2023-05-18, 22:32
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Märkligt att folk skriver om smink, mode osv. Vad har det med saken att göra? Transor sminkar sig också, säger inte ett skit. Det tråden handlar om är den svenska kvinnans brist på feminin aura/energi. När en svensk kvinna är i närheten så är det som att snacka med en man....i en kvinnas kropp, oavsett hur sminkad/osminkad hon är.

Aha.. då kan man ju likaväl ta sig en man istället så slipper man bli besviken. Om det finns andra alternativ så ser jag fram emot att få ta del av dom.
Citera
2023-05-18, 22:33
Avslutad
Lyssna alla män, vi bör bara ignorera alla maskulina kvinnor och hitta brudar från länder där kvinnor fortfarande är feminina.

Låt kattdamernas fittor torka ifred, dem är ju självständiga!!!
Citera
2023-05-18, 22:36
Medlem
Om man med feminin menar översminkad, mesig och "söt" har man ingen smak. Sådana kvinnor sållar jag bort på en gång. Tråkigheten personifierad. Garanterat "död fisk" i sängen.
Citera
2023-05-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Se fram emot att leva resten av ditt liv i en polygam relation med dina katter du självständiga svenska hen.

Har redan man och det perfekta livet. Aldrig haft problem med boys överhuvudtaget.
Citera
2023-05-18, 22:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svartmunk
Svenska kvinnor är mycket vackrare, finare och mer omsorgsfulla än många andra kvinnor i världen. TS skriver en "spell" som vissa kan falla under och börja tro på, det är viktigt då att man konstaterar sanningen att Ts bara är en dryg eurobög och de håller alltid på med sitt böggnäll om alla de inte gillar. Vakna upp de är fientliga pissfolk som försöker psyka svenskar att tro de är sämre än vad de är. Tro inte på dessa patetiska eurobögars lögner. Ni är bäst där ute gott folk Ljus och kärlek till er alla. Gud välsigne er 🇸🇪

Kan bara håller med till 100%

Majoriteten är värkligen underbara och lugna tjejer med hjärtat på rätt plats.
Citera
2023-05-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larsjohansson
Sminkade horor med slampiga kläder är det enda ni klarar av att vara. Ni tror det är att vara feminina kvinnor men det är det inte.

Transvesiterna kan också sminska sig och ta på sig horkläder de blir inte kvinnor för det.

Nej det är ju precis det jag säger. Välkommen till verkligheten. Förklara nu för oss kvinnor hur en äkta kvinna skall vara... hahahah
Citera
2023-05-18, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C0w
Här, den här mentaliteten är anledningen till att kvinnor är olyckligare än nånsin. Istället för att omfamna det feminina så trycks det bort och istället gapas det om "hurr durr i aM a sTrOnG iNdEpEnDeNt wOmAn aNd i dOnT nEeD nO mAn", familj och barn tar jag i 45års åldern när min fertilitet redan hunnit dala eftersom min chef är viktigare!!! Och våra politiker och feminist-allierade säger att karriär är viktigast!! Och att vi inte behöver män!!

Har redan barn och allt. Är ung och fräsch! Klarar mig både med eller utan en man i mitt liv! Vi kvinnor behöver inte er om vi inte vill.

Du låter rätt knäpp, snarare du som inte klarar dig utan en kvinna Haha.
Citera
2023-05-18, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JeffDahmer
Det är väldigt ovanligt att träffa på svenska kvinnor och unga tjejer med feminin utstrålning. Vad är anledningen till att vi har så många manhaftiga och kalla kvinnor där det ser ut som att man har stoppat in en 30årig man i en tjejs kropp? Är det vad jämlikhet handlar om? Att kvinnor ska skämmas för att bejaka sin rätta natur?

Vad är det som gör att svenska män ens tänder på svenska kvinnor längre? Eller har svenska män också blivit undergivna & feminiserade med noll maskulin utstrålning som hellre blir strap-on-knullad av sina mahaftiga flickvänner?

Andrew Tate, is that you?

Gör dig själv en tjänst och spola ner dina utdaterade värderingar och syn på kvinnor i toaletten. Du kommer att vinna på att sluta tänka så hatisk.
Citera
2023-05-18, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Incel-Pervot
Ni är feta och överviktiga. Därför ni döljer era kroppar med fula plufsiga kläder.
Ni är feta för ni är stressade och inte vet hur man äter bra mat.

Sedan jobbar ni bort livet, vilket man blir bitter av.

Verkligen inte! Jag är smal, snygg och har en vältränad kropp faktiskt. Jobbar som alla andra, vilket du med borde göra? Du kanske är en sådan som lever på oss andra (bidrag).

Jag äter väldigt bra och har verkligen lyckats i livet på alla plan. Slickar ändå inte en mans fötter.
Citera
2023-05-18, 22:47
Medlem
Alonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mosamig
Nej det är ju precis det jag säger. Välkommen till verkligheten. Förklara nu för oss kvinnor hur en äkta kvinna skall vara... hahahah

Kåt, glad och tacksam!
Citera
2023-05-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olubunjdengr
Va? Just smink och slampiga kläder, är väl det enda svenska kvinnor faktiskt använder. Det stora problemet är att kvinnor inte beter sig kvinnligt. De är sminkade, pojkar med för små kläder och ett labilt psyke. Allt kvinnligt, varmt, moderligt beteende är det som saknas.

Nej, men förmodligen förtjänar du det inte. Varför skall man gulligulla med dig bara för att du är en man? Väx upp förfan.

Du kanske skall åka hem till morsan istället? En okänd kvinna kommer aldrig att bete sig sådär mot dig. Du får hitta dig en partner eller en mamma.
Citera
2023-05-18, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alonen
Kåt, glad och tacksam!

Du får la leva ihop med en man istället. Ni har ju samma värderingar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto