2023-05-12, 07:19
Medlem
Det börjar ju mer och mer framstå så som Rickard skulle ha levt under en förmyndare.
Citera
2023-05-13, 15:11
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vad är Giselas riktiga etnicitet - finns det ZiggeROM gener i bakgrunden?

Halvneger
Citera
2023-05-15, 20:49
Medlem
Äntligen kan Rickard flytta tillbaka in i huset! Giselle har fått sina stålar och har köpt en lägenhet i Nacka. Rickard fick nog ge henne en saftig summa.

”Aftonbladet har även varit i kontakt med Giselle Essé Olsson som har lämnat huset och nu bor i en lägenhet i Nacka.
– Jag mår så bra och det är så skönt att allting är klart och att jag har hittat ett boende till mig och barnen. Det var i tisdags förra veckan som jag fick ett förslag av Rickard om en summa, men då skulle jag vara ute ur huset på fredagen om jag godtog det. Jag hade ingenstans att bo, men jag valde ändå att ta det. I tisdags eftermiddag signerade jag ett avtal via en väninna på en jättefin lägenhet i Nacka.”
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P4qQeR/rickard-olsson-lamnar-boden-och-flyttat-hem
Citera
2023-05-15, 20:50
Medlem
Vilken comeup!

Det var ett riktigt lukrativt äktenskap för Giggi.

Hoppas Rickard har lärt sig en läxa nu?!
Citera
2023-05-15, 21:33
Medlem
Parasiten lyckades alltså med sitt mission. Jag säger bara karma. Hoppas han lyckas behålla huset nu iaf.
Citera
2023-05-15, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry
Äntligen kan Rickard flytta tillbaka in i huset! Giselle har fått sina stålar och har köpt en lägenhet i Nacka. Rickard fick nog ge henne en saftig summa.

”Aftonbladet har även varit i kontakt med Giselle Essé Olsson som har lämnat huset och nu bor i en lägenhet i Nacka.
– Jag mår så bra och det är så skönt att allting är klart och att jag har hittat ett boende till mig och barnen. Det var i tisdags förra veckan som jag fick ett förslag av Rickard om en summa, men då skulle jag vara ute ur huset på fredagen om jag godtog det. Jag hade ingenstans att bo, men jag valde ändå att ta det. I tisdags eftermiddag signerade jag ett avtal via en väninna på en jättefin lägenhet i Nacka.”
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/P4qQeR/rickard-olsson-lamnar-boden-och-flyttat-hem

Som Gudfadern, ett erbjudande man inte kan säga nej till. Snyggt Rille!
Citera
2023-05-15, 23:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Moneyberry

Så hon får både halva husets värde och en summa av Rickard, tror inte det hon är särskilt ledsen över att få ha lämnat huset.
Citera
2023-05-15, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Det börjar ju mer och mer framstå så som Rickard skulle ha levt under en förmyndare.

Jo. Jag såg av någon anledning det programmet när någon knackade på. Han verkar ju väldigt snäll, men samtidigt kanske inte den vassaste kniven i lådan. Kändes lite som att han överkompenserar för något, och det slutade ju som förväntat... Stackars man som inte förstår hur man skyddar sig lol
Citera
2023-05-16, 00:35
Medlem
glajarns avatar
Men hur i helvete tänkte han när han skrev över halva huset till henne precis i början? Tänkte han med K-ken? Kåken är värderad till över 8 miljoner så hon bör ha fått runt 4 miljoner. Inte dåligt att tjäna 4 miljoner på 2 år. Är tydligen inget hon skäms över heller. Det finns riktiga Gold Diggers och Richard har fått lära sig en dyr läxa.
Citera
2023-05-16, 00:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av glajarn
Men hur i helvete tänkte han när han skrev över halva huset till henne precis i början? Tänkte han med K-ken? Kåken är värderad till över 8 miljoner så hon bör ha fått runt 4 miljoner. Inte dåligt att tjäna 4 miljoner på 2 år. Är tydligen inget hon skäms över heller. Det finns riktiga Gold Diggers och Richard har fått lära sig en dyr läxa.

Jag tror han helt enkelt att han vill vara den där justa killen som gör allt för kärleken. Och hade TV inte varit där, undrar jag om detta hade hänt. Han hade ju liksom hela TV4s publik som vittne så svårt att ta sig ur det när blivande frugan ser det på TV lol Som sagt, han verkar ju snäll, men kära nån...
Citera
2023-05-16, 07:29
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Hon gick ju inte med på hälften av taxeringsvärdet utan ville ha hälften av det riktiga värdet. Alltså borde hon ha fått minst 7,5 miljoner som R tagit nya lån för. Sen hade han säkert en del befintliga lån på huset som han sitter kvar med.

Mysiga räntekostnader varje månad 🤭
Citera
2023-05-16, 07:36
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Hon gick ju inte med på hälften av taxeringsvärdet utan ville ha hälften av det riktiga värdet. Alltså borde hon ha fått minst 7,5 miljoner som R tagit nya lån för. Sen hade han säkert en del befintliga lån på huset som han sitter kvar med.

Mysiga räntekostnader varje månad 🤭
Citat:
-Ja, jag ska försöka bo kvar här länge jag kan. Jag kämpar för det och det är det verkligen värt.

Kanske fick 5 mille? Snåla och leta jobb behöver han iaf göra...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in