2023-06-12, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
De flesta vet att det finns en centraliserad makt som har inflytande över hela västvärlden. De dumma i dagsläget är de som blint tror på media och att världen fungerar så som den presenteras.

Tyvärr är psykologiska operationer extremt invecklade och komplexa men effektiva i väst; i öst är de mer rakt på och säger som det är och vad de vill.

Kort sagt har vi blivit "utvalda" att utsattas för det här på gott och ont. Det är mycket ont om vi agerar och tänker mot den globala agendan. Men å andra sidan vill de att vi SKA veta att vi är utsatta för förföljelse eftersom vi ska veta att vi är "speciella".

Kan det vara så att en grupp arbetar för toppen av pyramiden som ska förverkliga DERAS agenda vilken baseras i huvudsak i kristendomen och en "Gud"? Hur ska vi förklara att alla i ens familj och vänkrets går med på det självmant..

Även om det handlar om annat så spelar det ingen roll. Operationen har ett mål vilket är att bl.a. gaslighta oss om vi klagar och presenterar bevis samt förtycka oss och förfölja oss om vi är tysta och inte protesterar. Jag är övertygad att 90% av alla som påstår sig vara utsatta är fejk. De vill vara oss eller så vill de förtrycka oss mera.

Oavsett hur korrekt jag är i min sak så är det här DESIGNAT att ge sig på mig oavsett vad jag gör. Alla är tillsagda hur att reagera eller manipulerade att tro på det som sägs om oss. Det finns få vägar en vanlig person tar i att agera mot oss utifrån det som påstås om oss.

Denna grupp initierade oss i något mot vår vilja och utan vår vetskap.

Som jag förstår det så ser dom oss som nå slags objekt som dom kan forma hur dom vill 🤔

Och de har ingen som helst moral vad dom kan göra för att uppnå det mål som dom har tänkt sig😏

Jag har varit med om allt ifrån försök att ändra min sexuella läggning till att förstöra ett äktenskap 🙄

När dom förstörde mitt äktenskap så var det en massa mystiska män som gick runt vårt hus och pratade med någon i mobiltelefonen och sa han är här nu mitt ex hörde detta så det var inte bara jag som upplevde denna förföljelse, dessutom så fotograferade en mystisk äldre kvinna oss på flygplatsen när hennes släkt var på besök jag försökte springa efter kvinnan som fotograferat oss men hon sprang snabbt iväg till sin bil🙄

Det påminde väldigt mycket om vad som hände dagar innan mordet på Olof Palme han hade ochså en hel del mystiska män som stod nära hans lägenhet och iakttog hans dagliga aktiviteter 🙄

Det är det som är så skrämmande att de flesta av oss är inte några viktiga personer men ändå tycks dom lägga sådana resurser på oss som om vi var kändisar eller politiker 🙄
Citera
2023-06-12, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Som jag förstår det så ser dom oss som nå slags objekt som dom kan forma hur dom vill 🤔

Och de har ingen som helst moral vad dom kan göra för att uppnå det mål som dom har tänkt sig😏

Jag har varit med om allt ifrån försök att ändra min sexuella läggning till att förstöra ett äktenskap 🙄

När dom förstörde mitt äktenskap så var det en massa mystiska män som gick runt vårt hus och pratade med någon i mobiltelefonen och sa han är här nu mitt ex hörde detta så det var inte bara jag som upplevde denna förföljelse, dessutom så fotograferade en mystisk äldre kvinna oss på flygplatsen när hennes släkt var på besök jag försökte springa efter kvinnan som fotograferat oss men hon sprang snabbt iväg till sin bil🙄

Det påminde väldigt mycket om vad som hände dagar innan mordet på Olof Palme han hade ochså en hel del mystiska män som stod nära hans lägenhet och iakttog hans dagliga aktiviteter 🙄

Det är det som är så skrämmande att de flesta av oss är inte några viktiga personer men ändå tycks dom lägga sådana resurser på oss som om vi var kändisar eller politiker 🙄

Åh ja, självklart! Det låter verkligen som att du är i centrum för en spännande spionthriller där du är huvudpersonen och alla andra är hemliga agenter som är besatta av att forma ditt liv precis som de vill. Det är verkligen häpnadsväckande att dessa mysteriösa män och kvinnor ägnar så mycket tid och resurser åt att övervaka dig och förfölja dig överallt. Du är verkligen som en kändis eller politiker, fast utan att vara en viktig person. Vilken ära det måste vara att vara föremål för deras sådana uppdrag! Jag antar att du borde vara både hedrad och lite rädd av den uppmärksamhet du får. Kan du tänka dig vilken spännande och dramatisk värld du lever i? Det är ju precis som en riktig film! 😏🎥
Citera
2023-06-12, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Åh ja, självklart! Det låter verkligen som att du är i centrum för en spännande spionthriller där du är huvudpersonen och alla andra är hemliga agenter som är besatta av att forma ditt liv precis som de vill. Det är verkligen häpnadsväckande att dessa mysteriösa män och kvinnor ägnar så mycket tid och resurser åt att övervaka dig och förfölja dig överallt. Du är verkligen som en kändis eller politiker, fast utan att vara en viktig person. Vilken ära det måste vara att vara föremål för deras sådana uppdrag! Jag antar att du borde vara både hedrad och lite rädd av den uppmärksamhet du får. Kan du tänka dig vilken spännande och dramatisk värld du lever i? Det är ju precis som en riktig film! 😏🎥

😂

Jag är med utsatt, inte lika illa dock, men du skriver förjävla roligt faktiskt! 😂
Citera
2023-06-12, 22:16
Medlem
Citat:
Det är mer likt att min familj och mina nära vänner är med i en kult som försöker styra mitt trossystem och verklighet på ett passivt sätt. Igenkänning är hög mot de som beskriver sina erfarenheter i olika kulter/sekter/sällskap där trossystem är i centrum. Just i mitt fall tror jag att det centrerar kristendomen då propagandan online innehåller mycket material kring kristendomen och sådana förklaringar.

Dock kan det vara ett styrmedel för den grupp överst som använder kristna synsätt mot oss som att övertyga oss att demoner tar över människor och attackerar en.

Kan du nångång komna med något som är möjligt att diskutera utanför din möjliga upplevelse, för du svarar inte riktigt på min fråga innan om det kan vara så att du misstolkar vanliga frågor i ett normalt socialt sammanhang med annat att hävda att det handlar om "gangstalking"? Du säjer det hela tiden men inga bevis kan du komma me, bara att du utsatt, hur kommer det sej?
Senast redigerad av Alltborjamedmej 2023-06-12 kl. 22:51.
Citera
2023-06-12, 23:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alltborjamedmej
Kan du nångång komna med något som är möjligt att diskutera utanför din möjliga upplevelse, för du svarar inte riktigt på min fråga innan om det kan vara så att du misstolkar vanliga frågor i ett normalt socialt sammanhang med annat att hävda att det handlar om "gangstalking"? Du säjer det hela tiden men inga bevis kan du komma me, bara att du utsatt, hur kommer det sej?

Jag har inget att bevisa online än att diskutera det. "Gang Stalking" är en missvisande term som i grunden handlar om förföljelse och olika former av övervakning och psykologiska operationer. Du ska inte tro på allt som skrivs om ämnet. Jag har mina erfarenheter och bekräftelser att det här sker mot mig.
Citera
2023-06-13, 00:09
Medlem
Citat:
Jag har inget att bevisa online än att diskutera det. "Gang Stalking" är en missvisande term som i grunden handlar om förföljelse och olika former av övervakning och psykologiska operationer. Du ska inte tro på allt som skrivs om ämnet. Jag har mina erfarenheter och bekräftelser att det här sker mot mig.

Åh, självklart! Det är ju alltid underhållande att debattera saker online utan att faktiskt ha något att bevisa. "Gang Stalking" är verkligen en så tydlig och objektiv term som inte lämnar något utrymme för tolkning. Jag menar, vem behöver trovärdiga källor eller faktiskt bevis när man kan luta sig på personliga erfarenheter och bekräftelser? Det är verkligen den mest tillförlitliga och vetenskapliga metoden för att bedöma verkligheten. Så jag kan inte annat än bli övertygad av dina påståenden utan minsta tvekan.
Citera
2023-06-13, 01:01
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Åh, självklart! Det är ju alltid underhållande att debattera saker online utan att faktiskt ha något att bevisa. "Gang Stalking" är verkligen en så tydlig och objektiv term som inte lämnar något utrymme för tolkning. Jag menar, vem behöver trovärdiga källor eller faktiskt bevis när man kan luta sig på personliga erfarenheter och bekräftelser? Det är verkligen den mest tillförlitliga och vetenskapliga metoden för att bedöma verkligheten. Så jag kan inte annat än bli övertygad av dina påståenden utan minsta tvekan.

Det finns miljarder människor som tror på spöken och utomjordingar; men kanske 1% har faktiska erfarenheter. Det jag skriver inte förlitar sig på att något övernaturlig sker även om några av dem har sagt saker som ska peka mot det. Det finns miljontals "bevis" på spöken och utomjordingar men vi "vet" inte vetenskapligt. För 500 år sedan skulle sådana som du vara en byfåne som trodde att solen var centrum av universum medan andra som har "bevis" bli förföljda och förtryckta av dåtidens elit vilket var katolska kyrkan och den religiösa monarkin.

Poängen är att de låter oss veta att det här sker mot oss. Meningen är inte att det ska förbli hemligt resten av våra liv. Alla utsätts inte för samma saker men några är säkert utsatta för specifika program såsom "vi är utvalda av Gud att utsättas och är speciella"-programmet.
Citera
2023-06-13, 01:13
Medlem
Citat:
Det finns miljarder människor som tror på spöken och utomjordingar; men kanske 1% har faktiska erfarenheter. Det jag skriver inte förlitar sig på att något övernaturlig sker även om några av dem har sagt saker som ska peka mot det. Det finns miljontals "bevis" på spöken och utomjordingar men vi "vet" inte vetenskapligt. För 500 år sedan skulle sådana som du vara en byfåne som trodde att solen var centrum av universum medan andra som har "bevis" bli förföljda och förtryckta av dåtidens elit vilket var katolska kyrkan och den religiösa monarkin.

Poängen är att de låter oss veta att det här sker mot oss. Meningen är inte att det ska förbli hemligt resten av våra liv. Alla utsätts inte för samma saker men några är säkert utsatta för specifika program såsom "vi är utvalda av Gud att utsättas och är speciella"-programmet.

Som M18A1-Claymore sa innan, var är bevisen? Även dom som förföljdes för 500 år sen av katolska kyrkan, och som sen i vår tid fått upprättelse, så avkrävdes ändå bevis. Om det Gallilei du tänker på, var finns dina bevis?
Citera
2023-06-13, 01:23
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Som M18A1-Claymore sa innan, var är bevisen? Även dom som förföljdes för 500 år sen av katolska kyrkan, och som sen i vår tid fått upprättelse, så avkrävdes ändå bevis. Om det Gallilei du tänker på, var finns dina bevis?

Varför ska jag bevisa något alls online? Det jag behöver är identiteten på de ansvariga så jag kan polisanmäla eller vi utsatta kan polisanmäla i grupp. Mitt intresse att bevisa något online är noll. Om ni inte kan inse hur världen fungerar kan inte mitt "bevis" göra något.

"Gang Stalking" existerar. Det finns många begrepp om det och kulter som sysslar med det såsom Scientologikyrkans "Fair Game". Kolla upp det och kolla dokumentärer med vittnesmål om hur medlemmar styrs och förföljs. Det är dock inte lika brett som det jag utsätts för vilket är mer systematisk förföljelse utan någon som tar på sig ansvaret och gömma sig för att gaslight:a en istället vilket är nog del av målet.

Vissa har pekat på att något övernaturligt sker som Gud vilket vissa vill att jag ska tro.
Citera
2023-06-13, 01:28
Medlem
Citat:
Varför ska jag bevisa något alls online? Det jag behöver är identiteten på de ansvariga så jag kan polisanmäla eller vi utsatta kan polisanmäla i grupp. Mitt intresse att bevisa något online är noll. Om ni inte kan inse hur världen fungerar kan inte mitt "bevis" göra något.

"Gang Stalking" existerar. Det finns många begrepp om det och kulter som sysslar med det såsom Scientologikyrkans "Fair Game". Kolla upp det och kolla dokumentärer med vittnesmål om hur medlemmar styrs och förföljs. Det är dock inte lika brett som det jag utsätts för vilket är mer systematisk förföljelse utan någon som tar på sig ansvaret och gömma sig för att gaslight:a en istället vilket är nog del av målet.

Vissa har pekat på att något övernaturligt sker som Gud vilket vissa vill att jag ska tro.

Du vill alltså bevisa nåt du inte kan eller vill bevisa? Och nöjer dej med det?
Senast redigerad av Alltborjamedmej 2023-06-13 kl. 01:35.
Citera
2023-06-13, 01:36
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Du ska alltså bevisa nåt du inte kan bevisa? Och nöjer dej med det?

Nöjer mig med vad? Jag har ett liv att leva som tyvärr påverkas av denna grupp i olika grader men inget dödligt. Efter 10 år av det här inses saker och ting som att det här inte kan lösas med "bevis". De enda bevisen som kan avslöja det är visselblåsare eller vittnesmål från insiders och från de som deltar. Ingen vill erkänna att de blivit lurade att behandla mig dåligt eller göra mig illa. I flesta fall har de haft kontakt via telefon med den grupp som ansvarar för det. En av mina bekanta blir uppringd från okänt nummer så denne kan inte ens ringa dem.

Därmed går det ut på att få fram insiders som avslöjar det och då måste vi få dem att göra det. De vet att det här sker. Tyvärr tror jag att de flesta insiders är sociopater och narcissister som inte känner att de gör fel genom att koordinera det. Dessutom är de säkert bra betalda för amoraliska aktiviteter.
Citera
2023-06-13, 01:38
Medlem
Borde det inte finnas spår av "spionprogram/apparna" i telefonerna eller dator? Både hos den utsatte och dom som roar sig med det?
För det är väl sällan vad jag läst mig till att nånting kan skötas helt utan att lämna fotspår efter sig?

Är tyvärr helt oteknisk, men när jag har försökt att lämna in mina enheter till en gammal bekant till min pappa, så försvann han ifrån min Facebook och sluta svara.
Det är ett tag sen men märkligt sammanträffande!
Och nej, jag sa inte till honom att jag trodde massa idioter roar sig på min bekostnad, jag bad honom kolla om jag hade nåt virus eller så eftersom telefonen o datorn betedde sig märkligt, så det är inte pga att jag är ett "psykfall" han sluta svara, tror jag iallafall inte. 😶
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in