Citat:
Ursprungligen postat av
abidazz
Dom var svennar och har gjort det tidigare med
100 kvinnor mördas av svenska män årligen.
Skaver det?
Du förstår inte - våra egna "misfits", brottslingar av alla dess slag - narkomaner/alkoholister, mördare, våldtäktmän/kvinnor, bidragsberoende/bedragare får Sverige, likt alla länder i världen ta hand om själva. Det är bara det att vi alla lider utav att ha importerat hundratusentals improduktiva, brottsliga och totalt värdelösa individer och dessa tär något så oerhört på riket. Alla riken, varhelst dessa slår rot - är detta sjysst, anser du? Att länder tar emot er och att ni sedan förstör allt som kommer i er väg, likt kackerlackor? Skapar kaos och otrygghet, samt i förlängningen slår split och skapar en osund vardag... Är inte den etniske svenske, särskilt de som inte bett om detta via röstsedeln, värda mer än så, för er sort?
Inbördeskriget och utrensningarna kommer allt närmre, men det tar tid för dumsvensken att vakna upp ur sin rosaskimrande bubbla, men när det väl går upp för folk att ting må ske - ja, då är det enkom vapenmakt och folkmord som är sist utvägen. Både politiker, importerat drägg och dess påhejare kommer få betala priset och detta blir högt - det kan endast lösas genom blod- och massmord, eller låt oss kalla det för vad det är; självförsvar mot trojanska hästar som genomsyrar alla instanser utav det svenska samhällt. Det kommer inte ända väl, sanna mina ord.
Att det fortfarande finns folk som försvarar import utav slika element som vill mörda oss, även i kyrkor, är inget annat än självhat och ett långsamt, utdraget självmord. Skulle jag sitta vid makten så skulle oerhört hårda tag direkt iverksättas. Nattliga hembesök och massdeportationer av oönskade individer, skulle ske över natten. Indragelse utav bidrag. De länder som inte vill ta emot sina forna medborgare sätts i arbetsläger tills de själva önskar fly Sverige. Kan man inte ge faan i att bomba kyrkor, begå allsköns terrorbrott, förnedra etniska svenskar, våldta, mörda, bedraga - så skall du all skit få och hämnd skuall utkrävas!
Är så trött och ledsen över det Sverige vi nu ser. Vem orkestrera detta? När skall folk kunna gå fritt och tryggt i Sverige, igen - utan att behöva vara rädda för att behöva bli dödade utav importerat löske? Det är en utopi, jag vet. Men, vad är alternativet? BLM är ett ex. på vad som sker. Den vite mannen skall vända arslet i vädret och ta den i tvåan - om och om igen. De som är villiga och BARA tillhör samma folkgrupp/religion, som önskar bomba kyrkor och begå terrorbrott skall enkom få vad de förtjänar. Muslimer måste inse att de inte är mer än drägg! Finns säkerligen bra muslimer, men ävens dessa skulle vända oss svenskar ryggen om de märker att deras islamistiska herrar skulle vara på väg att vinna.
Bomba kyrkor i Sverige - vad fan är detta? Islam är en farsot - nämn ett ställe på jorden där islam/muslimer lever i fred- och frihet med den västerländska kulturen och dess vita majoritetsbefolkning, så skall jag direkt Swisha dig en miljon kronor...