Citat:
Citat:
Jag tror inte enbart yrket, men de som gillar militärrypen och prydliga killar ser nog honom som attraktiv. Sen är det lättare att va snygg om man är vältränad och utan övervikt. Lägg på 10 kg, ta bort lite muskler och klä honom sjavigare så är han inte så snygg.
Hade han varit överviktig hade han varit rent ful tror jag tyvärr! Men jo, det kanske är kroppen som gör det. Jag har faktiskt inte tittat så noga på den men ska göra det i nästa avsnitt.
Citat:
Men på August t ex så ser jag de vackra dragen trots slapp klädstil o obefintlig frisyr. Han skulle kunna vara ännu snyggare men man ser ändå de fina dragen nu. Sen så är det ju inte enbart estetik, hur sympatiska de verkar spelar ju in om man uppfattar någon som "snygg".
Rent objektivt om jag bortser från deras personligheter tycker jag Alexander ser bäst ut av killarna, men hans beklagliga småkuksaura gör ju saken omöjlig, tyvärr. Agust är en gullig pojke och har fina ansiktsdrag faktiskt så förstår du e lite sugen! Hade han droppat den där urkultsstilen så hade han nog fått damer.
Han Fredrik får mig att tänka på Ronald Mcdonald på ett dåligt sätt och det enda han kommer prata om resten av livet är fotboll och olika saker som han köpt eller ska köpa så nej tack, då skrumpnar fittan ihop och går i nekros på mig av tråkighet.. men hur jag än vrider och vänder på det så kommer Arvid på sista plats. Vältränad militär eller ej.🤷🏼♀️