2023-06-01, 07:30
Medlem
Visst alla är speciella. Men äre bara jag som får obehagskänsla kring Arvids beteende. Någonting i blicken och sättet.
Senast redigerad av rawjudge 2023-06-01 kl. 07:34.
Citera
2023-06-01, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SylviaPlath
Feministpsykologen är sannerligen inte den vassaste kniven i lådan.
Hittade inte inlägget om Arvid, men hittade en uppmaning om att:

"Fira kvinnodagen med att återta din styrka!"

Måste vara riktad till Alex och Agust va?

Var lite otydlig, hon har inte skrivit något inlägg om Arvid, utan svar på andras kommentarer. På hennes senaste inlägg hon postade om Ida så kommenterade någon om Arvids dåliga beteende varav hon svarade på den kommentaren "Jag tänker att Arvid är ärlig med att han är vän med sina ex? För honom är transparens öppet o han vill dela det med henne. O om alkoholkonsumtion tycker de olika. Fortsättning följer i nästa avsnitt."
Citera
2023-06-01, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Undrar om Agust luktar äckligt? Caroline verkade få lite kväljningar över att han föreslog doftövning.

Lågoddsare, han har ett bajpalats o badar i en sjö + hon fick säga åt honom att dusha efter en löprunda
Citera
2023-06-01, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Dessa höjer varandra på instagram också. Carro kör pick-me såklart och fjäskar mest för killarna, speciellt Arvid som ger henne kramar som känns enda in i märgen. Vem skriver så om sin väns make? Kan även tillägga att det där svamlet om trådsanning som Källar-incel och Bohonos + Peace ägnar sig åt bara är självsäkert nonsens. Feministpsykologen själv (lol) har skrivit bland kommentarerna att Arvid sov hos sina ex för att han behövde sovplats. (Och han var bara ärlig mot Ida, så det så).

Jag har inte sagt att han inte sov hos något ex. Jag motsätter dravlet i tråden om att han haft sex. Sluta hoppa på mig!
Citera
2023-06-01, 08:30
Medlem
Bassplays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rawjudge
Visst alla är speciella. Men äre bara jag som får obehagskänsla kring Arvids beteende. Någonting i blicken och sättet.

Han är en osäker liten fitta som tror han är något med sin självutveckling och egentid som uppenbarligen inte hjälpt honom.

Riktigt nitisk , dömande liten råtta.
Citera
2023-06-01, 09:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Alltså… såg du att han strukit över alla namn? Dom brukar låta det synas vilka som sagt vad. Jag tror 100% att han skrivit massa svar till sig själv från ett annat konto eller något, det kändes så fejk. En snabb kik bara här på Flashback och andra ställen och man ser att 99,9% skriver att han är ett jävla as och att Ida ska springa. Men på hans egen censurerade instagram är det bara massa hjärtan, t.o.m. nån som skrivit att Ida behandlat honom fel och massa fejk-groupies. Tror han skrivit allt själv och valt bort riktiga svar.
Är det här verkligen skrivit av samma person som häromdagen kritiserade mig för att vara extremt generaliserande när jag dissade Arvid. Och som skrev att Arvid va het 😂 du kom snabbt på bättre tankar.
Citera
2023-06-01, 09:20
Medlem
För mig är prata om sina ex/skryta om hur bra relation han har med sina ex så tidigt i ett förhållande ett extremt tydligt tecken på dåligt självförtroende. Att visa upp sina militäriska attribut, som kaptensmössa, träningskläder med logga etc när han är ur tjänst visar på samma sak.
Citera
2023-06-01, 09:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Är det här verkligen skrivit av samma person som häromdagen kritiserade mig för att vara extremt generaliserande när jag dissade Arvid. Och som skrev att Arvid va het 😂 du kom snabbt på bättre tankar.

Du har antagligen svårt med läsförståelse eller så låtsas du ha det. Jag kritiserade att du skrev att Arvid hade låg EQ pga han är militär. Du skrev att alla militärer har låg EQ. Tycker han är motbjudande nu pga hans beteende och så jävla het har jag aldrig tyckt att han varit, men vissa kärringar har skrivit i tråden att han är ful för att han är rödhårig och har fräknar. Från början tyckte jag att alla ”såg bra” ut, det betyder inte att jag personligen tyckte dom var åtta supermodeller utan att jag tycker alla människor ser bra ut i allmänhet om dom inte beter sig vidrigt. Jag har försvarat Agust mot fula personangrepp på hans utseende också och sen kommer det nån pubertal tomte och yrar om att han har groupies i tråden.

Ärligt talat tyckte jag att Arvid hade narcissistiska tendenser från början men det kändes oschysst att skriva det i början av programmet, speciellt när så många andra redan skrev det. Jag har däremot nämnt det tidigare. Efter det här avsnittet vill jag dock inte se fanskapet mer.
Senast redigerad av Undringar 2023-06-01 kl. 09:27.
Citera
2023-06-01, 09:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
För mig är prata om sina ex/skryta om hur bra relation han har med sina ex så tidigt i ett förhållande ett extremt tydligt tecken på dåligt självförtroende. Att visa upp sina militäriska attribut, som kaptensmössa, träningskläder med logga etc när han är ur tjänst visar på samma sak.

Ja det håller jag med om. Alla som söker sig till ett sånt här yrke, eller till polis, även psykolog och sedan smetar sin titel och status i yrket på andra hela tiden är en stor röd flagg. Du skrev däremot tidigare att enbart det faktum att han är militär var en röd flagg, stor skillnad. Skillnad på att skrika ”ACAB” och att det finns psykopater som är poliser (precis som dom finns i alla yrkesgrupper).
Citera
2023-06-01, 09:53
Medlem
Tervulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellare-kristoffer
Ni två får mig att känna avsmak.
Nääää oj vad fruktansvärt. Jag vet inte hur jag skall kunna gå vidare nu när du har avsmak för mig. Jag bryr mig ju så enormt om just dina känslor
Citera
2023-06-01, 10:02
Medlem
Peace2023s avatar
Tar tillbaka att jag tror Carro skulle funkat med Arvid. Hon skulle nog inte hoppa upp på cykelstyret Medan Ida skulle suttit på Agust cykelstyre och hänga med på äventyr tror jag.
Citera
2023-06-01, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Tar tillbaka att jag tror Carro skulle funkat med Arvid. Hon skulle nog inte hoppa upp på cykelstyret Medan Ida skulle suttit på Agust cykelstyre och hänga med på äventyr tror jag.

Alla tjejer hade fungerat med Arvid, även du.
Senast redigerad av Kellare-kristoffer 2023-06-01 kl. 10:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in