2023-05-18, 19:18
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Varför var inte den rödhårige skidskytten med under vattenövningarna?

Menar du forsen?
Han hoppade i men de filmade inte hans prestation alls.
Det var märkligt.

I bassängen, det här avsnittet, var han med.
Citera
2023-05-18, 20:01
Medlem
HVIT.s avatar
Vad är det med blattar och vatten? De drunknar varje sommar och även här är de helt värdelösa!
Citera
2023-05-18, 20:07
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Vad är det med blattar och vatten? De drunknar varje sommar och även här är de helt värdelösa!

Jag blir irriterad på om Sami är kvar i slutet "och bedömd som att han duger i Elitstyrkan".
Det gör han ju inte om han är sådär rädd för vatten. Han måste klara av sånt som elitsoldat. Väl?
Citera
2023-05-18, 20:10
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jag blir irriterad på om Sami är kvar i slutet "och bedömd som att han duger i Elitstyrkan".
Det gör han ju inte om han är sådär rädd för vatten. Han måste klara av sånt som elitsoldat. Väl?

Jag håller med till 100%! Måste han kasta sig ut i öppet vatten så dör han direkt. Klarar inte ens av en simbassäng som är upplyst och med livräddare runt sig.
Citera
2023-05-18, 21:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Vad är det med blattar och att ha mest brösthår? kan det ha med drunkningarna att göra?
Fast Sami är ändå relativt vettig

En kvinna återstår, och hon råkat ha fyisk nära en mans, vilken slump, vad gjorde dom andra hoppetossorna där utöver att agera kuttersmycken?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-05-18 kl. 22:08.
Citera
2023-05-18, 23:58
Medlem
Marabouoreos avatar
Stör mig enormt på bögiga Williams-päronet (#1).

Vet inte varför, tror jah uppfattat han som dryg och arrogant bara. Lite för-mer liksom
Citera
2023-05-19, 08:10
Medlem
Ännu en skandal-kuggning!
Nr 8, Sebastian, åker ut under fjällmarschen!
Varför då?
Han blir lurad av instruktören att ärligt säga att han kände att han sinkade gruppen. Här visar han den ödmjukhet och ärlighet som Pam och de andra så kvasipsykologiskt efterlyst hela tiden och vad får han för det?
Pang! "Lämna in ditt nummer!" Ingen diskussion, ingen pardon!
Okej, han hade det jobbigt men det var han inte ensam om. Och tror fan att han fått en nytändning när de fått lämna vattendunkarna. Men nej, ge grabben en ledande fråga och släng ut honom innan han får reda på denna game-changer.
Till saken hör också att om det är någon som visat att han varit bästa kamrat under hela testet så är det Sebastian! För den som inte lagt märke till det så är det alltid hans röst som hörts peppa de andra när det tungt. Det är Sebastian som tagit upp spontana applåder för dem som tvingats bryta. Han har hela tiden framstått som ödmjuk och omtänksam. En god kamrat, helt enkelt, till skillnad från många andra ego-maskiner i gruppen. Och vad får han för det? Ingenting!
Nej, här är det antingen fråga om grov inkompetens från instruktörernas sida (inte otänkbart) eller om "Tv-produktionens hemligheter" (mera troligt).
"Ho hum, det var hemskt vad dåliga de var på vattenövningarna. Men vi kan ju inte kugga fyra av åtta kandidater på en gång. Det blir inte bra tv. Nej, de får fortsätta och sedan får ni plocka bort vem som helst utom tjejen eller invandraren under marschen. Ta han "bachelorn" om det går. "Bachelor" och "Elitstyrkans hemligheter" hör liksom inte ihop. Det är inte bra tv".
Jävla helvetes bög tv-produktion!
Med ett enda ord: ludermässigt!

Håll huvudet högt, Sebastian! Du är allt vad den riktiga SOG efterfrågar!
Skit i vad de där bittra, hororna (de säljer inte bara ut sig själva utan även respekten för den kår de en gång tillhört för det gage de får från tv-produktionen) till kronvrak som skall föreställa instruktörer har sagt och gjort.
Och "by the end of the day", du har en tjej som är så vacker och fin att alla de andra bara kan drömma om det! Hon, och du själv, kan vara stolta. Du har inget att skämmas för.
Citera
2023-05-19, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vem var Nr 12?
Det är han som jobbar som "HR chef".
Do the math!
Citera
2023-05-19, 08:37
Medlem
Vad händer mellan avsnitt 6 och 7 egentligen?
Tyckte det var rätt många (13? ) som drog sig över Tännforsen på vajern.
Sen i avsnitt 7 när de gör vattenfys är de bara 9. Missade jag något?
Citera
2023-05-19, 13:59
Medlem
Jag tror Ida kommer längst. Hon visar inga tecken på gnäll.
Citera
2023-05-19, 16:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Jag tror Ida kommer längst. Hon visar inga tecken på gnäll.
när hon berättade att hon varit en tjockis tidigare i livet blev hon genast oattraktiv. en gång tjockis alltid tjockis. tjockisgenerna kommer finnas där för alltid även om hon är smal och stark nu.
Citera
2023-05-19, 16:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vad då kvar i slutet? han åkte ju ut i går för att han är rädd för vatten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in