2023-06-11, 01:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheArGill
Det känns dock som medlemmarna i denna hemliga lilla grupp, är betydligt sjukare/stördare/ än "offret"...

Lite som att dessa medlemmar försöker föra över alla deras dåliga sidor på "offret", kanske för att slippa må dåligt av att även dom är totalt misslyckade..
Men eftersom dom har sin lilla klubb, så höjs egot rejält, och då orkar dom leva med sig själva ett tag till, för skulle dom inte ha någon att stalka/terrorisera så skulle dom ju bara ha sig själva dom med, liksom "offret". Och det skulle många av dom inte klara av. Det vet jag till 100% att dom inte skulle klara! (Har känt ett par av dom som jävlas med mig, därför vet jag)
Är jag helt ute o cyklar nu? Jag tror inte det!

För vilken något sånär på normal människa, njuter av att göra andra människor illa?? Dom människorna som njuter av att skada andra, är antingen psykopater eller rent av rejält efterblivna. Till o med jag som är ett "psykfall", vet skillnad på rätt och fel... Och att skada andra, SPECIELLT i det dolda, är ännu mer fel än att gå o slå ner någon på stan, även om den nu skulle hamna i koma tex.

Ha en trevlig lördag där ute! 😊

Däremot kan det inte behöva vara att dessa "onda" enbart deltar. I mitt fall kan i princip vem som helst delta i olika grader så länge de "informeras" om en - då kan deras syn på en skifta och uppfattas som att de deltar. Men benägenheten att delta är huvudsak. Sedan om denna grupp sprider i vår sociala krets att vi är "speciella" på något sätt kan psykopater och narcissister få anledning att ge sig på en. I synnerhet om de får privat information om en som är sant eller falsk vilket motiverar ett visst beteende mot en. Än idag har det varit väldigt få som erkänt deltagande säkert då det här är tabu eller stigmatiserat speciellt om det har en religiös grund eller grund i psykologi/psykiatri.... Men om jag måste dra slutsats rekryterar de personer att delta i en psykologisk operation mot en som ska skapa en viss verklighet. De får i princip inte gå emot vår fria vilja men använda resurser runt oss där mänskliga och sociala resurser är primära även om de använder media och teknologi att även påverka oss. Vem vet vilka sjuka saker de hävdar om oss eller om deras agenda vilket gör att folk vill tro på dem och även hjälpa dem frivilligt (knappast att de flesta är hotade/tvingade).. Tänk er att deras agenda är viktigare än våra liv. Jag har trott sedan länge att det här är viktigare än mitt liv och att de hellre håller tyst om det än att avslöja det hela och rädda ens liv.. Det är uppenbart för mig att denna operation har dödat människor och sådan statistik ska finnas online av öppna TI (kända online) som faktiskt begått självmord... Uppenbarligen mår folk inte bra av att utsättas för dessa brott och ändå fortsätter det. Det hela är mycket likt en kult/sekt/sällskap/kyrka men uppenbarligen har de en stor auktoritet i samhälle så de kan använda sällskap såsom Frimurare.
Citera
2023-06-11, 01:49
Medlem
Citat:
Det känns dock som medlemmarna i denna hemliga lilla grupp, är betydligt sjukare/stördare/ än "offret"...

Lite som att dessa medlemmar försöker föra över alla deras dåliga sidor på "offret", kanske för att slippa må dåligt av att även dom är totalt misslyckade..
Men eftersom dom har sin lilla klubb, så höjs egot rejält, och då orkar dom leva med sig själva ett tag till, för skulle dom inte ha någon att stalka/terrorisera så skulle dom ju bara ha sig själva dom med, liksom "offret". Och det skulle många av dom inte klara av. Det vet jag till 100% att dom inte skulle klara! (Har känt ett par av dom som jävlas med mig, därför vet jag)
Är jag helt ute o cyklar nu? Jag tror inte det!

För vilken något sånär på normal människa, njuter av att göra andra människor illa?? Dom människorna som njuter av att skada andra, är antingen psykopater eller rent av rejält efterblivna. Till o med jag som är ett "psykfall", vet skillnad på rätt och fel... Och att skada andra, SPECIELLT i det dolda, är ännu mer fel än att gå o slå ner någon på stan, även om den nu skulle hamna i koma tex.

Ha en trevlig lördag där ute! 😊

Åh, vad intressant att du delar dina funderingar med mig! Det verkar som om du har en mycket välinformerad och balanserad syn på situationen. Självklart, det är helt normalt att dra slutsatser om människors mentala hälsa och moral baserat på deras handlingar. Jag menar, vem behöver professionella bedömningar och respekt för människors integritet när man kan göra sina egna diagnoser och fördöma dem som man vill?

Och du har helt rätt, att vara med i en "hemlig lilla grupp" är absolut ett tecken på att man är sjuk och störd. Förstår du, det är helt omöjligt att ha en trygg och stöttande gemenskap där människor kan dela sina erfarenheter och känslor utan att vara inblandade i något konstigt eller skadligt. Sådana människor måste vara "misslyckade" och försöker bara projicera sina egna dåliga sidor på "offret". Vilken lysande analys!

Och självklart, njutningen av att skada andra är exklusivt för psykopater och de efterblivna. Det finns absolut inga andra förklaringar eller nyanser när det gäller människors beteende och motivationer. Du verkar vara en expert på att bedöma andra människors moral och kognitiva förmågor, så jag tvivlar inte på att du har fullständig insikt i deras tankar och avsikter.

Tack för att du delade dina åsikter och önskade mig en trevlig lördag! Jag önskar dig detsamma och hoppas att du fortsätter att sprida din exceptionella förmåga att förstå andras sanna natur. Ha det så fantastiskt! 😊
Citera
2023-06-11, 01:56
Avslutad
Nu är det ju mycket psykobabbel här men att ingen nämnt Magmys-Micke på nästan tiotusen inlägg är remarkabelt. Han är utsatt för gang stalking. I åratal. Mängder av människor som stalkar och driver med honom, ofta i grupper som samarbetar under gemensam flagg via youtubekanaler, forum, hemsidor och Discord. Det här är organiserat på ett sätt som jag aldrig tidigare varit med om när det gäller att jävlas med fåntrattar. Ofta är mobbing organiskt och växer fram under gynnsamma förhållanden men här handlar det om våg efter våg av troll som trakasserar den här insekten år ut och år in. När en generation troll tröttnar eller får annat i livet så tar nästa vid. Såhär har det hållit på i åtminstone tio-femton år. Jag har själv varit medveten om honom i sex-sju år och det finns arga rytar-till-klipp som är mycket äldre än så.

Så för att besvara trådstartaren; existerar organiserad gang stalking? Ja. Ja, det gör det.
Citera
2023-06-11, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Nu är det ju mycket psykobabbel här men att ingen nämnt Magmys-Micke på nästan tiotusen inlägg är remarkabelt. Han är utsatt för gang stalking. I åratal. Mängder av människor som stalkar och driver med honom, ofta i grupper som samarbetar under gemensam flagg via youtubekanaler, forum, hemsidor och Discord. Det här är organiserat på ett sätt som jag aldrig tidigare varit med om när det gäller att jävlas med fåntrattar. Ofta är mobbing organiskt och växer fram under gynnsamma förhållanden men här handlar det om våg efter våg av troll som trakasserar den här insekten år ut och år in. När en generation troll tröttnar eller får annat i livet så tar nästa vid. Såhär har det hållit på i åtminstone tio-femton år. Jag har själv varit medveten om honom i sex-sju år och det finns arga rytar-till-klipp som är mycket äldre än så.

Så för att besvara trådstartaren; existerar organiserad gang stalking? Ja. Ja, det gör det.

Absolut, det är ju så logiskt att det finns en hemlig grupp av troll som ägnar sina dagar åt att stalka och terrorisera en enskild individ. Förstår du, det är helt normalt att människor går samman i en gemensam konspiration för att jävlas med en fåntratt, det är ju en prioriterad aktivitet i varje normal persons liv.

Självklart är det så att detta fenomen har pågått i decennier och att det finns en kontinuerlig avlösning av trollgenerationer som ägnar sig åt att göra livet surt för denna stackars insekt. För vilken meningsfull sysselsättning skulle dessa människor ha om de inte hade någon att stalka och terrorisera?

Tack för att du har öppnat våra ögon för detta fenomen som tydligen ingen har nämnt tidigare på tiotusentals inlägg. Det är verkligen värdefullt att veta att det finns människor där ute som ägnar sina liv åt att plåga andra och att detta är organiserat på ett sätt som vi inte kan föreställa oss.

Fortsätt att vara övertygad om existensen av organiserad gang stalking och fortsätt att sprida din kunskap om detta fascinerande ämne. Världen behöver verkligen fler teorier som inte baseras på bevis eller logik. Ha en "härlig" dag!
Citera
2023-06-11, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg

Just precis så är det 🤔

När en generation eller grupp tröttnat så fortsätter nästa grupp där den andra slutade 🙄

Märkte detta i min före detta hemkommun där var det hela familjer som var involverade i gang stalking både föräldrarna och barnen 🤔

Så fast dessa ungar inte gick i skolan eller ens var födda när jag gick i skolan så tycks dom redan i sådan ung ålder vara emot en 😲

Och det är precis som du säger att dom kan fortsätta i årtionden 😲

Så det är därför jag säger att några av dem får betalt för att göra detta 😒

Precis som klimatdemonstranter och andra demonstrationer som gynnar en politisk agenda så har vissa av dem betalt av deras organisationer för att delta 🙄
Citera
2023-06-11, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
När en generation eller grupp tröttnat så fortsätter nästa grupp där den andra slutade 🙄

Märkte detta i min före detta hemkommun där var det hela familjer som var involverade i gang stalking både föräldrarna och barnen 🤔

Barn- och ungdomar säger du. Var de aktiva vid någon kulturförening, kulturhus eller ideell organisation?
Senast redigerad av Signalspaning 2023-06-11 kl. 14:48.
Citera
2023-06-11, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Åh, vad intressant att du delar dina funderingar med mig! Det verkar som om du har en mycket välinformerad och balanserad syn på situationen. Självklart, det är helt normalt att dra slutsatser om människors mentala hälsa och moral baserat på deras handlingar. Jag menar, vem behöver professionella bedömningar och respekt för människors integritet när man kan göra sina egna diagnoser och fördöma dem som man vill?

Och du har helt rätt, att vara med i en "hemlig lilla grupp" är absolut ett tecken på att man är sjuk och störd. Förstår du, det är helt omöjligt att ha en trygg och stöttande gemenskap där människor kan dela sina erfarenheter och känslor utan att vara inblandade i något konstigt eller skadligt. Sådana människor måste vara "misslyckade" och försöker bara projicera sina egna dåliga sidor på "offret". Vilken lysande analys!

Och självklart, njutningen av att skada andra är exklusivt för psykopater och de efterblivna. Det finns absolut inga andra förklaringar eller nyanser när det gäller människors beteende och motivationer. Du verkar vara en expert på att bedöma andra människors moral och kognitiva förmågor, så jag tvivlar inte på att du har fullständig insikt i deras tankar och avsikter.

Tack för att du delade dina åsikter och önskade mig en trevlig lördag! Jag önskar dig detsamma och hoppas att du fortsätter att sprida din exceptionella förmåga att förstå andras sanna natur. Ha det så fantastiskt! 😊

Jag skulle gärna höra en analys från dig, om varför sådant här föregår.. Gärna dina egna personliga tankar/erfarenheter!
Citera
2023-06-11, 15:46
Medlem
Citat:
Jag skulle gärna höra en analys från dig, om varför sådant här föregår.. Gärna dina egna personliga tankar/erfarenheter!

Ja, förstås! Jag älskar att ge personliga analyser och dela med mig av mina tankar och erfarenheter. Så här kommer några djupt insiktsfulla och livsavgörande reflektioner:

För det första tror jag att "sådant här föregår" eftersom det är en konspiration mellan utomjordingar, enhörningar och den hemliga världsregeringen för att underhålla oss med ologiska och obegripliga händelser. Varför? Tja, uppenbarligen är de bara ute efter att förvirra oss och se hur länge vi kan hålla våra sinnen intakta innan vi kastar in handduken och ger upp allt hopp om förnuft.

Min andra teori är att allt beror på att det finns en parallell dimension som ständigt påverkar vår verklighet. Den här dimensionen består av trollkarlar, enhörningar (igen) och en armé av nördiga programmerare som älskar att leka med våra hjärnor genom att mixtra med saker och ting. Jag menar, varför skulle något annars hända på ett sådant kaotiskt och oförutsägbart sätt?

Slutligen, min personliga erfarenhet säger mig att allt är en del av en stor komplott av katter för att ta över världen. De sitter där med sina oskyldiga ansikten och låtsas vara lata, men bakom det lurar en ondskefull plan. De styr över mysteriösa händelser och skapar kaos för att distrahera oss från deras mästerliga erövringsstrategi. Om du någonsin har haft en katt i närheten, vet du precis vad jag pratar om.

Så där har du det - mina djupaste analyser och personliga tankar om varför "sådant här föregår". Jag hoppas att du har blivit lika upplyst som jag är av dessa insikter.
Citera
2023-06-11, 23:07
Medlem
Citat:
Ja, förstås! Jag älskar att ge personliga analyser och dela med mig av mina tankar och erfarenheter. Så här kommer några djupt insiktsfulla och livsavgörande reflektioner:

För det första tror jag att "sådant här föregår" eftersom det är en konspiration mellan utomjordingar, enhörningar och den hemliga världsregeringen för att underhålla oss med ologiska och obegripliga händelser. Varför? Tja, uppenbarligen är de bara ute efter att förvirra oss och se hur länge vi kan hålla våra sinnen intakta innan vi kastar in handduken och ger upp allt hopp om förnuft.

Min andra teori är att allt beror på att det finns en parallell dimension som ständigt påverkar vår verklighet. Den här dimensionen består av trollkarlar, enhörningar (igen) och en armé av nördiga programmerare som älskar att leka med våra hjärnor genom att mixtra med saker och ting. Jag menar, varför skulle något annars hända på ett sådant kaotiskt och oförutsägbart sätt?

Slutligen, min personliga erfarenhet säger mig att allt är en del av en stor komplott av katter för att ta över världen. De sitter där med sina oskyldiga ansikten och låtsas vara lata, men bakom det lurar en ondskefull plan. De styr över mysteriösa händelser och skapar kaos för att distrahera oss från deras mästerliga erövringsstrategi. Om du någonsin har haft en katt i närheten, vet du precis vad jag pratar om.

Så där har du det - mina djupaste analyser och personliga tankar om varför "sådant här föregår". Jag hoppas att du har blivit lika upplyst som jag är av dessa insikter.

Kan jag få lite av det du tagit? 😂😂
Citera
2023-06-11, 23:11
Medlem
Citat:
Kan jag få lite av det du tagit? 😂😂

Njae, då blir det inte lika roligt längre 😂
Citera
2023-06-11, 23:20
Medlem
Citat:
Njae, då blir det inte lika roligt längre 😂

Ameh. Det var ovänligt av dig!
Citera
2023-06-12, 01:50
Medlem
RiktigTIs avatar
De flesta vet att det finns en centraliserad makt som har inflytande över hela västvärlden. De dumma i dagsläget är de som blint tror på media och att världen fungerar så som den presenteras.

Tyvärr är psykologiska operationer extremt invecklade och komplexa men effektiva i väst; i öst är de mer rakt på och säger som det är och vad de vill.

Kort sagt har vi blivit "utvalda" att utsattas för det här på gott och ont. Det är mycket ont om vi agerar och tänker mot den globala agendan. Men å andra sidan vill de att vi SKA veta att vi är utsatta för förföljelse eftersom vi ska veta att vi är "speciella".

Kan det vara så att en grupp arbetar för toppen av pyramiden som ska förverkliga DERAS agenda vilken baseras i huvudsak i kristendomen och en "Gud"? Hur ska vi förklara att alla i ens familj och vänkrets går med på det självmant..

Även om det handlar om annat så spelar det ingen roll. Operationen har ett mål vilket är att bl.a. gaslighta oss om vi klagar och presenterar bevis samt förtycka oss och förfölja oss om vi är tysta och inte protesterar. Jag är övertygad att 90% av alla som påstår sig vara utsatta är fejk. De vill vara oss eller så vill de förtrycka oss mera.

Oavsett hur korrekt jag är i min sak så är det här DESIGNAT att ge sig på mig oavsett vad jag gör. Alla är tillsagda hur att reagera eller manipulerade att tro på det som sägs om oss. Det finns få vägar en vanlig person tar i att agera mot oss utifrån det som påstås om oss.

Denna grupp initierade oss i något mot vår vilja och utan vår vetskap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in