2023-06-11, 00:13
Medlem
EssGunillAss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undrande1967
Jag bor i Göteborg och jag undrar varför Anna Book skulle dra till sig publik. Möjligen ett gäng A-lagare som är i hennes ålder

För många år sedan uppträdde hon under Regnbågsfestivalen i Malmös Folkets Park.
Efter ABC blev det så pinsamt och dåligt trots att kära Anna försökte få igång publiken.
Hon drog av några ytterligare okända låtar men sedan var galashowen över för tant Book.
Pinsamt, omusikaliskt och skämskudde. När det kom på tal att det var i Malmö och Solstollarna som hennes karriär började så slätade hon över det och ville prata om något annat.
Citera
2023-06-11, 14:19
Medlem
Vi får döpa om TookAnna till Playback-Anna På ren svenska: Fy fan vad pinsam, patetisk, föråldrad tonåring och jävligt media-och stage KÅT hon är!!!! Kräks på Tooket
Citera
2023-06-11, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansa0pausa
Vi får döpa om TookAnna till Playback-Anna På ren svenska: Fy fan vad pinsam, patetisk, föråldrad tonåring och jävligt media-och stage KÅT hon är!!!! Kräks på Tooket
Anna har lagt upp på stories när hon sjunger ABC igår kväll. Det är så pinsamt, en låt som hon kom femma med på 80talet, hon är så mediakåt och ställer upp på de skitprogram hon får. Ingen som är seriös vill ha med henne att göra. Nu tror jag inte ens tv 4 vill ha något mer med henne att göra efter senaste Fångarna på fortet . Alla som har så dålig röst som hon och var med för länge sedan har skaffat sig ett vanligt jobb och inte visat sig i media på årtionden. Anna har ingen självinsikt, jag tror dessutom att hon är väldigt divig och tror att hon är förmer än de andra när hon träffar folk.
Citera
2023-06-11, 15:26
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har lagt upp på stories när hon sjunger ABC igår kväll. Det är så pinsamt, en låt som hon kom femma med på 80talet, hon är så mediakåt och ställer upp på de skitprogram hon får. Ingen som är seriös vill ha med henne att göra. Nu tror jag inte ens tv 4 vill ha något mer med henne att göra efter senaste Fångarna på fortet . Alla som har så dålig röst som hon och var med för länge sedan har skaffat sig ett vanligt jobb och inte visat sig i media på årtionden. Anna har ingen självinsikt, jag tror dessutom att hon är väldigt divig och tror att hon är förmer än de andra när hon träffar folk.

Är den bortraderad? På Picuki ser jag bara bilden från Arlanda när de kom hem.
Citera
2023-06-11, 15:35
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

Den finns kvar. Hon är iklädd något slags vitt tält.
Citera
2023-06-11, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight

https://instanavigation.com/user-profile/annatoledanobook

Längst ner där syns den!
Citera
2023-06-11, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ixin

Längst ner där syns den!
Klickar man på den bilden och bilden bredvid så får man höra Tookens anskrämliga försök till sång oxå..
Citera
2023-06-11, 16:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Har de inte speedat upp låten lite?
Citera
2023-06-11, 16:50
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZecilieChalou
Den finns kvar. Hon är iklädd något slags vitt tält.

Citat:
Ursprungligen postat av Ixin

Längst ner där syns den!

Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Klickar man på den bilden och bilden bredvid så får man höra Tookens anskrämliga försök till sång oxå..

Tack så mycket allihopa. Nu ser jag spektaklet i sju akter..
Citera
2023-06-11, 16:55
Medlem
ZecilieChalous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenjoh75
Har de inte speedat upp låten lite?

Jo, och den blev inte bättre av det.
Citera
2023-06-11, 17:09
Avslutad
Citat: