2023-05-25, 16:07
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Nu ljuger du och är ohederlig som vanligt.
Jag skrev om länderna 1-4.
De utgör inte hela invandringen.

I alla fall. Dessa länders invandrade borde väl vara ett bra bidrag till vårt försvar av kvinnor och barn. AKA TOPIC
Framförallt Svenskar, Polacker och Tyskar?

Varför gillar du inte att så många Svenskar återvandrar? totalt 9 869 Svenskar förra året?

Blattar kommer inte riskera sina liv för att skydda Sverige. Vid konflikt sticker de till nästa land. De flesta invandrare var inte ens villiga att slåss för sina hemländer. Sverige har tagit in enormt mycket MENA invandrare, inte polacker tyskar osv. Då hade aldrig Sverige sett ut som idag och SD hade inte behövts.

Ni kvinnor kan inte fullt förstå det som de flesta män förstår redan när de är 12. Ni saknar förståelse för det militära, vad som verkligen krävs i krig. För ni kvinnor har aldrig varit i fronten, eller kämpat i krig. Ukraina försvaras endast av vita män på fronten. Alla kvinnor, barn och invandrare lämnade landet.
Citera
2023-05-25, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sxephil
Blattar kommer inte riskera sina liv för att skydda Sverige. Vid konflikt sticker de till nästa land. De flesta invandrare var inte ens villiga att slåss för sina hemländer. Sverige har tagit in enormt mycket MENA invandrare, inte polacker tyskar osv. Då hade aldrig Sverige sett ut som idag och SD hade inte behövts.

Ni kvinnor kan inte fullt förstå det som de flesta män förstår redan när de är 12. Ni saknar förståelse för det militära, vad som verkligen krävs i krig. För ni kvinnor har aldrig varit i fronten, eller kämpat i krig. Ukraina försvaras endast av vita män på fronten. Alla kvinnor, barn och invandrare lämnade landet.
Ungefär som ni här i tråden inte heller är villiga att slåss för era hemländer.
Citera
2023-05-25, 19:02
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:

Min mamma undrar vad du har fått ifrån att jag skulle vara kvinna då de lyckligaste dagen i hennes liv var att hon fick se att det var en med flaggan i topp... sen tycker hon att också det är tråkigt att höra att det är så mycket rasism i detta forumet.

Samtidigt undrar hon också kring att du utgick ifrån att jag skulle vara kvinna så tänker hon att varför är du misogyn? Taskig barndom eller bara taskig attityd i allmänhet och att du borde skämmas kring sånt om du kan.
Citera
2023-05-25, 20:23
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ungefär som ni här i tråden inte heller är villiga att slåss för era hemländer.

Ni har ju redan öppnat gränserna och dumpat miljoner MENA slödder inom våra gränser. Sverige är redan borta. Ni tycks fortfarande inte förstå att Sverige är borta. Måste ni bli våldtagen av Muhammed för att förstå?
Citera
2023-05-25, 20:32
Avslutad
Citat:
Ni har ju redan öppnat gränserna och dumpat miljoner MENA slödder inom våra gränser. Sverige är redan borta. Ni tycks fortfarande inte förstå att Sverige är borta. Måste ni bli våldtagen av Muhammed för att förstå?
Du får sticka tillsammans med Muhammed till nästa land.
Citera
2023-05-25, 20:52
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Du får sticka tillsammans med Muhammed till nästa land.
Muhammed är ju värdefull för Sverige och ska försvara landet i fronten enligt dig? Lev med dina bruna husdjur nu svenska kvinna.

Min förfäder har levt där jag bor i tusentals år. Vid krig kommer jag återställa området till sin forna storhet.
Citera
2023-05-25, 20:56
Avslutad
Citat:
Muhammed är ju värdefull för Sverige och ska försvara landet i fronten enligt dig? Lev med dina bruna husdjur nu svenska kvinna.
Det ska han ju inte. Han gör som du och sticker. Ni får ha det så bra tillsammans i ert nya land.
Citera
2023-05-25, 20:58
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Det ska han ju inte. Han gör som du och sticker. Ni får ha det så bra tillsammans i ert nya land.

Det är ju svenska kvinnor som tagit hit alla MENA män. Ni blev alldeles till er. Bröla rasister när svenska män varnade för dagens situation.

Jag hoppas du är försiktig när du är ute på din kvällspromenad.
Citera
2023-05-25, 21:00
Avslutad
Citat:
Det är ju svenska kvinnor som tagit hit alla MENA män. Ni blev alldeles till er. Bröla rasister när svenska män varnade för dagens situation.

Och jag hoppas du och Muhammed blir lyckliga i ert liv tillsammans på flykt.
Citera
2023-05-25, 21:07
Medlem
Citat:
Din dumma kvinna, jag vet att Reinfeldt var värre. Kvinnorna förstod 2018? Det var redan försent då!! SD kom in i riksdagen 2010. Kvinnorna är så otroligt sena så de tror att 2018 var tidigt att inse den mångkulturella katastrofen? Jag förstod redan i högstadiet hur det låg till, när alla kvinnor hysteriskt var för massinvandring precis som de är för klimathysteri idag. Kvinnor mellan 18-28 idag röstar fortfarande mest på Vänsterpartiet och Socialdemokraterna!!! Ni har inte lärt ert ett skit, för ni röstar helt känslomässigt och vad som är accepterat.

Jag skrev inte att kvinnor förstod 2018. Jag skrev att rösterna på sossarna ökade något 2018 än 2014.
Tja, det var inte särskilt många män heller som röstade på SD 2010. Varje valår har SDs röster ökat, bland både män och kvinnor. Blir så märkligt när du verkar tro att alla män röstar SD och att kvinnor inte gör det. Så ser det inte ut.

Topic: svenska kvinnor är värda att försvara i händelse av krig. Oavsett hur de har röstat vid de olika valen.
Citera
2023-05-25, 21:10
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:

Topic är om Svenska kvinnor är värda att försvara, vad tycker du om det?
Citera
2023-05-25, 21:16
Medlem
sxephils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jag skrev inte att kvinnor förstod 2018. Jag skrev att rösterna på sossarna ökade något 2018 än 2014.
Tja, det var inte särskilt många män heller som röstade på SD 2010. Varje valår har SDs röster ökat, bland både män och kvinnor. Blir så märkligt när du verkar tro att alla män röstar SD och att kvinnor inte gör det. Så ser det inte ut.

Topic: svenska kvinnor är värda att försvara i händelse av krig. Oavsett hur de har röstat vid de olika valen.

Om svenska kvinnor röstar för öppna gränser, för gängskjutningar och laglöshet, skenande våldtäkter trorts varningar från svenska män. Då förtjänar de inte att försvaras. Sen om kvinnor inte inser att resultatet av deras röster blir detta, är ännu ett argument emot deras rätt att rösta. Hade endast män röstat hade gränserna varit stängda och gängen borta(antingen utvisade/fänglslade/mördade). Svenska kvinnor gör att hela det politiska landskapet blir vänster och blödigt.

Du tycks tro att män försvarar kvinnor i krig oavsett hur kvinnor beter sig. Så har det aldrig varit.

SD har varit det största partiet bland män väldigt länge men aldrig bland kvinnor. Sen verkar även etniska svenskar i Skåne/Södra Sverige rösta vettigare rent allmänt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in