2023-06-09, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Varför då, är läraren Gud?
Skulle du själv kalla EnCarte för han för att han vill det trots att du ser klart och tydligt att han är en hon?
Citera
2023-06-09, 20:44
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Därför att benämna saker för vad det inte är, är det som är fel.

Det är därför det anses fel att kalla dig för en padda. Om du inte anser att det är förolämpande så får du väl tycka det. Andra normala skulle tycka det. Men du kan inte kräva att andra kallar dig för padda om du inte är det. Det är där felet ligger. Om du blir förolämpad av att bli kallad människa, vilket du faktiskt är, ligger problemet hos dig, inte andra.

Jag förstår faktiskt inte varför jag ska behöva repetera det. Anser du att jag har fel här och i så fall varför?
Men jag ser klart och tydligt att du är en tös, då kallar jag dig för tösen eftersom det är det rätta att kalla dig.
Citera
2023-06-09, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Skulle du själv kalla EnCarte för han för att han vill det trots att du ser klart och tydligt att han är en hon?

Om han är en man så kallar jag honom för det, hur kan detta vara så svårt för dig kvinna?
Citera
2023-06-09, 20:45
Avslutad
Citat:
Om han är en man så kallar jag honom för det, hur kan detta vara så svårt för dig kvinna?
Men hon är ju kvinna, då kallar du väl henne inte för han för att hon vill det?
Citera
2023-06-09, 20:46
Medlem
Citat:
Men hon är ju kvinna, då kallar du väl henne inte för han för att hon vill det?

Varför tror du det, har du kollat om kuk saknas?
Citera
2023-06-09, 20:47
Avslutad
Citat:
Varför tror du det, har du kollat om kuk saknas?
Nej, brukar man göra det innan man bestämmer vad man ska kalla nån?
Citera
2023-06-09, 20:49
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Men jag ser klart och tydligt att du är en tös, då kallar jag dig för tösen eftersom det är det rätta att kalla dig.
Ja men nu har du förlorat hela debatten och beter dig bara som en barnunge. Jag tar inte åt mig av dina försök att reta mig. Men jag trodde nog att du var mognare än så.
Citera
2023-06-09, 20:50
Medlem
Citat:
Nej, brukar man göra det innan man bestämmer vad man ska kalla nån?

Oftast ser man könet direkt men en del kärringar ser ut som män i ansiktet, det kan medges. Det betyder dock inte att de är män.
Citera
2023-06-09, 20:54
Avslutad
Citat:
Oftast ser man könet direkt men en del kärringar ser ut som män i ansiktet, det kan medges. Det betyder dock inte att de är män.
Precis. Ser jag att EnCarte är kvinna så kallar jag henne för hon helt enkelt. Även om hon framhärdar i att vilja bli kallad för han.
Citera
2023-06-09, 20:58
Medlem
Citat:
Precis. Ser jag att EnCarte är kvinna så kallar jag henne för hon helt enkelt. Även om hon framhärdar i att vilja bli kallad för han.

Nej din förvirring styr inte hans kön.
Citera
2023-06-09, 22:15
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Känd för er som hänger på TikTok ja.

Världens mest kända transa är känd för alla som är ens lite lite insatta i transdebatten. Alltså inte er för ni skyltar öppet med er totala ignorans på ämnet men vill ändå spamma sönder tråden med ert nonsens. Märkligt beteende om man inte har en agenda.

Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det står ju vem som helst fritt att se om du postade några länkar till de påståenden du gjorde efter att jag bad dig posta länkar om det. Tröttsamt tråkig är du.

Ja precis alla kan se länkarna och se Bidens och Dylans intervju själva och se dina patetiska lögner för vad dom är. Du är desperat i tråden verkligen. Lilla big pharma trollet.

Citat:
Ursprungligen postat av RedX
Lite ”breaking news” på temat, men NHS i Storbritannien har precis gått ut med att pubertetsblockerare förbjuds för mindreåriga patienter, med undantag för medverkande i kliniska studier.

https://www.dailymail.co.uk/news/article-12178335/Puberty-blockers-prescribed-young-people-clinical-research.html

Dominobrickorna faller en efter en.

Underbart att se att sunt förnuft vinner ibland. Eugenikskulten på Tavistock har ju alltid varit komplett jävla galen dessutom så bra att dom tappar makt.

Alla sunda människor på jorden är emot att sterilisera barn. Det är över för hbtq kulten nu.
Citera
2023-06-09, 22:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Världens mest kända transa är känd för alla som är ens lite lite insatta i transdebatten. Alltså inte er för ni skyltar öppet med er totala ignorans på ämnet men vill ändå spamma sönder tråden med ert nonsens. Märkligt beteende om man inte har en agenda.

Ja precis alla kan se länkarna och se Bidens och Dylans intervju själva och se dina patetiska lögner för vad dom är. Du är desperat i tråden verkligen. Lilla big pharma trollet.

Underbart att se att sunt förnuft vinner ibland. Eugenikskulten på Tavistock har ju alltid varit komplett jävla galen dessutom så bra att dom tappar makt.

Alla sunda människor på jorden är emot att sterilisera barn. Det är över för hbtq kulten nu.
Då kanske du kan nämna i vilken forskning Dylan nämns?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in