Citat:
Ursprungligen postat av
Fridafogel99
Är det här verkligen skrivit av samma person som häromdagen kritiserade mig för att vara extremt generaliserande när jag dissade Arvid. Och som skrev att Arvid va het 😂 du kom snabbt på bättre tankar.
Du har antagligen svårt med läsförståelse eller så låtsas du ha det. Jag kritiserade att du skrev att Arvid hade låg EQ
pga han är militär. Du skrev att alla militärer har låg EQ. Tycker han är motbjudande nu pga hans beteende och så jävla het har jag aldrig tyckt att han varit, men vissa kärringar har skrivit i tråden att han är ful för att han är rödhårig och har fräknar. Från början tyckte jag att alla ”såg bra” ut, det betyder inte att jag personligen tyckte dom var åtta supermodeller utan att jag tycker alla människor ser bra ut i allmänhet om dom inte beter sig vidrigt. Jag har försvarat Agust mot fula personangrepp på hans utseende också och sen kommer det nån pubertal tomte och yrar om att han har groupies i tråden.
Ärligt talat tyckte jag att Arvid hade narcissistiska tendenser från början men det kändes oschysst att skriva det i början av programmet, speciellt när så många andra redan skrev det. Jag har däremot nämnt det tidigare. Efter det här avsnittet vill jag dock inte se fanskapet mer.