2023-05-17, 18:54
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Du råkade alltså skriva ”serie” av misstag också!? Du verkar virrig och inte förtroendeingivande.

Jag anser att din uppfattning om föreläsningarna/föreställningarna är en försköning, samt förminskning av det problematiska med dessa.
Jaha, kan du inte bara säga det i stället för att starta ett förhör med frågor du redan vet svaret på? Jag tror inte att du mår bra.
Citera
2023-05-17, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Jaha, kan du inte bara säga det i stället för att starta ett förhör med frågor du redan vet svaret på? Jag tror inte att du mår bra.
Jag hittade temat på deras föreläsningar nu:

”Vem älskar inte att rita och pyssla och vara kreativ, för det är så sexigt, säger denna dragqueen i videon, som lagts ut på Twitter av högerdebattören och skribenten Mira Aksoy.

Hon har även lagt ut en bild som skulle kunna beskrivas som pedofilt material, vilket Mira Aksoy anser att den är. Bilden visar en naken onanerande man som håller i en buktalardocka med barnansikte. Bilden är mycket riktigt skapad av Magnus Frederiksen, men finns dock inte med i just Erotisk ritbok.

– Den finns däremot med i en annan bok som vi har gett ut 2016, säger förläggaren Alexandra Nedstam på Vertigo förlag till Världen idag.”

”Vertigo förlag skriver om Erotisk ritbok på sin hemsida: ”Varför ska bara småungar få färglägga, lösa pussel och leka med labyrinter? Nu ger Vertigo ut en ritbok för vuxna, med 100 % snusk som kommer att få många att dra på smilbanden.”

Lady Busty och Miss Shameless har även själva gett ut en målarbok för barn, med dragqueen-motiv.”

https://www.varldenidag.se/nyheter/laser-sagor-for-barn-promotar-erotisk-malarbok/repvkg!2n@2xvkfFlkCsidUT805XA/
Citera
2023-05-17, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Hela jävla transskiten är en global agenda och transor och andra könsdysforiska skall normaliseras.

"Personal i det brittiska parlamentet har uppmanats åsiktsregistrera sina kollegor, ”identifiera transfobiskt beteende” och anmäla de kollegor som uppvisar påstått ”negativa beteenden” riktade mot transpersoner.

Det framgår bland annat att personalen uppmanas ”lära sig att identifiera hur transfobiskt beteende ser ut och förstå att detta måste bemötas med en attityd av nolltolerans”.

Ett exempel på ”transfobiskt beteende” som lyfts fram är att en kollega vägrar att använda en transpersons föredragna pronomen eller namn och man tillägger här att dylikt beteende ”bör hanteras på ett lämpligt sätt”.
https://nyadagbladet.se/utrikes/brittiska-parlamentsanstallda-uppmanas-ange-transfoba-kollegor/

Citat:
Ursprungligen postat av DenFlygandeGrisen
Jag är inte ett fan av transpersoner. Men om nu de föredrar att var man eller kvinna så är det väll inget fel med det.

Yttras det någonstans i mitt inlägg något om att det skulle vara fel eller rätt?

Artikeln handlar om bl.a. åsiktsregistrering och att yttrandefriheten är under attack och väldigt begränsad.

Ser jag en man framför mig så skall jag inte tvingas att benämna denne man och tilltala denne man som om det är en kvinna.
Citera
2023-05-17, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Jag förstår att en hysterisk kravmaskin anser sig ha tolkningsföreträde och vill diktera villkoren för diskussionen, men så funkar det inte här.

Jag svarar på ett inlägg och elaborerar samtidigt över sagoläsarnas motiv, vilket implicit blir altruism i frånvaron av andra motiv. Varför är de där?

De har säkert inga motiv de vill skylta med.

"Trots att organisationen officiellt tar avstånd från övergrepp på barn så menar Världen idag att RFSL sedan organisationen grundades propagerat flitigt för just pedofili.

Världen Idag lyfter fram det faktum att RFSL redan 1983 skickade in ett sexualpolitiskt uttalande till justitiedepartementet där man försvarade pedofili, och där dåvarande ordförande Kjell Rindar bland annat argumenterade för att pedofilen skänker sitt offer ömhet och kärlek och inte är sjuk. Så sent som 2011 fick Rindar hålla tal under Pridefestivalens invigning". https://nyadagbladet.se/inrikes/varlden-idag-rfsl-har-verkat-for-pedofili-sedan-starten/
Citera
2023-05-17, 22:20
Medlem
Citat:
De har säkert inga motiv de vill skylta med.

"Trots att organisationen officiellt tar avstånd från övergrepp på barn så menar Världen idag att RFSL sedan organisationen grundades propagerat flitigt för just pedofili.

Världen Idag lyfter fram det faktum att RFSL redan 1983 skickade in ett sexualpolitiskt uttalande till justitiedepartementet där man försvarade pedofili, och där dåvarande ordförande Kjell Rindar bland annat argumenterade för att pedofilen skänker sitt offer ömhet och kärlek och inte är sjuk. Så sent som 2011 fick Rindar hålla tal under Pridefestivalens invigning". https://nyadagbladet.se/inrikes/varlden-idag-rfsl-har-verkat-for-pedofili-sedan-starten/
Det är inte bara i Sverige de lider av sådan röta.

https://www.breitbart.com/social-justice/2022/07/22/multiple-trans-activists-arrested-for-sex-crimes-involving-children/

”A transgender activist who appeared in the New York Times is one of the activists that has been charged with sex crimes involving children. Reduxx exclusively reported that Carlos Arturo Aparicio Hernandez had been arrested by police. Hernandez was the subject of a 2018 New York Times profile, which sought to document the struggles that LGBTQ migrants face. Prior to being featured in the media outlet, he was on the board of directors of a pro-trans organization in his home country of El Salvador. Hernandez has also been a speaker at the University of Southern California.

Reduxx also found that self-proclaimed “trans supremacist” Caanan Jacob Kelley was arrested in June for possessing child sexual abuse material for the second time in a year. Members on a pro-pedophile site attempted to raise money for his bail for a previous charge.

Diana Elizabeth Guevara, a man who identifies as a woman and has promoted sex change operations in media, was arrested for sexual activity with minors in Florida. Guevara previously appeared on a television broadcast to promote sex change operations in 2017.

The National File reported that Eric Rohman, a public school employee in Mt. Pleasant, Michigan, has been arrested alongside two other men in a police sting operation targeting pedophiles. Rohman called himself a “proud member of the LGBTQIA community” and has been a vocal advocate for the presence of pro-LGBT curriculum in schools. In a speech at a school council meeting, Rohman told parents that their children are “so hungry for knowledge that despite your words, your wishes, your values, they will learn on their own.”

In Arizona, school counselor Zoebella Brazil Vinik was arrested for having sex with a student who was only 15. Vinik was the educator support lead for Q Space, an LGBTQ+ club where students are encouraged to “explore their identities.” Vinik even helped organize a drag show at Tuscon High Magnet School.”
Citera
2023-05-17, 22:52
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Biologin säger nej, anatomin håller med.

Jaha, är Sverige inte ett modernt land?
Citera
2023-05-17, 22:53
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:
Yttras det någonstans i mitt inlägg något om att det skulle vara fel eller rätt?

Artikeln handlar om bl.a. åsiktsregistrering och att yttrandefriheten är under attack och väldigt begränsad.

Ser jag en man framför mig så skall jag inte tvingas att benämna denne man och tilltala denne man som om det är en kvinna.

Påstår jag att du har sagt det. Sa bara vad jag tycker.
Citera
2023-05-17, 23:53
Avslutad
Citat:
Påstår jag att du har sagt det. Sa bara vad jag tycker.

Visst ok men du citerade mitt inlägg av någon anledning. Då förväntar man sig en kommentar till något i det inlägg som citerats, eller valde du bara ett inlägg på måfå?
Citera
2023-05-18, 00:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Det är inte bara i Sverige de lider av sådan röta.

https://www.breitbart.com/social-justice/2022/07/22/multiple-trans-activists-arrested-for-sex-crimes-involving-children/

”A transgender activist who appeared in the New York Times is one of the activists that has been charged with sex crimes involving children. Reduxx exclusively reported that Carlos Arturo Aparicio Hernandez had been arrested by police. Hernandez was the subject of a 2018 New York Times profile, which sought to document the struggles that LGBTQ migrants face. Prior to being featured in the media outlet, he was on the board of directors of a pro-trans organization in his home country of El Salvador. Hernandez has also been a speaker at the University of Southern California.

Reduxx also found that self-proclaimed “trans supremacist” Caanan Jacob Kelley was arrested in June for possessing child sexual abuse material for the second time in a year. Members on a pro-pedophile site attempted to raise money for his bail for a previous charge.

Diana Elizabeth Guevara, a man who identifies as a woman and has promoted sex change operations in media, was arrested for sexual activity with minors in Florida. Guevara previously appeared on a television broadcast to promote sex change operations in 2017.

The National File reported that Eric Rohman, a public school employee in Mt. Pleasant, Michigan, has been arrested alongside two other men in a police sting operation targeting pedophiles. Rohman called himself a “proud member of the LGBTQIA community” and has been a vocal advocate for the presence of pro-LGBT curriculum in schools. In a speech at a school council meeting, Rohman told parents that their children are “so hungry for knowledge that despite your words, your wishes, your values, they will learn on their own.”

In Arizona, school counselor Zoebella Brazil Vinik was arrested for having sex with a student who was only 15. Vinik was the educator support lead for Q Space, an LGBTQ+ club where students are encouraged to “explore their identities.” Vinik even helped organize a drag show at Tuscon High Magnet School.”

"HOMOLOBBYN • Grundaren av Qruiser – Nordens största chattplattform för sexuellt avvikande personer – har återigen åtalats för sexualbrott mot 19 barn och ungdomar. https://nordfront.se/qruiser-grundaren-micke-moggia-har-utsatt-19-barn-for-sexualbrott
Citera
2023-05-18, 04:46
Avslutad
Citat:
Jaha, är Sverige inte ett modernt land?
Modernt? Mode är trender som kommer och går, inget statiskt tillstånd som biologi och anatomi.

Just nu vill man pusha för transvestiter.
Senast redigerad av Pripps3.5 2023-05-18 kl. 04:48.
Citera
2023-05-18, 06:21
Avslutad
Citat:
"HOMOLOBBYN • Grundaren av Qruiser – Nordens största chattplattform för sexuellt avvikande personer – har återigen åtalats för sexualbrott mot 19 barn och ungdomar. https://nordfront.se/qruiser-grundaren-micke-moggia-har-utsatt-19-barn-for-sexualbrott

Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Det är något som skaver när nazister dels länkar till Expressen, dels indirekt framställer sig som oskyldiga lamm. Vilken sexuell läggning har förresten nazister och hur beter de sig i sängkammaren? Härrör händelsevis inte "s/m" (inte DET mästerskapet) från nazismen?

Nazister, Expressen, oskyldiga lamm, vilken läggning har nazister osv ...

Bra där du vet att hålla fokus på annat än Qruisers grundare som mitt inlägg handlar om - Bravo!
Citera
2023-05-18, 07:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Bur-q-ua12
Det är något som skaver när nazister dels länkar till Expressen, dels indirekt framställer sig som oskyldiga lamm. Vilken sexuell läggning har förresten nazister och hur beter de sig i sängkammaren? Härrör händelsevis inte "s/m" (inte DET mästerskapet) från nazismen?

Du kanske vill fokusera på Patrik och Sara och misstänkliggöra Dumpen istället för ...

"Qruisers grundare dömd till 7.5 års fängelse för brott mot 13 barn" - https://dumpen.se/2023/05/14/qruisers-grundare-domd-till-7-5-ars-fangelse-for-brott-mot-13-barn/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in