2023-05-17, 16:47
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Jag frågar dig, för att höra om du vet. Vad föreläser de om?
En retorisk fråga, således.
Citera
2023-05-17, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
En retorisk fråga, således.
Nej. Jag frågar igen, vad föreläser de om? Du talar om en serie föreläsningar i Sverige i tidigare inlägg, så var vänlig och svara på frågan nu.
Citera
2023-05-17, 17:02
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Nej. Jag frågar igen, vad föreläser de om? Du talar om en serie föreläsningar i Sverige i tidigare inlägg, så var vänlig och svara på frågan nu.
Du verkar ha missförstått något. Jag kan inte hjälpa dig.
Citera
2023-05-17, 17:25
Avslutad
Citat:
Det verkar som att du pratar om en organisation i USA. Tråden här handlar om en serie föreläsningar i Sverige. Gör du gällande att det föreligger en transatlantisk koppling mellan de två?

Citat:
Du verkar ha missförstått något. Jag kan inte hjälpa dig.
Se ditt tidigare inlägg ovan och sluta slingra dig. Så, vad föreläser de om!?
Citera
2023-05-17, 18:14
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Se ditt tidigare inlägg ovan och sluta slingra dig. Så, vad föreläser de om!?
Aha, då är jag med. Jag råkade skriva föreläsningar i stället för föreställningar. Tråden handlar om Drag Story Hour, som du eventuellt har märkt. De turnerar runt med föreställningar riktade primärt till barn. Jag har för mig att du har gett uttryck för lite åsikter om de där föreställningarna. De som tråden handlar om, alltså.
Senast redigerad av Trivselgruppen 2023-05-17 kl. 18:18.
Citera
2023-05-17, 18:21
Avslutad
Citat:
Aha, då är jag med. Jag råkade skriva föreläsningar i stället för föreställningar. Tråden handlar om Drag Story Hour, som du eventuellt har märkt. De turnerar runt med föreställningar riktade primärt till barn. Jag har för mig att du har gett uttryck för lite åsikter om de där föreställningarna. De som tråden handlar om, alltså.
En SERIE föreställningar alltså, vad har denna serie för tema din efterkonstruktör?
Citera
2023-05-17, 18:30
Medlem
DenFlygandeGrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mentidero
Hela jävla transskiten är en global agenda och transor och andra könsdysforiska skall normaliseras.

"Personal i det brittiska parlamentet har uppmanats åsiktsregistrera sina kollegor, ”identifiera transfobiskt beteende” och anmäla de kollegor som uppvisar påstått ”negativa beteenden” riktade mot transpersoner.

Det framgår bland annat att personalen uppmanas ”lära sig att identifiera hur transfobiskt beteende ser ut och förstå att detta måste bemötas med en attityd av nolltolerans”.

Ett exempel på ”transfobiskt beteende” som lyfts fram är att en kollega vägrar att använda en transpersons föredragna pronomen eller namn och man tillägger här att dylikt beteende ”bör hanteras på ett lämpligt sätt”.
https://nyadagbladet.se/utrikes/brittiska-parlamentsanstallda-uppmanas-ange-transfoba-kollegor/

Jag är inte ett fan av transpersoner. Men om nu de föredrar att var man eller kvinna så är det väll inget fel med det.
Citera
2023-05-17, 18:33
Avslutad
Citat:
Efterkonstruktör? Du verkar lite upprörd. Är allt OK?
Vad är temat för den här serien av föreställningar?
Citera
2023-05-17, 18:36
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Vad är temat för den här serien av föreställningar?
Hoppsan, det tog du alltså inte reda på innan du uttryckte din starka kritik mot dem? Det verkar inte särskilt seriöst. Jag föredrar att diskutera med folk som åtminstone tar reda på grundläggande fakta innan de tar ställning.
Citera
2023-05-17, 18:41
Avslutad
Citat:
Hoppsan, det tog du alltså inte reda på innan du uttryckte din starka kritik mot dem? Det verkar inte särskilt seriöst. Jag föredrar att diskutera med folk som åtminstone tar reda på grundläggande fakta innan de tar ställning.
Du pratar om en serie föreställningar, en serie brukar ha ett tema, vad är detta tema? Berätta nu.
Citera
2023-05-17, 18:43
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Du pratar om en serie föreställningar, en serie brukar ha ett tema, vad är detta tema? Berätta nu.
Nej tack. Men tack för att du gjort det tydligt för mig hur lite du har tagit reda på innan du bildade din uppfattning om detta. Det gör att jag med säkerhet kan utgå från att allt du påstår om föreställningarna framöver är påhittat.
Citera
2023-05-17, 18:47
Avslutad
Citat:
Det verkar som att du pratar om en organisation i USA. Tråden här handlar om en serie föreläsningar i Sverige. Gör du gällande att det föreligger en transatlantisk koppling mellan de två?

Citat:

Citat:
Nej tack. Men tack för att du gjort det tydligt för mig hur lite du har tagit reda på innan du bildade din uppfattning om detta. Det gör att jag med säkerhet kan utgå från att allt du påstår om föreställningarna framöver är påhittat.
Du råkade alltså skriva ”serie” av misstag också!? Du verkar virrig och inte förtroendeingivande.

Jag anser att din uppfattning om föreläsningarna/föreställningarna är en försköning, samt förminskning av det problematiska med dessa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in