2023-05-15, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckingking
Haha sant. Men även Instagram är flera inlägg raderade. Lite icke strategiskt att göra det nu när han är under luppen 😂👏🏻

Haha vi kan nog klart konstatera att de är rätt "Unika" överlag i sin strategi. 🤣
Senast redigerad av erikw84 2023-05-15 kl. 16:07.
Citera
2023-05-15, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
Nej inget jag minns exakt men det är bland annat en "influenser" och vän till A*am som själv blivit avslöjad som bluff nyligen (fejkad livsstil och framgångar. Blev fälld för att ha försökt fuska sig igenom C-uppsatsen) som är där inne och är arg på hatarna, samt en påstådd advokat som uttrycker sig lite lustigt och försvarar A*am. Det är även en fd kollega till A*am från SATS som inte har så bra saker att säga om honom och hans tid där... med mera. Hundratals kommentarer.

Alla dessa som har dåliga saker enligt egen erfarenhet att säga om Adam. Vart var dessa innan bulvan historian kom till ytan? De kunde nu ha sagt något innan och besparat flera till att anlita Unik eller outta den falska imagen.

Det överraskar mig nästan mest. Att det finns historier om Adam som inte kom till ytan tidigare.
Citera
2023-05-15, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Dummaste bortförklaringen jag hört. Kontorshotell är inte inkl. datorer.

Jag kommer åtminstone inte ta dig på allvar framgent. Rekommenderar övriga läsare att göra samma.

Du kan ta det precis som du vill. Jasså? Har du egen erfarenhet av att driva ett mindre kontorshotell. Plats med dator = mer hyra. Det bästa med att driva eget är ju att man kan ha precis vilket upplägg man vill, så länge det är inom lagens ramar. Känner att jag måste förtydliga det nuförtiden, speciellt i denna tråden haha.

Om jag ställer frågan till dig då? Varför har du hakat upp dig på mig, och tar det jag skriver så personligt. Uppenbarligen är det ju du som har någon koppling till det hela.
Citera
2023-05-15, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidas
Nu vet jag inte hur han är lagd som advokat nuförtiden men jag stötte faktiskt ihop med Behrang många gånger under ”Stureplansåren” 08-12 nånting och han var alltid korrekt. Redan på den tiden så drev han flera välmående bolag och folk som kände honom pratade alltid högt om honom och redan då visste man att hans mål var att bli advokat och att det var vad han jobbade mot. Tror tom han pluggade till advokat redan då men inte 100% säker. Han kändes alltid korrekt i en bransch som är minst sagt äcklig (Stockholms nattliv).

Det betyder ju ingenting idag egentligen men ville bara ge lite perspektiv i frågan.

Ordet korrekt och Stockholms nattliv går inte hand i hand precis. Generellt är klubbägare och allt som har med det att göra rätt smutsiga människor med låg moralisk kompass...
Citera
2023-05-15, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erikw84
Alla dessa som har dåliga saker enligt egen erfarenhet att säga om Adam. Vart var dessa innan bulvan historian kom till ytan? De kunde nu ha sagt något innan och besparat flera till att anlita Unik eller outta den falska imagen.

Det överraskar mig nästan mest. Att det finns historier om Adam som inte kom till ytan tidigare.
Berättelser om hans tid på SATS och annat har jag faktiskt läst här på flashback tidigare i företagsskvaller. Det finns en tråd om Unik där.
Senast redigerad av 3m.22 2023-05-15 kl. 17:07.
Citera
2023-05-15, 16:10
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ordet korrekt och Stockholms nattliv går inte hand i hand precis. Generellt är klubbägare och allt som har med det att göra rätt smutsiga människor med låg moralisk kompass...

För det första - jag nämnde exakt det i mitt inlägg.

För det andra - Behrang ägde inte några nattklubbar. Han var mer en promotor (heter det så?) som hyrde in sig hos vissa klubbar en eller ett par gånger i veckan och arrangerade.

Korrekt på så vis att han inte hade näsan i vädret och gömde sig bakom 6 anabolavakter som diskriminerade folk som ville komma in. Aldrig dryg och alltid artig. DVS totala motsatsen till 99% av folket inblandade i Stockholms nattliv.
Citera
2023-05-15, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3m.22
SATS berättelsen har jag faktiskt läst här på flashback tidigare i företagsskvaller. Det finns en tråd om Unik där.

Jasså? Så det har kommit på tal. Toppen då har jag lite mer hopp för mänskligheten då.
Citera
2023-05-15, 16:11
Medlem
Citat:
För det första - jag nämnde exakt det i mitt inlägg.

För det andra - Behrang ägde inte några nattklubbar. Han var mer en promotor (heter det så?) som hyrde in sig hos vissa klubbar en eller ett par gånger i veckan och arrangerade.

Korrekt på så vis att han inte hade näsan i vädret och gömde sig bakom 6 anabolavakter som diskriminerade folk som ville komma in. Aldrig dryg och alltid artig. DVS totala motsatsen till 99% av folket inblandade i Stockholms nattliv.
Ahh ok då förstår jag.

Klubbvärd typ, då hänger jag med. Tyckte han var lite för ung för att vara ägare.
Citera
2023-05-15, 16:26
Medlem
Adidass avatar
Citat:
Ahh ok då förstår jag.

Klubbvärd typ, då hänger jag med. Tyckte han var lite för ung för att vara ägare.

Ja klubbvärd så heter det nog. Vill minnas att stället just på den tiden hette Oxid, inte helt hundra dock 👍
Citera
2023-05-15, 16:36
Medlem
Citat:
Ja klubbvärd så heter det nog. Vill minnas att stället just på den tiden hette Oxid, inte helt hundra dock 👍

Ja just det, var där ett fåtal gånger när jag var yngre. Låg bredvid vassa eggen om jag minns rätt.
Citera
2023-05-15, 16:37
Medlem
BekraftadNegers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dundersnyting
Om du inte får äta upp dessa ord, ska jag äta upp min hatt.

Är nog flera som kommer äta hatt. Blir inte överraskad om Samir varit med på något sätt. Varför sluta som mäklare precis före bajset träffar fläkten annars?

Intressant att föreningen nu har intressenter på kö till lokalen när det verkar som UNIK flyttade in där på grund av att det just inte fanns några andra.
Citera
2023-05-15, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuckingking
Att försöka tvätta bort det och radera är högst osmart under en pågående utredning är idiotiskt. Men han verkar ju inte allt för smart, ”mina kära vänner”.

En Annan rolig sak med UNIK är att alla deras försäljningar är rekord enligt dom 😂 stämmer ju inte alls.
Den där bruden Emilia Aspelin sålde en identisk bostad en månad tidigare högst upp i huset. Jag fick på våning 1, 650 000 kr högre i samma marknad och samma skick eftersom det va nyproduktion. Räknar man in att hennes försäljning låg på våning 6 och min på våning 1 så kan man. Säga att hon fick 1,2 millar lägre pris. Normalt för
Det området är 100 000 kr per våningsplan. Fattar inte hur hon fick säljarna att släppa på det priset. Hon skröt öm att det varit budgivning men gick ut med lockpris. Noll erfarenhet verkar inte kompetent. Jag med 15 års erfarenhet i Sthlm tycker det är skumt. De säljer till bajspriser. Men nu förstår jag bulvanerna köper billigt och sen söljer dom efter 6 månader. Win win för mäklaren som dubblar sin statistik i området… fula fiskar! Usch säger jag är så upprörd!

Hon sålde tydligen 6 st lägenheter i innerstan sin första månad som mäklare. Gjorde du det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in