Citat:
Ursprungligen postat av
Jagozar
Du har ingen källa du kan länka som styrker dina påståenden? Det är ju ändå inte min uppgift att ta fram bevis för mig själv när du påstår din "fakta".
Jag är inte intresserad av att lägga timmar på att gräva upp alla publikationer jag läst och servera det på ett silverfat då det är alldeles för många, utan jag skriver bara vad jag vet, sen om det intresserade dig eller inte är helt upp till dig.
Känner att det inte är hållbart att lägga massor av timmar på ett inlägg som endast kommer ses av en begränsad mängd personer och som många kanske inte ens är intresserade av att gå igenom överhuvudtaget.
Det här är ingenting personligt eller jag som försöker vara en rövhål, utan jag vill utnyttja min tid på ett sånt sätt att jag känner att jag får ut ett tillräckligt stort värde utav det.
Tyckte du att det jag skrev var nonsens så är det helt okej, mitt mål är inte att med kraft försöka ändra någons uppfattningar, utan endast presentera ett perspektiv som många kanske inte sett förrut.
Skulle du tycka att det jag skrev lät mycket intressant, så rekommenderar jag, precis som jag skrev i mitt tidigare inlägg, att kika på den forskning som finns där ute då många kanske inte vet om att det har gjorts stora framsteg.
Vet man inte vart man ska börja så kan jag rekommendera google scholar, det är ett fantastiskt verktyg.