2023-06-01, 18:16
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Tror ni inte hon menade
Te olvidamos nunca
”Vi glömmer dig aldrig”
Hur som helst saknar jag info om hennes (icke-)medverkan i
Fångarna på fortet.
Vet någon något mer?
Ingen vet något om varför hon för tidigt reste hom från Fånarnar i Fortet.

Man kan bara gissa, men jag tror hon visade sig vara lite för fet för missa moment i programmet...
Men det var inte heller särskilt snyggt som hon elakt riktade sin pilbåge mot en annan deltagare i programmet.
Det ska ändå vara någon sorts familjeprogram...
Tror produktionsteamet beslutade att utesluta Anna denna gången, då hon inte befann i någon sorts mental balans...
Då fick de blixtinkalla denna Farao.

Tror ändå att Anna kommer igen i diverse skräpproduktioner.
Hon drar ju ändå tittare.

Synd att hon inte blev programledare för Allsång på Skansen.
Då hade jag suttit klistrad vid dumburken varje gång.
Den där duktiga Pernilla känns bara så tråkig där hon dyker upp i alla sammanhang.
Nej, fram för Anna!
Nu är det hennes tur, banne mig!
Senast redigerad av Rimbert 2023-06-01 kl. 19:07.
Citera
2023-06-01, 19:07
Citat:
Ursprungligen postat av Guadeloupe-Jenny
Tror ni inte hon menade
Te olvidamos nunca
”Vi glömmer dig aldrig”
Hur som helst saknar jag info om hennes (icke-)medverkan i
Fångarna på fortet.
Vet någon något mer?
Det är nog nåt vi aldrig kommer att få veta. De övriga deltagarna får nog inte säga nåt, och kommer det en version från Anna kan vi nog utgå från att det inte är sanningen.
Citera
2023-06-01, 22:29
Medlem
Såg att Malin Berghagen skrev att hon pratat med Anna, och hon var avundsjuk på Anna som har så nära till sina känslor, hon grät flera gånger under deras samtal.
Citera
2023-06-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissIs21
Såg att Malin Berghagen skrev att hon pratat med Anna, och hon var avundsjuk på Anna som har så nära till sina känslor, hon grät flera gånger under deras samtal.
Jag läste det också på Malins blogg, de hade ett samtal första kvällen i Fångarna på fortet förra veckan och Anna grät fem gånger, Anna är verkligen en konstig människa.
Senast redigerad av Muminflickan 2023-06-02 kl. 00:25.
Citera
2023-06-02, 08:14
Medlem
EndastJag01s avatar
Jag undrar hur mycket de får betalt för att delta i Fångarna på fortet. Det borde vara en inte helt obetydlig summa och man ser ju att de plockar ihop folk för att locka så många som möjligt att se den.

Tur att Anna har Roberto att luta sig mot.
Citera
2023-06-02, 09:24
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jag undrar hur mycket de får betalt för att delta i Fångarna på fortet. Det borde vara en inte helt obetydlig summa och man ser ju att de plockar ihop folk för att locka så många som möjligt att se den.

Eh, av vad jag har hört så är det rätt obetydliga summor för den här typen av program (ett par tusenlappar) - de lockar knappast Carola till att göra det, plus att de har såpass många kändisar per säsong att de knappast har råd. Let's Dance, Masked Singer, Så mycket bättre osv betalar bättre, men rent generellt så brukar betalningen bero på hur högt i kurs man står.
Citera
2023-06-02, 11:41
Medlem
Anna har inte haft några samarbeten vad jag minns sedan vänskapen tog slut med My. Anna tjatade säkert på My och fick därför samarbeten ibland. Inget företag vill att Anna gör reklam för deras produkter,.
Citera
2023-06-02, 12:29
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01

Tur att Anna har Roberto att luta sig mot.
Nä de får inte mycket. TV4 är snålast i branschen. Betalar inte ens taxi för sina gäster. Fångarna är dessutom så passé att många riktiga kändisar inser att det snarare är ett blysönke för deras karriärer att delta. Då får fyran ragga i korgen döpt till ”kvarglömt”. Anna Book vet de att hon kommer gratis så fort de blåser i visselpipan. Produktionens problem nu är väl att ingen under 30 vet vem Anna är. Och hon har ingen aning om vilka de är. Anna tar förmodligen för sig och beter sig som om hon är något, vilket de unga inte längre köper. Och då blir det bråk och Anna blir kränkt och får åka hem. Malin B är typisk den där kvinnan som ska lyssna och förstå och då tror Anna att hon fått en ny bästis. Hon gråter för att hon får ljuga om sina känslor och för att Malin sväljer allt. Tills hon som alla andra inte längre gör det.
Citera
2023-06-02, 14:45
Medlem
EndastJag01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Nä de får inte mycket. TV4 är snålast i branschen. Betalar inte ens taxi för sina gäster. Fångarna är dessutom så passé att många riktiga kändisar inser att det snarare är ett blysönke för deras karriärer att delta. Då får fyran ragga i korgen döpt till ”kvarglömt”. Anna Book vet de att hon kommer gratis så fort de blåser i visselpipan. Produktionens problem nu är väl att ingen under 30 vet vem Anna är. Och hon har ingen aning om vilka de är. Anna tar förmodligen för sig och beter sig som om hon är något, vilket de unga inte längre köper. Och då blir det bråk och Anna blir kränkt och får åka hem. Malin B är typisk den där kvinnan som ska lyssna och förstå och då tror Anna att hon fått en ny bästis. Hon gråter för att hon får ljuga om sina känslor och för att Malin sväljer allt. Tills hon som alla andra inte längre gör det.
Jag tror inte alls att Anna ljuger om sina känslor, det är nog precis så hon känner sig. Kränkt, illa behandlad, förföljd, inte uppskattad efter förtjänst, ingen som förstår henne osv.
Härligt med någon som orkar lyssna - ett tag...
Citera
2023-06-02, 15:13
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muminflickan
Anna har inte haft några samarbeten vad jag minns sedan vänskapen tog slut med My. Anna tjatade säkert på My och fick därför samarbeten ibland. Inget företag vill att Anna gör reklam för deras produkter,.

Det jag finner mest pinsamt, som inte riktigt syns utåt, det är hur samtalen med dessa märken/företag måste gå till.

Tänk att som stackars marknadstjej på typ Happy Socks få ett samtal en dag, och så är det ANNA JÄVLA BOOK i luren, som går på om alla sina följare på Instagram som "inte är köpta", hur hon minsann också förtjänar att vara reklampelare för exklusiva märken, hur hon varit artist i 35 år och jobbat med de största i branschen, bla bla bla.

Om hon väl lyckas ro ett "samarbete" (läs: nästgårds till utpressning) i hamn, så bränner hon av alla stories/inlägg på ett par timmar (som hon förbundit sig till att publicera). Sen dimper fakturan ner hos tidigare nämnda marknadstjej dagen efter.

Undrar hur det är att leva med fullständig avsaknad av skam i kroppen?
Citera
2023-06-02, 15:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissIs21
Är det ingen som förstår meningen ifrån Malin? " Hon var avundsjuk på "inte klok-Book" som har så nära till sina känslor.
Malin både driver med och avslöjar Book-Token som fäller krokodiltårar på beställning för att utge sig vara ett offer inför omgivningens tuffa attityd mot henne. Betänk orden ifrån Malin och varför hon offrade sin tid att lyssna på en sådan tydligt manipulativ narcissist.

En frisk människa, tanke och känslomässigt kan inte fälla en massa tårar utan en ordentlig anledning.
Istället är jag ganska övertygad att Malin tänkte så här med hennes ord : " Tack gode gud, för att jag inte är så här störd , falsk och sjuk i sinnet som denne självupptagna och pubertets-stagnerande individ."

Sedan är det konstigt att ingen annan hört " ryktet " ifrån flera trovärdiga källor att token hamnade i dispyt med några deltagare ? Där denne besvarade omgivningens kritik mot henne med kränkande ord mot några personers bakgrund-livsfilosofi-åsikter.
Vilket strider tydligt emot Tv 4 och deras policy. Sedan hjälpte inte hennes svall av tårar ( liknade
Niagara falls i knubbig miniatyrformation ) och snyftande varianter av ursäkter.

Bara en stilla tanke. Varför är Anna Galenpanna aldrig inbjuden på olika gayfestivaler och galor ? Hon
säger sig vara väldigt populär i dessa kretsar.
Nu har nog denne " FB-populäre " bränt sina möjligheter även inom tv 4 koncernen ?
När det gäller deltagande i Biggest losers, så vet ett flertal om att hon använde ( missbrukade ) latexmedel bl.a. Vilket bidrog till kraftig viktminskning. Med konsekvenserna att tarmarna skadades och bidrog till medicinska åtgärder.

Denne Book-Took är enbart en tjuvaktig, falsk och lögnaktig individ som lever i en sjukt störd självbild
av sig själv. En dröm för blivande psykologer som vill tenta till en professor-titel genom att analysera
denne som människa.
Fast det är nog lättare att bestiga Mount Everest i badkläder och utan syrgas i värsta ovädret än att klara av att analysera trovärdigt Anna " inte klok-tok " Book ?
Citera
2023-06-02, 16:40
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ktbocken
Är det ingen som förstår meningen ifrån Malin? " Hon var avundsjuk på "inte klok-Book" som har så nära till sina känslor.
Malin både driver med och avslöjar Book-Token som fäller krokodiltårar på beställning för att utge sig vara ett offer inför omgivningens tuffa attityd mot henne. Betänk orden ifrån Malin och varför hon offrade sin tid att lyssna på en sådan tydligt manipulativ narcissist.

En frisk människa, tanke och känslomässigt kan inte fälla en massa tårar utan en ordentlig anledning.
Istället är jag ganska övertygad att Malin tänkte så här med hennes ord : " Tack gode gud, för att jag inte är så här störd , falsk och sjuk i sinnet som denne självupptagna och pubertets-stagnerande individ."

Sedan är det konstigt att ingen annan hört " ryktet " ifrån flera trovärdiga källor att token hamnade i dispyt med några deltagare ? Där denne besvarade omgivningens kritik mot henne med kränkande ord mot några personers bakgrund-livsfilosofi-åsikter.
Vilket strider tydligt emot Tv 4 och deras policy. Sedan hjälpte inte hennes svall av tårar ( liknade
Niagara falls i knubbig miniatyrformation ) och snyftande varianter av ursäkter.

Bara en stilla tanke. Varför är Anna Galenpanna aldrig inbjuden på olika gayfestivaler och galor ? Hon
säger sig vara väldigt populär i dessa kretsar.
Nu har nog denne " FB-populäre " bränt sina möjligheter även inom tv 4 koncernen ?
När det gäller deltagande i Biggest losers, så vet ett flertal om att hon använde ( missbrukade ) latexmedel bl.a. Vilket bidrog till kraftig viktminskning. Med konsekvenserna att tarmarna skadades och bidrog till medicinska åtgärder.

Denne Book-Took är enbart en tjuvaktig, falsk och lögnaktig individ som lever i en sjukt störd självbild
av sig själv. En dröm för blivande psykologer som vill tenta till en professor-titel genom att analysera
denne som människa.
Fast det är nog lättare att bestiga Mount Everest i badkläder och utan syrgas i värsta ovädret än att klara av att analysera trovärdigt Anna " inte klok-tok " Book ?
Jag håller med dig, Ktbocken!
Har ingen riktig koll på Malin. Trodde hon var lite känslo-mumbo-jumbo.
Imponerande om hon uthärdade ett samtal med Anna bara för att sedan avslöja henne!

Dessvärre har jag inte hört några rykten om att Anna hamnade i dispyt med andra deltagare.
Men det skulle ju definitivt kunna vara orsaken till att hon fick lämna fortet.
Jag hoppas också att hon studeras av framtida psykologer.
Det kanske blir som i Good Will Hunting (1997)?
Nån simpel förbipasserande (eller FB-medlem) lyckas en dag förklara hur hon tänker
Senast redigerad av osnuten 2023-06-02 kl. 17:03.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in