Citat:
Ursprungligen postat av
Kellare-kristoffer
Frågan är vad den där karlakarlen ser i ett fruntimmer som dig. 🤔
Citat:
Ursprungligen postat av
q-wxyz
Att dricka normalt enligt svenska mått säger inte så mycket globalt, när det kommer till alkohol blir de ociviliserade svenska vikingagenerna extra framträdande. Nej skämskudde på det. Om jag hade en fru som söp ner sig och sluddrade att jag inte skulle få sova inatt hade jag nog begärt skilsmässa.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Ingen drömkvinna precis, haha. Påhopp på andra hela tiden, stackars karl eller så tar hon ut sina frustrationer här. Förhoppningsvis för här kan man bara scrolla förbi hennes elakheter.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Eller vill man ha en elak argbigga som får utbrott med jämna mellanrum men som man har samma värderingar med? Nej tack, en sån gubbe vill då inte jag ha. Eller kärring om jag varit man.
Citat:
Ursprungligen postat av
sirsia0
Ja, det är bedrövligt och hoppas de som varit med i programmet inte går in och läser dessa bedrövligheter. Man kan ju undra hur de som skriver sådant skulle känna om de själva blev utsatta för nåt sånt drev.
Du kom precis in i tråden och det
enda du bidragit med själv är elakheter och personangrepp, inte ett enda argument har du lyckats stava till, likt de andra olika nicken som kommit sent och enbart attackerar folk i tråden som människor och skriver skit om Ida.
Skäms över svenskar som du och nättrollet med 4 nick som tror att ni blir belevade genom att höja Sydeuropa till skyarna och sänka Sverige och nordbor. Jag har bott i Frankrike i flera år och det är patetiskt att se detta fjäskande, jag fattar att ni har någon slags klass-skam över er bakgrund, inläggen skriker, men jag kan lova er att Frankrike liksom alla andra länder är fullt av en mängd olika människor varav många är obildade och även alkoholister och dricker för mycket.
Kan vi
slippa fler hysteriska inlägg från er förtidspensionärer nu som inte handlar om ämnet utan om personer som skriver i tråden? Gå samman och köp en lägenhet i Portugal eftersom Sverige är så ”ociviliserat” för sådana aristokrater som er
Citat:
Ursprungligen postat av
AnnaChiara
Nu är vi ju ett gäng här som verkligen uppskattar Undringars inlägg och att diskutera deltagarna och programmet, och dess upplägg. Sen att det dyker upp diverse folk sent i tråden som verkar bittra över hur programmet vinklar vissa deltagare, det kan vi inte göra så mycket åt.
Tack <3 Det tog hus i helvete efter mitt inlägg om snälltolkning, märker att så fort jag nämner kvinnoförtryck av olika slag exploderar det i hjärnan hos Arvids riddare.