Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-23, 17:07
  #14257
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clinto
Ja vadå, i Sverige kallas hans tillstånd för ”allvarligt psykiskt sjuk” men egentligen är han ju bara en helt vanlig neger och pysslade med det negers gör bäst: våldta och döda.

Så det är ju ganska självklart att mamman inte ser något fel i detta då han ju bara gör sånt som vore helt normalt i sin naturliga miljö.

Fattas nu bara att SVT gör ett 30 minuters snyftreportage om niggern, hur allt blev så fel, men att han egentligen är en hyvens människa som gillar att hjälpa till och ställer upp för alla sina vänner, och hur alla barnen på gården gillar honom. Samt hur mindre smickrande ord som skrivs om den egentligen snälla niggern i Flashbacktråden.
Citera
2023-05-23, 17:31
  #14258
Medlem
LemPicas avatar
Missförstådd??!
Vad exakt menar mamman att han försökte förmedla när han nästintill mördade en liten flicka??
Hur skall det tolkas enligt henne?
Är det något slags inhemskt teckenspråk i deras hemland?
I så fall kan ju hon tolka vad han menar så att vi alla förstår vad han egentligen försökte förmedla med sitt mordförsök.
Fy fan vad arg jag blir när jag hör sådant 😡


Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Föräldrarna tycker att han är missförstådd och att det bästa vore om han fick komma hem.
Citera
2023-05-23, 17:34
  #14259
Medlem
LemPicas avatar
Precis, en fortsättning av "Persona non grata" där Soran Våldtäktsmannen Ismail var först ut tätt följd av Margaux och den där rassedesignern.

Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Fattas nu bara att SVT gör ett 30 minuters snyftreportage om niggern, hur allt blev så fel, men att han egentligen är en hyvens människa som gillar att hjälpa till och ställer upp för alla sina vänner, och hur alla barnen på gården gillar honom. Samt hur mindre smickrande ord som skrivs om den egentligen snälla niggern i Flashbacktråden.
Citera
2023-05-23, 18:08
  #14260
Medlem
Skaraborg2s avatar
Monsterynglingen och hans hemska familj.

Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Mamma-sandneger tycker alltså att hennes son-sandneger är missförstådd i allt detta? När son-sandneger bestialiskt våldtagit en 10 årig svensk, vit flicka och nästan mördat henne på kuppen. Fy fan säger jag bara.

Klart hon gör.

Det var ju ändå bara "petitesser" och hennes guldklimp till son har blivit sååå missförstådd.

Monstret förstörde den lilla flickan för livet. Om det skulle göras ett snyftreportage om honom (vilket jag inte tror att SVT kommer att göra) så får de inte gömma att omnämna att monsterynglingen tycker om att spela fotboll och att han vill studera till att bli läkare.
Citera
2023-06-02, 15:56
  #14261
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaraborg2
Klart hon gör.

Det var ju ändå bara "petitesser" och hennes guldklimp till son har blivit sååå missförstådd.

Monstret förstörde den lilla flickan för livet. Om det skulle göras ett snyftreportage om honom (vilket jag inte tror att SVT kommer att göra) så får de inte gömma att omnämna att monsterynglingen tycker om att spela fotboll och att han vill studera till att bli läkare.

Studera till läkare??

Han kan ju inte ens Pluttifikationstabellen (Multiplikationstabellen) ju.
Citera
2023-06-02, 16:11
  #14262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Missförstådd??!
Vad exakt menar mamman att han försökte förmedla när han nästintill mördade en liten flicka??
Hur skall det tolkas enligt henne?
Är det något slags inhemskt teckenspråk i deras hemland?
I så fall kan ju hon tolka vad han menar så att vi alla förstår vad han egentligen försökte förmedla med sitt mordförsök.
Fy fan vad arg jag blir när jag hör sådant 😡

Det finns inga missförstånd i det här fallet. Det är troligen inte en slump att han utförde detta kort efter att familjen beviljats uppehållstillstånd.
Det vart grönt ljus att svina runt helt enkelt. Ett svineri som föräldrarna har överseende med.

Denne unge mans agerande speglar på många sätt föräldrarnas syn på svenskar.
Citera
2023-06-02, 17:10
  #14263
Medlem
-Ines-s avatar
Lunas mamma borde fått pris för Årets Kvinna. Hur går man vidare efter att nåt sånt här händer ens dotter och ändå lyckas hålla ihop familjen med Lunas friska lillasyster och plötsligt en dotter med svår funktionsnedsättning och svårt traumatiserad efter vad monsterpojken utsatte henne för. En mamma som försöker hitta ljusglimtar i vardagen trots deras tragedi. Ett pris vore på sin plats.
Citera
2023-06-02, 17:40
  #14264
Medlem
Skaraborg2s avatar
Monsterpojken kommer aldrig någonsin att studera.

Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Studera till läkare??

Han kan ju inte ens Pluttifikationstabellen (Multiplikationstabellen) ju.

Ja det jag också men personer av detta slag, både BO eller GM, får ofta eftermälet i media att de var intresserade av fotboll och att de ville bedriva studier för att bli läkare.

Det här monstret klarar naturligtvis inte av att studera något och ej heller kommer han någonsin att ha ett riktigt arbete. Han och hans parasitfamilj kommer att kosta skattebetalarna enorma belopp.
Citera
2023-06-24, 04:50
  #14265
Medlem
negern har alltså 4 syskon som är yngre än honom , hans pappa bor i Italien men de verkar träffas upp och avla fram mer bidragsbarn för mamman födde barn förra året
__________________
Senast redigerad av Tantonegern 2023-06-24 kl. 05:46.
Citera
2023-07-01, 10:42
  #14266
Medlem
Om en vecka är det ett år sedan den ödesdigra eftermiddagen då Luna fick livet förändrat för alltid. Jag önskar henne och hennes familj all lycka och välgång som bara finns. Jag vill tro att Luna ser allt piggare och mer med ut i de bilder mamman lägger upp, jag hoppas verkligen det är så och att hon kan komma tillbaka åtminstone lite grann till vad som kan kallas ett normalt liv.

För alla inblandade politiker, socialarbetare och annan dylik personal som varit inblandade i det här fallet - bland annat genom att avslå familjens ansökan om utökad assistans, eller att inte ta larmen om monstret på allvar - önskar jag att ni börjar varje morgon med att trampa på Lego, och att era huvudkuddar för evigt är alldeles för varma. Ni kan dra åt helvete, ärligt talat.

Och gällande monstret själv så hoppas jag att han aldrig får se dagens ljus igen. Än bättre skulle jag gärna se han och hans jävla familj utsparkade ur den svenska värmen, istället släppta över Etiopien (eller vilken jävla sandhög det nu rörde sig om) med fallskärm. Bonus om fallskärmarna inte funkar. De har ingenting att tillföra Sverige, istället har de spottat oss i ansiktet och förstört livet för en liten flicka och hela hennes familj. Jag skiter fullständigt i deras omständigheter.

Det här fallet har hållit grepp om mig sedan det inträffade, och lär fungera som någon slags metafor för allt som inte fungerar i det svenska samhället idag. Myndigheter som inte pratar med varandra, knäppa lagar, ett välfärdssystem som uppenbart inte finns där för de som mest behöver det, och sist men inte minst, den bisarra invandringspolitiken och dess konsekvenser.
Citera
2023-07-01, 12:06
  #14267
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallinThrowAway
Om en vecka är det ett år sedan den ödesdigra eftermiddagen då Luna fick livet förändrat för alltid. Jag önskar henne och hennes familj all lycka och välgång som bara finns. Jag vill tro att Luna ser allt piggare och mer med ut i de bilder mamman lägger upp, jag hoppas verkligen det är så och att hon kan komma tillbaka åtminstone lite grann till vad som kan kallas ett normalt liv.

För alla inblandade politiker, socialarbetare och annan dylik personal som varit inblandade i det här fallet - bland annat genom att avslå familjens ansökan om utökad assistans, eller att inte ta larmen om monstret på allvar - önskar jag att ni börjar varje morgon med att trampa på Lego, och att era huvudkuddar för evigt är alldeles för varma. Ni kan dra åt helvete, ärligt talat.

Och gällande monstret själv så hoppas jag att han aldrig får se dagens ljus igen. Än bättre skulle jag gärna se han och hans jävla familj utsparkade ur den svenska värmen, istället släppta över Etiopien (eller vilken jävla sandhög det nu rörde sig om) med fallskärm. Bonus om fallskärmarna inte funkar. De har ingenting att tillföra Sverige, istället har de spottat oss i ansiktet och förstört livet för en liten flicka och hela hennes familj. Jag skiter fullständigt i deras omständigheter.

Det här fallet har hållit grepp om mig sedan det inträffade, och lär fungera som någon slags metafor för allt som inte fungerar i det svenska samhället idag. Myndigheter som inte pratar med varandra, knäppa lagar, ett välfärdssystem som uppenbart inte finns där för de som mest behöver det, och sist men inte minst, den bisarra invandringspolitiken och dess konsekvenser.
Kan inte annat än att hålla med. Avskeda alla vänstervridna myndighetspersoner/lärare som vurmar för dessa äckliga avarter. Skicka hem skiten omgående. Dom har ljugit sig in i landet.
Citera
2023-07-01, 19:31
  #14268
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallinThrowAway
Om en vecka är det ett år sedan den ödesdigra eftermiddagen då Luna fick livet förändrat för alltid. Jag önskar henne och hennes familj all lycka och välgång som bara finns. Jag vill tro att Luna ser allt piggare och mer med ut i de bilder mamman lägger upp, jag hoppas verkligen det är så och att hon kan komma tillbaka åtminstone lite grann till vad som kan kallas ett normalt liv.

För alla inblandade politiker, socialarbetare och annan dylik personal som varit inblandade i det här fallet - bland annat genom att avslå familjens ansökan om utökad assistans, eller att inte ta larmen om monstret på allvar - önskar jag att ni börjar varje morgon med att trampa på Lego, och att era huvudkuddar för evigt är alldeles för varma. Ni kan dra åt helvete, ärligt talat.

Och gällande monstret själv så hoppas jag att han aldrig får se dagens ljus igen. Än bättre skulle jag gärna se han och hans jävla familj utsparkade ur den svenska värmen, istället släppta över Etiopien (eller vilken jävla sandhög det nu rörde sig om) med fallskärm. Bonus om fallskärmarna inte funkar. De har ingenting att tillföra Sverige, istället har de spottat oss i ansiktet och förstört livet för en liten flicka och hela hennes familj. Jag skiter fullständigt i deras omständigheter.

Det här fallet har hållit grepp om mig sedan det inträffade, och lär fungera som någon slags metafor för allt som inte fungerar i det svenska samhället idag. Myndigheter som inte pratar med varandra, knäppa lagar, ett välfärdssystem som uppenbart inte finns där för de som mest behöver det, och sist men inte minst, den bisarra invandringspolitiken och dess konsekvenser.

Väl sagt. Låt oss hålla tråden vid liv och hedra Luna och hennes familj. Vi svenskar glömmer aldrig Lunas öde och vi glömmer aldrig vem som orsakat hennes lidande.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback