygade, det enda som kan skilja två bråkstakar är dom rent retoriska spänntagen, men båda två kommer alltjämt att försöka uppläxa varandra, Agust försöker också men döljer bara sin sanning bakom att det hon inte säger är objektivt sant, att uppläxa är att lyckas övertyga motparten har jag bestämt
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-13 kl. 18:19.
Citera
2023-06-13, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgundi
Det är inte vanligt, det kan jag inte tro. Men för de som inte speciellt mycket tänder på sin partner är det så klart en möjlighet. Eller att de har haft så mycket sex att han inte kan komma. Men på Ida lät det som det hände ganska ofta. Det tycker jag är märkligt. Han verkar ha sex som att säga hej ungefär.

Jag får vissa vibbar men jag kan ha helt fel. Det kan man verkligen ha gällande det. Men det är märkligt att man ligger naken med sitt ex och sover utan att se något som helst problem med det och utan några sexuella känslor alls för sitt ex och även utan känslor för Idas invändningar och har sex utan orgasm med Ida. Det är mycket annorlunda.

Det är precis det du tar upp som jag också reagerade på. Det fattas någon slags laddning som ger en känsla av ett barn. Eller kanske egentligen föredrar något annat?!

Jag hade i vilket fall hakat upp mig på om killen jag har sex med ofta inte avslutar.
Citera
2023-06-13, 18:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Rapportera dom. Dom har tydligen skrämt bort flera seriösa nick.

Tror inte det är självskadebeteende utan en del i katt och råttaleken tyvärr..
Det kan var att kvinnans bästa vän hunden är med i sängen & sätter gränserna, lägger den en korv så betyder det kör och slickar den Alex i örat som den gjorde igår så betyder det stopp
Citera
2023-06-13, 18:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Kolla henoms historik i tråden dock, hen gjorde entré på en vit häst för att dräpa alla som skändat Arvid ;D

Eftersom det var ett hatdrev mot Arvid så kände jag att jag var tvungen att försvara honom. Det hade inte spelat nån roll vem det var, jag avskyr mobbare, översittare och lögnare. Och påhoppare. Kolla gärna mina inlägg om ni vill, det är bara att gå in på historiken under min profil. Jag har inget att dölja.

Men nu har jag lagt ner, det hela är bara så löjligt, Arvid hit och Arvid dit, vem bryr sig. Men jag försöker ändå ge en annan vinkling när jag märker att folk här går hårt mot andra på ett sätt som jag tycker är dömande och trångsynt.
Senast redigerad av sirsia0 2023-06-13 kl. 18:32.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in