Tänkte att det ju borde ju gå att dra iväg en beställning på
Telenor kontantkort och därmed kunna plocka ut några bra nummer.
För visst borde det ju vara fullt möjligt för någon annan person att överta numret genom att registrera över numret på sitt utländska pass?
Det följer ju med ett välkomstbrev från Telenor till varje kontantkort och då borde det ju bara vara att gå till närmaste Telenor butik och därmed kunna ge bort numret till kompisar till min amerikanska flickvän.
Det finns ju faktiskt en del personer som faktiskt föredrar att kunna besöka en fysisk butik och Telenor har ju dessutom butiker i stort sett över hela Sverige.
Jag kommer inte att ta betalt för kontantkorten även om jag mycket väl kunde. Så länge det inte finns någon saldoladdning som jag laddat på så får dom överta kontantkortet för 0 kr.
Telenors kontantkort kan man ladda med 50 kr och då borde ju det vara max vad jag skulle vilja ha för att ha förmedlat denna service.
Amerikanare kan ju inte själva beställa Svenska kontantkort på nätet utan de måste skaffa ett här i Sverige.
Varför då inte samtidigt vilja underlätta för dom för sen kan dom ju själva fylla på och göra vad dom vill med kontantkortet. USA förmedlade ju ändå en riktig flickvän till mig.
Det är skillnad på att vara en proxyserver när det gäller att förmedla kontantkort som inte är tänkta att användas jämfört med att vara en målvakt som står på kriminellas knarknummer.