2023-06-01, 10:18
Medlem
Tervulls avatar
https://nyheter24.se/noje/kandisar/1148791-anitha-clemences-harda-kanga-mot-gift-vid-forsta-ogonkastet-deltagaren?utm_term=Autofeed&utm_medium=Social&utm _source=Facebook&fbclid=IwAR0-ZXBH1hPkmmUcn4nRIl5mVzMr0AvbwWrbyOoAv6zkRDFNIi9xJH 2uGFw_aem_th_AUwHeFQh33s5FLwqX5qsF2ev 3wIFgUCd3dW9AZX9SkCt04xlo44A9BW6uNOxsBSo7M0#Echobo x=1685468665

Fler som ryter ifrån.
Citera
2023-06-01, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Alla tjejer hade fungerat med Arvid, även du.
Ditt fanboyande av honom börjar bli riktigt patetiskt nu. Om han nu är alla kvinnors största dröm, varför behöver han ställa upp i detta program? Glöm gärna inte att hans mormor, som han bor hos lol, var tvungen att skicka honom på sexualkunskapsläger
Citera
2023-06-01, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Du har antagligen svårt med läsförståelse eller så låtsas du ha det. Jag kritiserade att du skrev att Arvid hade låg EQ pga han är militär. Du skrev att alla militärer har låg EQ. .

Men nej nej jag skrev att Ida verkar ha högre EQ än Arvid. Att han har låg eq pga militär är helt din egen tolkning.
Citera
2023-06-01, 10:39
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Ni två får mig att känna avsmak.

Då passar det bra med sidbena
Citera
2023-06-01, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
I den här relationen finner vi säsongens viktigaste lärdom. Postaren ovan gör en utmärkt ombytta-roller-situation där det blir tydligt att kvinnor kan bidra med noll och tom med ett jävla bagage och mörker - bara de är vackra. Och den kalkylen är en universallag som har avhandlats på Flashback sen start: knäppfaktorn står i direkt relation till attraktionsfaktorn - ju snyggare, ju mer vansinne godtas.

Alex är en helt normal och bra man, men han blir inte juste behandlad. Och han har mött det här förut, därför tror jag han uttryckte "bruna ögon är fint", då han sett framför sig en utländsk kvinna. Och han får den sämsta matchen han kan få.

Det är outvecklade kvinnor som bara pratar och inte förstår den intima biten.
Citera
2023-06-01, 10:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Men nej nej jag skrev att Ida verkar ha högre EQ än Arvid. Att han har låg eq pga militär är helt din egen tolkning.

Helt.

Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Alla diskussioner om Arvid - är väl varningsflagg nog att han är militär! Vem vill ha en självgod, spännig stridspitt!?
Citera
2023-06-01, 10:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Addhoc
Då passar det bra med sidbena

Och sen talas vi vid efter middagen! https://youtu.be/QZgw27gmZYw
Citera
2023-06-01, 11:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Tar tillbaka att jag tror Carro skulle funkat med Arvid. Hon skulle nog inte hoppa upp på cykelstyret Medan Ida skulle suttit på Agust cykelstyre och hänga med på äventyr tror jag.

Varför tror du att just cykelstyret är det som avgör vem som ”funkar med Arvid”? Jag tror att om han matchats med Carro så hade han först kört exakt samma romance-grej, å vilka vackra ögon, vem vill ha frukost när man kan kyssa dig. Sen hade han sagt samma sak på festen eftersom även Carro dricker alkohol och han hade lackat på all uppmärksamhet hon fick. Speciellt om hon badade naken med dom andra på småtimmarna! Osexigt! Alkoholist! Lova att aldrig göra så igen! Nu måste jag försvinna ett par dagar och bolla med underbara Sanna, Rebecka och Selmina. Psykologen säger att det bara är fint och ärligt av mig så fuck you.
Citera
2023-06-01, 11:06
Medlem
Addhocs avatar
Citat:
Det är ert närhat som är patetiskt. Ni borde skämmas vad ni sitter och skriver.

Om jag avses med ”ni” i samma mening som ”näthat” så vill jag deklarera att jag inte hatar Arvid. Faktum är när jag tänker efter att jag inte hatar någon och har heller aldrig hatat någon tidigare. Sannolikt infinner sig den känslan ej heller i framtiden om historien får ligga till grund för det antagandet.

Däremot så har jag åsikter om andra människors uppförande, åtminstone när de i min mening uppför sig illa. Jag tenderar också att fånga upp signaler och de osagda orden i kommunikation, dels utifrån mina studier men kanske minst lika mycket utifrån fallenhet, tidigare erfarenheter och min självkännedom (som gör att jag kan tolka andras handlingar utifrån sämre sidor hos mig själv som jag dessvärre agerat utifrån ibland).

Med det sagt så uppfattar jag en del sämre sidor hos deltagarna, de är människor som vi andra så det vore konstigt om de inte hade några sämre sidor. Skillnaden är att en del agerar på dem oftare än andra och i mer eller mindre opassande lägen. Som Arvid till exempel, när han hade en återträff med sin fru som han behövde vara ifrån ett par dagar för att umgås med sina ex. för att delvis prata om Ida OCH stolt proklamera för henne att det var det han gjort.
Det visar NOLL respekt för hur det riskerar att tolkas och kännas för henne i denna extremt sårbara situation.
Utbildad som han är så borde han rimligen vara lite mer av en taktiker och strateg, men han saknar uppenbarligen respekten för henne och deras gemensamma relation. Han värdesätter sig själv högre (och ja det kanske vi själva gör i våra liv också) och agerar dessutom utifrån det värdeförhållandet.

Du får gilla och försvara Arvid hur mycket du vill, det förändrar inte vad jag ser honom göra.
Citera
2023-06-01, 11:10
Medlem
Till skillnad från idioterna härinne har ingen av experterna kritiserat Arvid. Slutsatsen man kan dra av detta är att det istället är fel på personerna som sitter och näthatar härinne.
Citera
2023-06-01, 11:12
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Han är en fin person, du är bara van med dekadensen och skiten i samhället. Arvid är en principfast och rakryggad man.

Känner du honom eller varför rider du hans kuk så hårt?
Citera
2023-06-01, 11:13
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Varför tror du att just cykelstyret är det som avgör vem som ”funkar med Arvid”? Jag tror att om han matchats med Carro så hade han först kört exakt samma romance-grej, å vilka vackra ögon, vem vill ha frukost när man kan kyssa dig. Sen hade han sagt samma sak på festen eftersom även Carro dricker alkohol och han hade lackat på all uppmärksamhet hon fick. Speciellt om hon badade naken med dom andra på småtimmarna! Osexigt! Alkoholist! Lova att aldrig göra så igen! Nu måste jag försvinna ett par dagar och bolla med underbara Sanna, Rebecka och Selmina. Psykologen säger att det bara är fint och ärligt av mig så fuck you.

Jo det gäller att se alla bitar. Carro och Arvid hade förmodligen stört sig på varandra på flera sätt. Inte heller Alex hade passat Carro trots att han är en pleaser, eller just därför. En "varm, fin och kärleksfull" man funkar kanske inte för varken Carro eller Lina, pirret saknas? Vet inte vad de söker, men ingen av dessa två verkar redo för experimentet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in