2023-06-01, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Det är ju inte så att det är loosers som söker till programmet. Utan modiga människor. De har inget att skämmas för. Ingen är felfri, men dessa personer är ju tuffare än flertalet!
Modiga människor som utsätter sig för urusla matchningar.
Många är väl med i programmet för att bli kända också.
Endast fyra par har fortsatt att vara gifta efter programmets slut genom åren.
Citera
2023-06-01, 15:01
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Till skillnad från idioterna härinne har ingen av experterna kritiserat Arvid. Slutsatsen man kan dra av detta är att det istället är fel på personerna som sitter och näthatar härinne.
Verkligen inte.
Här får du höra sanningen på ett helt annat sätt än vad någon självutnämnd tönt på SVT säger.
Citera
2023-06-01, 15:54
Medlem
Lol ni alla är helt sega i huvudet
Arvid är dryg för han inte tycker om Ida
Det är enda anledningen
Citera
2023-06-01, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Lol ni alla är helt sega i huvudet
Arvid är dryg för han inte tycker om Ida
Det är enda anledningen

Det stämmer nog åtminstone delvis. Jag tror att han har upptäckt sidor hos henne som han inte är riktigt bekväm med, som att hon är lite slarvig, och som den perfektionist han är har han svårt att hantera henne efter det. I Arvid värld ska allt vara planerat och regisserat. Självdisciplin är viktigt. Han värderar nog också sig själv väldigt högt, de äldre kvinnorna i hans familj har höjt honom till skyarna och då är bara det bästa gott nog. Det funkade i början för då var Ida väldigt imponerad av ytan.
Citera
2023-06-01, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3
Det stämmer nog åtminstone delvis. Jag tror att han har upptäckt sidor hos henne som han inte är riktigt bekväm med, som att hon är lite slarvig, och som den perfektionist han är har han svårt att hantera henne efter det. I Arvid värld ska allt vara planerat och regisserat. Självdisciplin är viktigt. Han värderar nog också sig själv väldigt högt, de äldre kvinnorna i hans familj har höjt honom till skyarna och då är bara det bästa gott nog. Det funkade i början för då var Ida väldigt imponerad av ytan.

Lol han tkr inte om henne bara det hade inte jag heller gjort
Arvid gör som tjejer gör han är kräsen för att han kan vara det för han är en high quality man
Citera
2023-06-01, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlmaTor3

Det är lättare att acceptera ”fel” hos partnern om man själv valt denne, mötts på naturligt sätt. Här tussas paren ihop och då blir alla personlighetskrockar svårhanterliga.
Citera
2023-06-01, 17:42
Medlem
Citat:
Arvid gör som tjejer gör han är kräsen för att han kan vara det för han är en high quality man

Hmm, fast han är ju inte det, det finns ingen som helst "high quality" över att åka runt hos sina ex som han gjorde. Vad var ärendet liksom och vikten av att träffa dem just nu? Har han ingen annan att prata med, eller ville han jämföra Ida med exen? Hur som helst verkar han ha mindervärdeskomplex.
Citera
2023-06-01, 17:51
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Till skillnad från idioterna härinne har ingen av experterna kritiserat Arvid. Slutsatsen man kan dra av detta är att det istället är fel på personerna som sitter och näthatar härinne.
Ingår det i experternas roll att kritisera Arvids person? https://youtu.be/b67HQjJV3PE?t=25
Citera
2023-06-01, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Det är lättare att acceptera ”fel” hos partnern om man själv valt denne, mötts på naturligt sätt. Här tussas paren ihop och då blir alla personlighetskrockar svårhanterliga.

Tror du har väldigt rätt i detta och att det avslöjar mycket, men att det också går åt båda hållen:

1. Man accepterar fel mindre, vanligt hos personer med kontrollbehov som Arvid och Caroline.

2. Man accepterar mer fel hos sin partner pga litar på experterna. Detta kan jag tänka mig hos mer jag-svaga deltagare som Alex.
Citera
2023-06-01, 19:14
Medlem
Citat:

På vilket sätt är han high quality? För att han har pommes frites på axlarna och rider på häst?
Citera
2023-06-01, 19:16
Medlem
Arvid är nog snarare inte intresserad längre för att han fått ligga och eftersom han bara söker uppmärksamhet och bekräftelse så är Ida inte intressant längre. Dags för honom att gå vidare och kanske vara med i nästa säsong också...
Citera
2023-06-01, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tervull
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1148791-anitha-clemences-harda-kanga-mot-gift-vid-forsta-ogonkastet-deltagaren?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm _source=Facebook&fbclid=IwAR0-ZXBH1hPkmmUcn4nRIl5mVzMr0AvbwWrbyOoAv6zkRDFNIi9xJH 2uGFw_aem_th_AUwHeFQh33s5FLwqX5qsF2ev 3wIFgUCd3dW9AZX9SkCt04xlo44A9BW6uNOxsBSo7M0#Echobo x=1685468665

Fler som ryter ifrån.

Den vettiga mediahoran Anitha som gör precis vad som helst för en rubrik?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in