2023-05-15, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikkke81
Någon som har FUP ?

Har sökt efter hans FUP men fanns ej på Krimfup
https://www.krimfup.se/search?name=A...nd&ssn=&crime=
Detta lär dröja en 4-5 månader innan vi får tillgång en FUP. Grov ekobrott lär utredas ett bra tag
Citera
2023-05-15, 16:51
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikw84
Ja just det, var där ett fåtal gånger när jag var yngre. Låg bredvid vassa eggen om jag minns rätt.

Just ja, Birger Jarlsgatan!
Citera
2023-05-15, 17:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Dummaste bortförklaringen jag hört. Kontorshotell är inte inkl. datorer.

Jag kommer åtminstone inte ta dig på allvar framgent. Rekommenderar övriga läsare att göra samma.

Han undrade över vilken dator en mäklare behövde
Vilken pajas
Citera
2023-05-15, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jikokok
Vad har denna "adam" för ursprung? Är han arab? Syrian? Någon som vet
Iranier.
Citera
2023-05-15, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikw84
Du kan ta det precis som du vill. Jasså? Har du egen erfarenhet av att driva ett mindre kontorshotell. Plats med dator = mer hyra. Det bästa med att driva eget är ju att man kan ha precis vilket upplägg man vill, så länge det är inom lagens ramar. Känner att jag måste förtydliga det nuförtiden, speciellt i denna tråden haha.

Om jag ställer frågan till dig då? Varför har du hakat upp dig på mig, och tar det jag skriver så personligt. Uppenbarligen är det ju du som har någon koppling till det hela.

Du hyrde ut dator till mäklaren?
Vilka fantasier
Inte heller jag tar dig på allvar
Citera
2023-05-15, 17:16
Medlem
Mäklaren Er*k Wikingsk*öld på UNIK, har han ett hitte-på-namn?
Citera
2023-05-15, 17:20
Medlem
Jag tror att han golar ner allt han bara kan just nu..Han är mkt behjälplig till utredningen så dom kan släppa ut f...a. .
Citera
2023-05-15, 17:27
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Jag tror att han golar ner allt han bara kan just nu..Han är mkt behjälplig till utredningen så dom kan släppa ut f...a. .

Nej tvivlar starkt på det. Folk som han har absolut 0 våldskapital. Det är coolt att hänga med tungt kriminella medans allt går väl och alla tjänar pengar men när skiten träffar fläkten blir det inte lika roligt längre. Han vet att han inte kan gola ner någon för då blir de 5-6 åren han ska sitta genast mycket jobbigare och när han väl är ute måste han för alltid se sig över axeln.
Citera
2023-05-15, 17:59
Medlem
BekraftadNegers avatar
Jävlar vad Adam Fåröman verkat flytta. Tre flytt på ett drygt år.

Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, det stämmer. Finns 2 andra i Sverige med namnet. De bor i någon mindre by. Så det är ett påhittat efternamn för att låta lite fiiin.

Inte otänkbart att det är tex morföräldrar.
Citera
2023-05-15, 18:08
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
För det första - jag nämnde exakt det i mitt inlägg.

För det andra - Behrang ägde inte några nattklubbar. Han var mer en promotor (heter det så?) som hyrde in sig hos vissa klubbar en eller ett par gånger i veckan och arrangerade.

Korrekt på så vis att han inte hade näsan i vädret och gömde sig bakom 6 anabolavakter som diskriminerade folk som ville komma in. Aldrig dryg och alltid artig. DVS totala motsatsen till 99% av folket inblandade i Stockholms nattliv.

Ja, han är en socialdemokrat som inte vill diskriminera. Argumenterar för låga straff och rehabilitering, inte bara för att få fler fall utan också då han tror på smörjan.
Citera
2023-05-15, 18:11
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Ja, han är en socialdemokrat som inte vill diskriminera. Argumenterar för låga straff och rehabilitering, inte bara för att få fler fall utan också då han tror på smörjan.

Ja lite det intrycket jag fick också. Absolut inte kaxig blatte utan nästintill blyg nästan privat.
Citera
2023-05-15, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Ja det är väldigt uppenbart denne erikw84

Vad hette Er*k Wikingsk*öld innan namnbyte?

Haha absolut. Det är jag. Dedikassjooun.

Tack för skrattet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in