2023-06-12, 18:46
Medlem
Jag vill inte se fler inlägg från Arvid-runkarna om Idas drickande. Övriga tjejer i årets Gift på Låtsas dricker synligen mer.
Citera
2023-06-12, 19:06
Medlem
dialektikers avatar
Köksscenen är obetalbar egentligen.

Valfritt humor-sketch-program skulle kunna göra värsta parodin på där Arvid och Ida sitter totalt uppblåsta i sin egen översexualitet.
Citera
2023-06-12, 19:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Lätt att tro det. Men skulle han vara med likasinnade i allt han är så olik andra i så hade ingen reagerat. Då hade andra varit ok med hans kärleksfulla relation till sin 87-åriga mormor, då hade ingen reagerat på hans nakenhet och att han är obesvärad inför den och inte har nån laddning i att vara naken (de kallas för övrigt naturister eller nudister) och att lägga handen på en höft när han lägger armen om någon han inte känner hade inte heller varit konstigt.

Hoppas han hittar sina fria gelikar som går igång på honom och den han är. Även om han är ovanlig och säkert svår att förstå sig på. Han är väl inte felfri som någon annan, skulle det komma fram allvarliga saker, som övergrepp, riktiga övergrepp, så skulle det vara sorgligt. Hajade till när han sa tejpa munnen, men sånt är kanske också "inne" idag, finns så mycket konstigt idag. Bondage och allt perverst. Strypsex som unga killar tvingar på flickvänner. Så sjukt. Det fina verkar ha försvunnit, ömhet, närhet, kärleksfullhet.

Man vet aldrig vem man möter när man dejtar online, eller i tv-program, utan att ha gemensamma bekanta.
Jag tror väl att de flesta naturister förstår att begränsa sin nakenhet till lämpliga ställen. Arvid verkar tycka att hans nakenhet hör hemma lite överallt, t ex i sina exflickvänners hus och i deras sängar också. Han hade inga problem med om Ida skulle sova naken i nån killes säng (!) för det var vad han skulle kunna göra själv (sova naken i nån tjejs säng). Men han har problem med att Ida shottar på en fest?? Arvid är på allvar sjuk.

Att lägga armen om en tjej för att prata med henne är kladdigt beteende. Om inte Arvid fattar det får man hoppas att han aldrig får en arbetsledande befattning eller att han får barn. Ska han skämma ut sina döttrar genom att lägga armen om deras kompisar eller springa runt naken i huset? Ska han lägga armen om sönernas flickvänners höfter? Inga barn Arvid förrän du upphört med ditt gränslösa beteende.
Citera
2023-06-12, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Valfritt humor-sketch-program skulle kunna göra värsta parodin på där Arvid och Ida sitter totalt uppblåsta i sin egen översexualitet.

Arvid och Ida är dreamteam.
Citera
2023-06-12, 20:03
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Det är sant, Arvid är inte du, hans fantastiska relation med mormor kan man bara ha i ett fint område där människor har intellekt, bakgrund, pengar, tid, och känsla. Ni från södra förorten förstår inte honom, din mormor bakar bullar och är i övrigt en helt tom människa, och Ida är en perfekt partner för er. Lika barn leka bäst.

Jag bor inte i någon förort, skulle aldrig falla mig in att bo varken i eller utanför Stockholm. Inga fel generellt men det är inte för mig. Jag behöver ha mer herrgårdskänsla med stall och lång allé upp till boningshuset. Inga grannar att passera på vägen tack.
Men häng i Danderyd du, det passar säkert dig.
Citera
2023-06-12, 20:06
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grantoppen2
Det minns jag! Måste nästan se om det. Så säger man ju bara (förvarnar) om personen verkligen är lite knepig.

Precis. Antingen om ens förälder är knepig eller om man själv är knepig. Vi har ju alternativet med både ock också.
Citera
2023-06-12, 20:07
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Först!

Lina är lite lik Shirley Tramp (luder) ser jag

Onödigt med Gokart, släppa loss kan dom göra på vägarna i sin egen bil
efter att ha tagit ett glas eller tre

Nä visst Arvid kopplar inte nakenhet till nått sexuellt, han sover naken med mormor eregerad.
Vad har Ida för bevis för att Arvid är naturist? man kan inte bara lita på någons ord, det är handlingar som uppbackar

När man är lugn har man pondus enligt Stina, jo säkert, den pondusen existerar
inte utan Fredriks kroppshydda
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 20:14.
Citera
2023-06-12, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker

Ja precis 😀
Det hade blivit en rolig sketch 😀
Citera
2023-06-12, 20:11
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
Håller verkligen med. Det är Arvids osmakliga sätt att försöka göra ner Ida som får henne att framstå som att hon skulle ha problem med alkoholen. Sedan är det ju många idioter här inne som bara njuter av att klaga på ida och spä på ryktet om att hon skulle ha alkoholproblem också.

Det dricks desto mer hemma hos tant och farbror i Uppsala! Där får det ALDRIG vara tomt på bubbel minsann🤭
Citera
2023-06-12, 20:16
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Heter Linas hund Baby eller missförstod jag nått?

"Jag stannar här för alltid...skulle jag kunna tänka mig" säger den mycket sexige Alex, en perfekt filmreplik
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-06-12 kl. 20:18.
Citera
2023-06-12, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -SchmergliN-
Linas känslomässiga tvärvändning i den elfte timmen gör mig lite fundersam. Jag hoppas att hon inte bara bygger upp några falska förhoppningar hos Alex inför det stundande valet.

Det är ren dramaturgi. Plus en skopa prestige. Hon vill inte vara en loser som misslyckats med hela projektet. Nu kommer hon åtminstone kunna säga att de hade något som hon efter moget övervägande valde bort.
Citera
2023-06-12, 20:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Arvid och Ida är dreamteam.

Jag kan hålla med om att Ida var rätt befriande då hon pratade så obrytt om orgasm och det där att det inte är så jätteviktigt att komma.

De var lika obrydda att diskutera det som att de pratade om väder och vind.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in