2023-05-24, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abidazz
Ja inte fan vill alla muslimer det här. Det begriper väl även du? Diskussionen om religion och jihadister får du ta med någon annan. Orkar inte det hjulet igen

Varför ska man hela tiden balansera på kanten av stupet? En sund människa skulle fly stupet, d.v.s islamismen, och springa i helt motsatt riktning ända tills man inte såg stupet.

Ska enl. tysk säkerhetstjänst finnas 30 000 islamister i Tyskland och 500 av dessa som kan klassas som terrorister.

4:30 in i nyhetsinslaget.

https://www.svtplay.se/video/KvXPBA9/rapport/ikvall-18-00?position=158&id=KvXPBA9
Citera
2023-05-24, 18:54
Medlem
fluff995s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
https://twitter.com/BiskopAntje/status/1661380434112987147

Tja. Hon har ju rätt. Jag kan inte skilja på muslimer och islamister. Lika lite som jag kan skilja på nazister och nazister.
Citera
2023-05-24, 18:55
Medlem
frozens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
https://twitter.com/BiskopAntje/status/1661380434112987147

Inte ens detta kunde få kärringen på andra tankar… men vad trodde jag egentligen idiot om man är
Citera
2023-05-24, 19:00
Bannlyst
EU måste ta fram en återvandringsplan för Muslimer. Annars kommer Europa gå under av terror och våld.
Citera
2023-05-24, 19:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PalmeKiller
EU måste ta fram en återvandringsplan för Muslimer. Annars kommer Europa gå under av terror och våld.
Ursäkta? Men har det inte redan hänt?
Citera
2023-05-24, 19:05
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Jag gissar här men jag tror att göra en taskig terrorhandling eller att åka fast för en planering räcker gott och väl för de flesta "terrorister"
(FB) 19-årig nazist försökte mörda Joe Biden 2023-05-22

De vinner respekt inom sin egen lilla klubb, som när man själv var ett barn och vågade plinga på en dörrklocka till en gammal tant och springa och gömma sig bakom ett hörn.

Tik.Tok 2023 The Swedish church challenge.

Min fetning.

Märkligt sammanträffande!
Detta var precis vad jag blev utsatt för häromdan, 4-5 svarta 8-9åringar som tyckte detta var roligt.
Är inte en gammal dam, men ändå. Första gången jag sett ett sådant gäng uppträda i mitt lugna område. Får kanske ställa basebollslagträt i aluminium innan för dörren i fortsättningen. Visste att jag inte skulle slänga det.
Citera
2023-05-24, 19:24
Medlem
EulaliaIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Min fetning.

Märkligt sammanträffande!
Detta var precis vad jag blev utsatt för häromdan, 4-5 svarta 8-9åringar som tyckte detta var roligt.
Är inte en gammal dam, men ändå. Första gången jag sett ett sådant gäng uppträda i mitt lugna område. Får kanske ställa basebollslagträt i aluminium innan för dörren i fortsättningen. Visste att jag inte skulle slänga det.

Hagelpatroner med grovt salt är heller inte fy skam, en internationellt gångbar metod.
Citera
2023-05-24, 19:26
Medlem
Ofarligt. Finns inte en fullsatt kyrka i det här landet..
Citera
2023-05-24, 19:31
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluff995
Spränga medlemmar av Svenska kyrkan i luften? Ånej, snälla, vad som helst utom det...🤪

Känns inte som att muslimer lägger särskilt mycket tid på att lära känna sin fiende. Det krävs västerländsk ordningsmakt för att förhindra dem från att eliminera sina egna bästa bundsförvanter.
Man undrar ju lite grann varför de inte planerade att mörda Paludan istället. Attentatsmännens saudiska handlers tyckte väl inte det skulle eskalera motsättningar tillräckligt, kan tänka.
Det känns onekligen som att dessa onanister till sagofarbrorsfanboys har otur när de tänker om de tänkt snabbdemontera en av Svenska kyrkans lokaler med lite besökare i. Finns inga godhetsknarkare med tightare skygglappar än dessa. Otacksamhetsanklagelser blandade med fortsatt medberoende skulle hagla om varför hudingarna "som vi ställt upp för" är så otacksamma. Jag är av åsikten att medberoende ofta är grundat i någon form av passivt aggressivt skuldsättande.

Om detta skulle upphöra på grund av ett rejält terrordåd kan medberoendet snabbt bytas mot aggressiv offerstatus.
Citera
2023-05-24, 19:35
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Självmordsbomba en svensk kyrka? Ja, det hade ju haft potential för säkert 3-4 döda/skadade.
Haha, ja, de hade nog behövt pricka en eftermiddag när det är ett uppträdande. Annars kommer de bara förstöra lokalen.

Om både Allah och Gud är allsmäktiga får vi dessutom ett prov på vad som händer när någonting ostoppbart möter någonting orubbligt.
Citera
2023-05-24, 19:45
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det känns onekligen som att dessa onanister till sagofarbrorsfanboys har otur när de tänker om de tänkt snabbdemontera en av Svenska kyrkans lokaler med lite besökare i. Finns inga godhetsknarkare med tightare skygglappar än dessa. Otacksamhetsanklagelser blandade med fortsatt medberoende skulle hagla om varför hudingarna "som vi ställt upp för" är så otacksamma. Jag är av åsikten att medberoende ofta är grundat i någon form av passivt aggressivt skuldsättande.

Om detta skulle upphöra på grund av ett rejält terrordåd kan medberoendet snabbt bytas mot aggressiv offerstatus.
Var ju en präst i Jönköping som började ringa i kyrkklockorna som protest mot koranbränningen där, trost att det strider mot kyrkans regelverk samt rubriceras som störande av allmän sammankomst enligt sekulär lag. https://www.dagen.se/nyheter/2022/04/15/koranbrannare-tystades-av-kyrkklockor-i-jonkoping/

Jesus hjälp mig
Citera
2023-05-24, 19:51
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Var ju en präst i Jönköping som började ringa i kyrkklockorna som protest mot koranbränningen där, trost att det strider mot kyrkans regelverk samt rubriceras som störande av allmän sammankomst enligt sekulär lag. https://www.dagen.se/nyheter/2022/04/15/koranbrannare-tystades-av-kyrkklockor-i-jonkoping/

Jesus hjälp mig
Inte helt ologiskt ändå att de med abrahamitiska vanföreställningar ställer upp för varandra. När det finns offerpoäng att tjäna brukar religiösa kunna samsas väl. Som sagt så spenderar personalen i Svenska Kyrkan mycket tid med att snyfta över den jävlighet som drabbar muslimer (även den självförvållade när de med öppna armar väntar på Talibanernas återkomst till makten).

Mycket skulle lösas om religiösa vanföreställningar inte hade en skyddad verkstad enligt FN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in