2023-05-12, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Så det är inte bara de som försvarar Sverige som inte är riktiga män?

Dubbla negationer är sällan bra i en mening stumpan.
Citera
2023-05-12, 13:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Dubbla negationer är sällan bra i en mening stumpan.
Och om du svarar på frågan?
Citera
2023-05-12, 13:10
Medlem
Citat:
Och om du svarar på frågan?

Du kan ju formulera en vettig fråga utan multipla negationer om du vill göra dig förstådd.
Citera
2023-05-12, 13:18
Avslutad
Citat:
Du kan ju formulera en vettig fråga utan multipla negationer om du vill göra dig förstådd.
Då formulerar jag om frågan så att även du förstår lilltösrn:

Är DU en riktig man som inte försvarar ditt land trots att det är värt att försvara?
Citera
2023-05-12, 13:23
Medlem
Citat:
Då formulerar jag om frågan så att även du förstår lilltösrn:

Vad är "lilltösrn"?

Citat:
Är DU en riktig man som inte försvarar ditt land trots att det är värt att försvara?

Det var ju en helt annan fråga än den du ställde med dubbla negationer, jag visste väl att du inte själv förstod vad du skrev.

Denna fråga innehåller däremot ett påstående som inte är korrekt, att jag inte försvarar mitt land som är värt att försvara. Detta är något du har hittat på och dessutom preciserar du inte vad du menar med "mitt land".
Citera
2023-05-12, 13:25
Avslutad
Citat:
Vad är "lilltösrn"?

Det var ju en helt annan fråga än den du ställde med dubbla negationer, jag visste väl att du inte själv förstod vad du skrev.

Denna fråga innehåller däremot ett påstående som inte är korrekt, att jag inte försvarar mitt land som är värt att försvara. Detta är något du har hittat på och dessutom preciserar du inte vad du menar med "mitt land".
Blir det krig i det land du bor så tänker du inte stanna kvar och försvara det. Är då en riktig man till skillnad från de svenskar som försvarar SITT land, d v s Sverige?
Citera
2023-05-12, 13:27
Medlem
Citat:
Blir det krig i det land du bor så tänker du inte stanna kvar och försvara det. Är då en riktig man till skillnad från de svenskar som försvarar SITT land, d v s Sverige?

Det land jag bor i, vad menar du med det? Det land jag är folkbokförd i eller det land där jag för tillfället är på semester i?
Citera
2023-05-12, 13:43
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Nu var det ju du som projicerade skit på mig. Jag har endast sagt att de haft många sexpartners. Att det skulle vara ett skamligt och syndigt leverne var det du som sa.
Du har rätt, men du har fortfarande inte visat hur du skulle kunna ha rätt i sak.

På den glidande skalan mellan många och få sexpartners baserat på ålder måste det finnas en skärningspunkt rimligen.
För båda kan inte vara sanna samtidigt.
Citera
2023-05-12, 13:43
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Var Jesus en riktig man, skulle han kriga och döda?
Nej tror inte han skulle det.
Jesus dog på korset.
Är det det du vill?

Men jag fattar det svar Ipsi inte gör, men det beror på att hennes skägg vuxit inåt i 40 år.
Senast redigerad av Flickfotograf 2023-05-12 kl. 13:45.
Citera
2023-05-12, 13:52
Avslutad
Citat:
Det land jag bor i, vad menar du med det? Det land jag är folkbokförd i eller det land där jag för tillfället är på semester i?
Med det land du bor i menar jag det land du bor i, lilltösen.
Citera
2023-05-12, 13:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Du har rätt, men du har fortfarande inte visat hur du skulle kunna ha rätt i sak.

På den glidande skalan mellan många och få sexpartners baserat på ålder måste det finnas en skärningspunkt rimligen.
För båda kan inte vara sanna samtidigt.
Ja hur ung har du tänkt dig för att få nån som inte legat runt så mycket?
Citera
2023-05-12, 13:55
Medlem
Citat:
Med det land du bor i menar jag det land du bor i, lilltösen.

Okej, nej om jag hade semestrat i Ryssland när de startade kriget mot Ukraina så hade jag inte anmält mig som frivillig att kriga för dem, skulle du gjort det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in