Citat:
De flesta vet att det finns en centraliserad makt som har inflytande över hela västvärlden. De dumma i dagsläget är de som blint tror på media och att världen fungerar så som den presenteras.
Tyvärr är psykologiska operationer extremt invecklade och komplexa men effektiva i väst; i öst är de mer rakt på och säger som det är och vad de vill.
Kort sagt har vi blivit "utvalda" att utsattas för det här på gott och ont. Det är mycket ont om vi agerar och tänker mot den globala agendan. Men å andra sidan vill de att vi SKA veta att vi är utsatta för förföljelse eftersom vi ska veta att vi är "speciella".
Kan det vara så att en grupp arbetar för toppen av pyramiden som ska förverkliga DERAS agenda vilken baseras i huvudsak i kristendomen och en "Gud"? Hur ska vi förklara att alla i ens familj och vänkrets går med på det självmant..
Även om det handlar om annat så spelar det ingen roll. Operationen har ett mål vilket är att bl.a. gaslighta oss om vi klagar och presenterar bevis samt förtycka oss och förfölja oss om vi är tysta och inte protesterar. Jag är övertygad att 90% av alla som påstår sig vara utsatta är fejk. De vill vara oss eller så vill de förtrycka oss mera.
Oavsett hur korrekt jag är i min sak så är det här DESIGNAT att ge sig på mig oavsett vad jag gör. Alla är tillsagda hur att reagera eller manipulerade att tro på det som sägs om oss. Det finns få vägar en vanlig person tar i att agera mot oss utifrån det som påstås om oss.
Denna grupp initierade oss i något mot vår vilja och utan vår vetskap.
Tyvärr är psykologiska operationer extremt invecklade och komplexa men effektiva i väst; i öst är de mer rakt på och säger som det är och vad de vill.
Kort sagt har vi blivit "utvalda" att utsattas för det här på gott och ont. Det är mycket ont om vi agerar och tänker mot den globala agendan. Men å andra sidan vill de att vi SKA veta att vi är utsatta för förföljelse eftersom vi ska veta att vi är "speciella".
Kan det vara så att en grupp arbetar för toppen av pyramiden som ska förverkliga DERAS agenda vilken baseras i huvudsak i kristendomen och en "Gud"? Hur ska vi förklara att alla i ens familj och vänkrets går med på det självmant..
Även om det handlar om annat så spelar det ingen roll. Operationen har ett mål vilket är att bl.a. gaslighta oss om vi klagar och presenterar bevis samt förtycka oss och förfölja oss om vi är tysta och inte protesterar. Jag är övertygad att 90% av alla som påstår sig vara utsatta är fejk. De vill vara oss eller så vill de förtrycka oss mera.
Oavsett hur korrekt jag är i min sak så är det här DESIGNAT att ge sig på mig oavsett vad jag gör. Alla är tillsagda hur att reagera eller manipulerade att tro på det som sägs om oss. Det finns få vägar en vanlig person tar i att agera mot oss utifrån det som påstås om oss.
Denna grupp initierade oss i något mot vår vilja och utan vår vetskap.
Som jag förstår det så ser dom oss som nå slags objekt som dom kan forma hur dom vill 🤔
Och de har ingen som helst moral vad dom kan göra för att uppnå det mål som dom har tänkt sig😏
Jag har varit med om allt ifrån försök att ändra min sexuella läggning till att förstöra ett äktenskap 🙄
När dom förstörde mitt äktenskap så var det en massa mystiska män som gick runt vårt hus och pratade med någon i mobiltelefonen och sa han är här nu mitt ex hörde detta så det var inte bara jag som upplevde denna förföljelse, dessutom så fotograferade en mystisk äldre kvinna oss på flygplatsen när hennes släkt var på besök jag försökte springa efter kvinnan som fotograferat oss men hon sprang snabbt iväg till sin bil🙄
Det påminde väldigt mycket om vad som hände dagar innan mordet på Olof Palme han hade ochså en hel del mystiska män som stod nära hans lägenhet och iakttog hans dagliga aktiviteter 🙄
Det är det som är så skrämmande att de flesta av oss är inte några viktiga personer men ändå tycks dom lägga sådana resurser på oss som om vi var kändisar eller politiker 🙄