Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-05-22, 19:19
  #14245
Medlem
Vilken klinik / sjukhus befinner sig denna vidriga demon? Sundsvall?
Citera
2023-05-22, 19:32
  #14246
Medlem
LemPicas avatar
Jag visste inte att barn kunde dömas till rättspsykiatrisk vård.
Det har ju varit en del spekulationer om GM:s ålder men att han är under 18 är väl rätt troligt ändå.
Vet du hur det fungerar med barn på rättspsyk?
Sitter dom med andra barn eller tillsammans med vuxna?
Skönt att han inte får gå lös på gatorna i alla fall.
Jag trodde att det kunde vara en risk iom att barn inte sätts i fängelse.

Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Han dömdes till rättspsykiatrisk vård med särskild utskrivningsprövning så han kan med lite tur få sitta resten av livet, har vi otur anser de honom frisk om ett par år dock..
Citera
2023-05-22, 19:36
  #14247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LemPica
Jag visste inte att barn kunde dömas till rättspsykiatrisk vård.
Det har ju varit en del spekulationer om GM:s ålder men att han är under 18 är väl rätt troligt ändå.
Vet du hur det fungerar med barn på rättspsyk?
Sitter dom med andra barn eller tillsammans med vuxna?
Skönt att han inte får gå lös på gatorna i alla fall.
Jag trodde att det kunde vara en risk iom att barn inte sätts i fängelse.

De hamnar med vuxna, finns inga särskilda avdelningar.
Edit: Tillägger att antalet barn inom rättspsyk är ganska enkla att räkna. Skulle inte förvåna mig om det sitter färre än 10 stycken som kommit dit som barn (varav de flesta säkert är vuxna idag mao).
__________________
Senast redigerad av Kockumskranen 2023-05-22 kl. 19:47.
Citera
2023-05-22, 21:25
  #14248
Medlem
Skaraborg2s avatar
Monstret kommer naturligtvis aldrig att bli frisk.

Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Niggern sitter på psyket med särskild utskrivningsprövning vad jag förstått, vilket innebär att niggern bokstavligen kan få sitta där tills han ruttnat bort. Niggern kommer aldrig bli "frisk" i någon större bemärkelse eftersom han är gravt efterbliven och det kommer anses vara en överhängande risk att niggern begår nya brott om han släpps. Niggern kommer sitta tills han dör.

Helt riktigt monstret kommer aldrig att bli frisk.

Han är som han är. Eftersom han anses som mycket farlig med mycket stor risk att han fortsätter på den inslagna vägen så kommer det att ta lång tid innan han kommer ut. T. o. m. i ett land som detta. Ingen läkare vågar att släppa ut honom. Helst av allt skulle han aldrig komma eller ännu hellre en deportering tillbaka hem till Etiopien tillsammans med sin bidragsfamilj.
Citera
2023-05-23, 08:30
  #14249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Niggern sitter på psyket med särskild utskrivningsprövning vad jag förstått, vilket innebär att niggern bokstavligen kan få sitta där tills han ruttnat bort. Niggern kommer aldrig bli "frisk" i någon större bemärkelse eftersom han är gravt efterbliven och det kommer anses vara en överhängande risk att niggern begår nya brott om han släpps. Niggern kommer sitta tills han dör.


Jaha, ja vi får hoppas på det bästa, dvs att niggern förblir inlåst tills han dör. Eller skicka hem honom till sitt land, där han med hög sannolikhet kommer avlivas eftersom en såndär nigger vill väl inte ens niggrerna ha att göra med.

Ful, tjock, illaluktande nigger som dessutom är en grottman liksom. Fyfan, varför skulle han få komma hit och utföra sina nigger-ritualer på ett stackars barn?

"DET HANDLAR OM BAAAAARN" skrek en rabiat politikerkärring, men hon menade då barn av den typ som just niggern är, men de som måste skyddas är ju för fan våra inhemska barn!
Citera
2023-05-23, 10:38
  #14250
Medlem
sorry för ot kanske, men jag har läst en hel del inlägg om fallet. Undrar över Abushis mamma, vad har hon sagt och gett uttryck för? Begriper ungens föräldrar ens vad han har gjort?
Citera
2023-05-23, 10:43
  #14251
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
sorry för ot kanske, men jag har läst en hel del inlägg om fallet. Undrar över Abushis mamma, vad har hon sagt och gett uttryck för? Begriper ungens föräldrar ens vad han har gjort?
Föräldrarna tycker att han är missförstådd och att det bästa vore om han fick komma hem.
Citera
2023-05-23, 10:44
  #14252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Föräldrarna tycker att han är missförstådd och att det bästa vore om han fick komma hem.
tack för svar dundersnyting. Jag tycker bara att mamman borde ha funderat på att återvända.
Citera
2023-05-23, 10:47
  #14253
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Oxalic-
tack för svar dundersnyting. Jag tycker bara att mamman borde ha funderat på att återvända.
Hennes fokus är bara på att maxa bidrag.
Citera
2023-05-23, 11:51
  #14254
Medlem
Allting som är maskat i FUPen gällande negerns förhör, är det sånt som rör sexuella övergrepp?7


Vad är det niggern gjort utöver att strypa?
Citera
2023-05-23, 16:38
  #14255
Medlem
-Hengpung-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Föräldrarna tycker att han är missförstådd och att det bästa vore om han fick komma hem.

Mamma-sandneger tycker alltså att hennes son-sandneger är missförstådd i allt detta? När son-sandneger bestialiskt våldtagit en 10 årig svensk, vit flicka och nästan mördat henne på kuppen. Fy fan säger jag bara.
Citera
2023-05-23, 16:56
  #14256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
Vi får aldrig glömma lilla Luna och hennes familj.

Tänk att där ute någonstans sitter den jäveln och skrattar när han spelar PS5 på någon SIS-anstallt. Där sitter han som längst till han är 21 sedan är han fri att leva sitt liv och förlusta sig på småflickor igen.

Det måste finnas rättvisa. Annars kollapsar ett modernt samhälle. Man kan inte vårda kriminella odjur. Glöm aldrig detta!

Dina ord är så sanna.

Straffet är alldes för lindrigt..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback