2023-06-12, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Leicester gav som Thejacket skrev 5000 gånger att vinna. Hade varit fint med en hundring på den singeln.
Såg det nu,jadu pricka ett sånt odds är sjukt najs,mitt högsta odds som prickat är runt 500* insats,La in några $ nån vecka efter Trump annonsera han skulle ställa upp i presidentvalet 2016.
Jag lade ett bet bara för oddset skull,men man trodde noll på det i början, men det blev score
Citera
2023-06-12, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ja de har verkligen varit bra.
Snittåldern är nog inte särskilt hög men ser nu att de faktiskt har ganska många över 25. Och Calisir, Vagic, Magnusson & Agardius som är över 30.

Mellbergs son är på väg bort läste jag häromdagen. Sen förlorar de nog fler ja
Har Mellberg junior fått chans ii allsvenskan redan?eller Pappa Mellberg ger inget gratis?
Citera
2023-06-12, 11:17
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Har Mellberg junior fått chans ii allsvenskan redan?eller Pappa Mellberg ger inget gratis?

Tror inte det. Tillhör u-laget och är 16
Citera
2023-06-12, 11:34
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Såg det nu,jadu pricka ett sånt odds är sjukt najs,mitt högsta odds som prickat är runt 500* insats,La in några $ nån vecka efter Trump annonsera han skulle ställa upp i presidentvalet 2016.
Jag lade ett bet bara för oddset skull,men man trodde noll på det i början, men det blev score

Yes det är kul när man sätter sådana odds men händer nästan aldrig.

Du har ju pengar att inkassera från generalen efter ert bet tveksamt du får dom pengarna
Citera
2023-06-12, 12:05
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Aik - elfsborg skulle börja kl 1430. Den började kl 1500.
Varför?
Huh? Är väl 15:00 som gäller i AS? Aldrig hört talas om matchstart 14:30, möjligen att sändningen började då.
Citera
2023-06-12, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illusioner
Och enligt internet kan jag bli miljonär om jag följer 3 enkla knep, dessutom har jag vunnit tre iPhone 4S.

Va har du fått internet idag eller? Det är vad jag vinner dagligen, jag är multimiljardär nu och har försett halva europa med iphones
Citera
2023-06-12, 12:26
Medlem
Citat:

Snackades tydligen om att RB Salzurg var intresserad av Mellberg Junior
Citera
2023-06-12, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Yes det är kul när man sätter sådana odds men händer nästan aldrig.

Du har ju pengar att inkassera från generalen efter ert bet tveksamt du får dom pengarna
Haha du ska bara höra historier han drog upp ang pengarna,jag fattade han är en luffare som spelar chef på Scandia .
Så nej kommer ej få dem men de visste man ändo om från början
Han svarar inte ens mig i engelska tråden längre.
Citera
2023-06-12, 14:05
Medlem
Citat:

Tror att han var med på bänken i någon match i början av säsongen. Bra fotbollsgener där för övrigt, lite från Mellberg förstås men framför allt har han ju varit klok nog att gifta sig med och avla på en dam från Degerfors.
Citera
2023-06-12, 17:58
Medlem
mark.corrigans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Det är dåliga siffror. Dock ännu konstigare att Nordfeldt + 3 mittbackar släpper in så mycket mål. Och även mittfältet ser dåligt ut.

Stor ironi att sparka Bartosz pga bakåtlutad fotboll och ersätta med Andreas "3-5-2" Brännström.

Tycker det ser ok ut bakåt, även om jag saknar tiden när vi släppte in under 20 på en säsong. Utöver några katastrofinsatser så släpper vi inte in så mycket.
Sittande mittfältet är katastrof. Keitas usla bollkänsla har orsakat så mycket skit bakåt, och ingen passar riktigt bredvid honom.
Citera
2023-06-12, 18:39
Medlem
Imbazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Tittar man på det där highlights-paketet från den matchen så är det tydligt att ni fortsätter överhajpa honom. Vi i Häcken blir inte lika imponerade när någon slår en 3m sidledspassning utan att vara pressad.

Men så är vi inget ängalag heller. Ni skall få fortsätta tro och hoppas. Ni behöver något att drömma om.

Omöjligt att ens diskutera sådana saker med en färgad supporter.

Hade Bergwall varit i häcken så hade du höjt honom till skyarna.
Citera
2023-06-12, 19:03
Medlem
Håhåjaja.
Undrar just vilken/vilka ”inte med i truppen” spelare som blåvitt tänker värva ?
Senast redigerad av Tavelramskrok 2023-06-12 kl. 19:29.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in