2023-05-24, 23:28
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NollaKolla
Syriska = språket
Syrianska = folket

(på svenska)

Det officiella språket i Syrien är arabiska. Syrianer är en av flera folkgrupper i Syrien. Syrier är den största folkgruppen i Syrien, och det är inte samma sak som syrianer.
Citera
2023-05-24, 23:53
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Ja, för det är väl just dom riktiga muslimerna som gör sånt här! Andra är väl bara muslimska på pappret typ och följer inte koranen till punkt och pricka. Dom riktiga muslimerna som följer islam och koranen som man "ska" det är dom som gör sånt här.

Islam kommer ALDRIG kunna förenas med västerländska värderingar.

När den insikten blir allmängods bland befolkningen så kommer forcerad återvandring inledas. Barnen berättar hemma att i princip ingen i klassen eller på skolan är för HBQT, mångkultur osv osv. Nu är det en skola med studiemotiverade elever och som det verkar väldigt många vars föräldrar är akademiker. Således är M största parti på skolan. Jag tror inte barnen kommer hänga som klasar på ett visst parti som äldre generationer gjort utan jag inbillar mig att barnen kommer vara mer pragmatiska eftersom de själva tvingats uppleva skiten med packet. Aktuella skolan har nära nog noll MENA och exakt noll kaos-invandrare. Skolor som har kaosinvandrare kommer däremot skapa betydligt mer revolutionära elever.

Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Varför ska man hela tiden balansera på kanten av stupet? En sund människa skulle fly stupet, d.v.s islamismen, och springa i helt motsatt riktning ända tills man inte såg stupet.

Ska enl. tysk säkerhetstjänst finnas 30 000 islamister i Tyskland och 500 av dessa som kan klassas som terrorister.

4:30 in i nyhetsinslaget.

https://www.svtplay.se/video/KvXPBA9/rapport/ikvall-18-00?position=158&id=KvXPBA9

Jag tror siffrorna är värre än så i Sverige, även de officiella. Jag kan inte tillräckligt tydligt formulera det kompakta hat jag känner mot de som orsakat dagens situation i Sverige och Europa. Inga straff är hårda nog.
Citera
2023-05-24, 23:57
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
När den insikten blir allmängods bland befolkningen så kommer forcerad återvandring inledas. Barnen berättar hemma att i princip ingen i klassen eller på skolan är för HBQT, mångkultur osv osv. Nu är det en skola med studiemotiverade elever och som det verkar väldigt många vars föräldrar är akademiker. Således är M största parti på skolan. Jag tror inte barnen kommer hänga som klasar på ett visst parti som äldre generationer gjort utan jag inbillar mig att barnen kommer vara mer pragmatiska eftersom de själva tvingats uppleva skiten med packet. Aktuella skolan har nära nog noll MENA och exakt noll kaos-invandrare. Skolor som har kaosinvandrare kommer däremot skapa betydligt mer revolutionära elever.

Jag tror siffrorna är värre än så i Sverige, även de officiella. Jag kan inte tillräckligt tydligt formulera det kompakta hat jag känner mot de som orsakat dagens situation i Sverige och Europa. Inga straff är hårda nog.

Precis, siffrorna är enkom bullshit. I Sverige så hade de väl klassat att det fanns ungefär 300 gängaktiva, nu är siffran uppe i det tiodubbla, bara några år senare. ALLA siffror som kom sprunget från makten är såklart smömos för att inte reta upp pöbeln, dvs. gemene man, allt för mycket. Deras största frukt är sanningen bakom all förstörelse och "vithetshets"...
Citera
2023-05-25, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det officiella språket i Syrien är arabiska. Syrianer är en av flera folkgrupper i Syrien. Syrier är den största folkgruppen i Syrien, och det är inte samma sak som syrianer.

Nu blir det OffT. Det är en i sanning märklig värld vi lever i när man anses obildad för att inte rent ut sagt dum om man inte benämner alla befolkningsgrupper som finns i arabvärlden med rätt namn.

Hamnar då dessa grupper i Sverige anses man plötsligt obildad och snudd på varandes rasist om man inte benämner alla dessa grupper som svenskar.

Jag blir inte klok på detta.
Senast redigerad av Konrad 2023-05-25 kl. 00:05.
Citera
2023-05-25, 00:09
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det hade kunnat bli lite PK-overload om några blattar sprängt en bög-gudstjänst under Pride-festivalen.

Sånt stämplas som vansinnesdåd.
Motivet bakom incidenten okänt. GM psykiskt sjuk.

Men man måste beundra polisen som lyckas avvärja attentat efter attentat. Men det räcker med att någon slinker igenom o katastrofen kan vara ett faktum.
Citera
2023-05-25, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif-o-billy
Nu var detta för sex år sedan, läs även vad dom skriver. Dom fördömer bara terrorattacker mot oskyldiga, alltså fördömer dom in terrorattacker helt och hållet

https://www.aftonbladet.se/debatt/a/843Od/vi-muslimer-maste-fordoma-terrorn
Citera
2023-05-25, 00:17
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ljax
Ofarligt. Finns inte en fullsatt kyrka i det här landet..

I julottan är det fullsatt i mer eller mindre varje kyrka. Säkert också när det är konfirmationer mm.

Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Inte helt ologiskt ändå att de med abrahamitiska vanföreställningar ställer upp för varandra. När det finns offerpoäng att tjäna brukar religiösa kunna samsas väl. Som sagt så spenderar personalen i Svenska Kyrkan mycket tid med att snyfta över den jävlighet som drabbar muslimer (även den självförvållade när de med öppna armar väntar på Talibanernas återkomst till makten).

Mycket skulle lösas om religiösa vanföreställningar inte hade en skyddad verkstad enligt FN.

Fast den civiliserade kristna västvärldens framgångar bygger mycket på Kristendomen etablerande, även den anpassade sig mycket efter den nordiska mytologin.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Typ Eva Dahlgren sprängd i luften. Det hade varit festligt att läsa DN dagen efter.

Det finns väl mer avskyvärda HBQTare än Dahlgren även om hon inte är min favorit heller precis.

Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Känner massor med muslimer som inte passar in på ovanstående. Samtidigt pissar Nisse och Kalle i glassboxar och slår ihjäl sina fruar i härlig svensk anda.

Inte många Nisse och Kalle som pissat i glassboxar i Sverige någonsin. En kille som såg ut som en finsk tattare såg ut att göra det häromdagen om det är det du syftar på men du har kanske 10 andra exempel att dra om ju pissa i glassboxar? Slå ihjäl sina fruar är inte en svensk paradgren, det är en muslimsk men det brukar vara balkongflygning. Har en bekant som känner en rättsläkare, kvinnlig sådan. De fall hon utreder är över 99% MENA, främst MÖ.

Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Precis, siffrorna är enkom bullshit. I Sverige så hade de väl klassat att det fanns ungefär 300 gängaktiva, nu är siffran uppe i det tiodubbla, bara några år senare. ALLA siffror som kom sprunget från makten är såklart smömos för att inte reta upp pöbeln, dvs. gemene man, allt för mycket. Deras största frukt är sanningen bakom all förstörelse och "vithetshets"...

Omkring 2010 sa SÄPO att det fanns någon enstaka islamist i Sverige. Strax efter var det en handfull. Lite senare sa man 80-100. Därefter något hundratal. Häromåret sa man väl ett par tiotusen, kanske det dubbla.

Undersökningar gjorde i flera EU-länder visar att 50-80% av muslimerna har rätt radikala åsikter om islam och samhället.

En intervju med Jensevik så menade han att om vi uppskattar att 40% är rätt radikala bokstavstrogna muslimer och 40% är hyfsat sekulariserade och 20% integrerade/assimilerade. Om gruppen muslimer kommer till makten så kommer de radikala muslimerna sätta agendan eftersom man kan inte vara "lite" muslim. Det är allt eller inget. Han menade att grupp två de hyfsat sekulariserade kommer radikaliseras på nolltid av rena självbevarelsedriften. Sannolikt även de 20% integrerade/assimilerade. Nu vet vi ju inte om det är 40/40/20 eller om det är 5/80/15 eller 50/40/10, men poängen var att när islam växer så radikaliseras muslimerna. Varför trodde han det för? Jo, det räcker att studera andra länder som övertagits av muslimer tidigare. Vi har ett blodbad framför oss. Man ska ha det klart för sig.
Citera
2023-05-25, 00:23
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:

Dagens barn är luttrade när det kommer till invandringen o integration i skola o på fritiden.

De vet vilka floskler lärarna vill höra. O kan rabbla upp dem.
De har sett igenom lögnerna o vet verkligheten. I skolvalet röstar generation Greta nu SD o AfS.

Sedan så finns uppenbart en stor volym skadat gods. Traumatiserade av att miljön snart ska utplåna dem. Förvirrade av sin könsroll o skadade i sin sexualitet. Woke styrda när det gäller värderingar.

För att inte tala om en växande skara som skiter i det samhälle de växt upp i. O väljer en karriär som gangster. Flytta vapen o knark. Sälja knark. Råna o stjäla. Skjuta o spränga. Få flashig klocka. Tjock guldkedja, Leva kung på nattklubben. Knulla kokainsugna tjejer. Bli fruktad.
Citera
2023-05-25, 00:24
Medlem
Benny98s avatar
Fredens religion förnekar sig inte. Det var ytterst nära att de hade promenerat in i en fullsatt kyrka under en högtid och smällt sig själva i luften. Blivit hyllade som martyrer och belönats med 77 oskulder i himlen. Undrar om svensk eller tysk polis lyckades träffa rätt? Hoppet är redan ute för Swedistan, det finns inget muslimskt land på jordklotet där det råder både fred och demokrati. En förutsättning för fred är diktatur.
Citera
2023-05-25, 00:33
Medlem
Polis2010s avatar
Allah är inte dåliga. Fast de har ofta dålig trafikmentalitet. Kör fort, blinkar absolut inte, tränger sig i köer och kör olagligt mot gul/rött. Väldigt fina bilar men det beror nog på statusgrejer och att de dricker mindre alkohol och kan sälja knaper till Djursholmarna. Det finns många integrerade som vill ha ett just liv.
Citera
2023-05-25, 00:34
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
I julottan är det fullsatt i mer eller mindre varje kyrka. Säkert också när det är konfirmationer mm.

Fast den civiliserade kristna västvärldens framgångar bygger mycket på Kristendomen etablerande, även den anpassade sig mycket efter den nordiska mytologin.

Det finns väl mer avskyvärda HBQTare än Dahlgren även om hon inte är min favorit heller precis.

Inte många Nisse och Kalle som pissat i glassboxar i Sverige någonsin. En kille som såg ut som en finsk tattare såg ut att göra det häromdagen om det är det du syftar på men du har kanske 10 andra exempel att dra om ju pissa i glassboxar? Slå ihjäl sina fruar är inte en svensk paradgren, det är en muslimsk men det brukar vara balkongflygning. Har en bekant som känner en rättsläkare, kvinnlig sådan. De fall hon utreder är över 99% MENA, främst MÖ.

Omkring 2010 sa SÄPO att det fanns någon enstaka islamist i Sverige. Strax efter var det en handfull. Lite senare sa man 80-100. Därefter något hundratal. Häromåret sa man väl ett par tiotusen, kanske det dubbla.

Undersökningar gjorde i flera EU-länder visar att 50-80% av muslimerna har rätt radikala åsikter om islam och samhället.

En intervju med Jensevik så menade han att om vi uppskattar att 40% är rätt radikala bokstavstrogna muslimer och 40% är hyfsat sekulariserade och 20% integrerade/assimilerade. Om gruppen muslimer kommer till makten så kommer de radikala muslimerna sätta agendan eftersom man kan inte vara "lite" muslim. Det är allt eller inget. Han menade att grupp två de hyfsat sekulariserade kommer radikaliseras på nolltid av rena självbevarelsedriften. Sannolikt även de 20% integrerade/assimilerade. Nu vet vi ju inte om det är 40/40/20 eller om det är 5/80/15 eller 50/40/10, men poängen var att när islam växer så radikaliseras muslimerna. Varför trodde han det för? Jo, det räcker att studera andra länder som övertagits av muslimer tidigare. Vi har ett blodbad framför oss. Man ska ha det klart för sig.

Ja. Blod kommer flyta på våra gator. Men det lär ta 10 - 15 år till innan vi är där.

Men fortfarande spelar allt för många med i godhetsteatern.
Speciellt kvinnorna. Detta då de sitter fast o fruktar den nu härskande terrorsekten i Sverige mer än muslimer de inte har någon större kontakt med. Vänsterns hot mot oliktänkande håller Sverige i ett järngrepp.

Men det är en tidsfråga innan storkyrkan eller uppsala domkyrka brinner. Eller vi får se ett attentat mot HBTQ event, kristna församlingar, julmarknader etc
Om det räcker som väckarklocka är osäkert…

Islam bör terrorklassas som ideologi.
Citera
2023-05-25, 00:40
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sam.Boyd
Ja. Blod kommer flyta på våra gator. Men det lär ta 10 - 15 år till innan vi är där.

Men fortfarande spelar allt för många med i godhetsteatern.
Speciellt kvinnorna. Detta då de sitter fast o fruktar den nu härskande terrorsekten i Sverige mer än muslimer de inte har någon större kontakt med. Vänsterns hot mot oliktänkande håller Sverige i ett järngrepp.

Men det är en tidsfråga innan storkyrkan eller uppsala domkyrka brinner. Eller vi får se ett attentat mot HBTQ event, kristna församlingar, julmarknader etc
Om det räcker som väckarklocka är osäkert…

Islam bör terrorklassas som ideologi.

Instämmer.

Kan varmt rekommendera den här intervjun med Hans Jensevik. Han har många intressanta poänger.
https://swebbtv.se/w/8GjuvrQHfLj3afoGrbHhFp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in