2023-05-31, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyaHenrikss
Hur upplever du den mot red maeng da?
Mycket starkare effekt. Jag tycker inte jag känner något på maeng da om jag ska vara ärlig
Citera
2023-05-31, 08:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjaoooo
Oj va dyrt det var på ks. Är de bättre kvallite där än ss?
Ja det är dyrare men mycket bättre kvalité är värt det du kommer inte få skit. Blev förvånad när jag bytte!
Citera
2023-05-31, 20:02
Medlem
Kommer kratom narkotikaklassas???
Citera
2023-05-31, 23:10
Medlem
Citat:
Det är narkotikaklassat sedan 2011.
Citera
2023-06-01, 19:00
Medlem
Citat:

Kratom är inte narkotikaklassat utan ämnet i kratom är narkotika klassat ( Mitragynin ). Så du kan alltså ha kratom i sin fysiska form men du får inte ha det i systemet med andra ord.
Citera
2023-06-01, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Kratom är inte narkotikaklassat utan ämnet i kratom är narkotika klassat ( Mitragynin ). Så du kan alltså ha kratom i sin fysiska form men du får inte ha det i systemet med andra ord.

Du får inte heller ha kratom som är ämnat till att förtäras, delar du upp ditt pulver i kapslar exempelvis så kan du åka dit på det oavsett om du har det aktiva ämnet i kroppen eller inte.
Citera
2023-06-02, 00:32
Medlem
Kratom & amfetamin med varandra någon som har kunskap om det ?
Citera
2023-06-02, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apelsinmissbruk
Du får inte heller ha kratom som är ämnat till att förtäras, delar du upp ditt pulver i kapslar exempelvis så kan du åka dit på det oavsett om du har det aktiva ämnet i kroppen eller inte.

Nej, men att tex. ha allt i en påse kan du inte åka dit på. Alltså att ha den i påsen du köpt, då blir det ganska svårt att bevisa att du ska förtära/extrahera eller dela. Varför ska man dela upp det undrar jag mest. Så klart man kan åka dit men då är man korkad då är det 100 ggr större risk att åka dit för att du har det i systemet. Men du som har så bra koll, hur ska polisen kunna bevisa dessa saker? Isf har den som håller på med kratom ingen koll på lagen och man kränger inte dime bags med kratom till folk. Eller att dem bankar in dörren precis när du bereder kratomet eller gör extrakt på det. Så man kan åka dit på det men då är man typ en korkad looser från Grums med 30 IQ som inte borde syssla med nått.
Citera
2023-06-02, 16:43
Avslutad
Citat:
Nej, men att tex. ha allt i en påse kan du inte åka dit på. Alltså att ha den i påsen du köpt, då blir det ganska svårt att bevisa att du ska förtära/extrahera eller dela.

Ja, det är ju det som är själva poängen med att bara ha påsarna som de är.

Om du inte delat upp ditt pulver i tydliga doser, eller typ satt en fet jävla lapp på påsen att "det här ska jag förtära höhöh" så blir det väldigt svårt att bevisa att du inte har det för att förtära det.

Citat:
Varför ska man dela upp det undrar jag mest.

Har sett folk i den här tråden som tydligen delar upp sitt kratom i gelatinkapslar efter att de fått hem sina paket. Shopparna inrikes erbjuder ju inte detta själva då det inte är okej. Inte så smart, men finns folk som skiter i det och gör det ändå.
Citera
2023-06-03, 19:38
Medlem
Hur många teskedar tar ni? Har ingen våg. Tar 2-4 tsk
Citera
2023-06-03, 19:55
Medlem
zombie-nations avatar
Det är tydligen olagligt att lösa upp det i vatten.

Copsen får verkligen spana hårt för att se det hända.
Citera
2023-06-03, 21:20
Medlem
ManSomKans avatar
Citat:
Hur många teskedar tar ni? Har ingen våg. Tar 2-4 tsk

Tog 2 teskedar när jag hade min Kratomperiod. Sen fylldes det på ett par gånger under dagen.

Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Det är tydligen olagligt att lösa upp det i vatten.

Copsen får verkligen spana hårt för att se det hända.

Men tvåltillverkningsprocessen jag använder mig av kräver att det ska kokas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in