2023-05-13, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av F3ttan
Ska inte låta rasistisk men vad f-n e detta för hus/inredning:

https://unikfast.se/sthlm/hus/Hagv%C...674_1941834891

Ägaren av Bredängs körskola byggde den kåken.
Han äger fler körskolor.

Vad har denna "adam" för ursprung? Är han arab? Syrian? Någon som vet
Citera
2023-05-13, 06:29
Medlem
Urinterapeuts avatar
Kommer pajasen Alexnder Pärleros att plocka bort sitt avsnitt av framgångspodden med AF nu?

Hur kan folk ens ha tagit den här sminkade araben på allvar? Rä ker med att titta på några av hans motivationsvideos för att inse att allt inte står rätt till
Citera
2023-05-13, 06:51
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:

Det ser dyrt/lyxigt ut. Som ett påkostat hotell i sydeuropa. Visst vräkigt och det sticker ut extremt i ett vanlig svensk villaområde. En svensk kanske inte uppskattar att sticka ut på det viset. Men jag menar bara materialval och byggteknik... Hade kostat bra mycket mer än 20 mille bara att bygga idag. Jämför med alla dussinträhus som går för 8-10 millioner idag och måste målas om vartannat år, för det är gjort i... trä... Jag är svensk men det känns rätt jante att inte inse att det är påkostat och har ett värde iom det.
Citera
2023-05-13, 07:08
Medlem
goofers avatar
Mycket koks som tas in till Sverige idag, kokset tas in av folk i just Marbella där de lever gått på sina knarkpengar.

Den här mäklaren opererar just i Marbella där det finns ljusskygga och stenrika individer som vill tvätta pengarna och få in dem i Sverige.

Samband eller inte, men hata slumpen som GW säger
Citera
2023-05-13, 07:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Proliferate
När VD är brottslig är det klart att hela byrån är korrupt och fullständigt opålitlig, han har ju satt standarden för alla som jobbar där. Känns ju när man ser bilderna att man skulle räkna fingrarna när man tagit i hand. Alla som sålt och köpt via dem måste ju nu känna ett klart obehag. Ett jobb man inte skulle vilja ha i CVn.

Du är ju gravt efterbliven som tror att alla är korrupta bara ifall 1-2 personer i ledarställning är det.
Så du menar att hela Oscar properties är korrupt för att ägaren är en skattesmitare?

Som för övrigt är helsvensk och blond till alla kära SD poängsamlare här inne.

Håll er till sakfrågan, blir tröttsamt att läsa så många politiska inlägg från bidragstagare och sossar.

T.ex:

1. Hur stark är bevisningen tror ni?
2. Tror ni alla de häktade var inblandade eller bara araben?
Citera
2023-05-13, 07:21
Medlem
Är det B*hrang E som är försvarsadvokat till AF? BE har visserligen skyddad address men bott i Norra Tornen och skyltat med det
på sin öppna IG. Förmodligen har han även gjort köp/säljaffärer med AF. Det måste betraktas som Jäv-situation?!
Citera
2023-05-13, 07:37
Medlem
Citat:

Vad i helvete? Är det verkligen någon som bor som en greve mitt i Huddinge?

Problemet är att svensken vill aldrig dra åt sig ögon, vi har jantelagen av en anledning. När man gör sånt här bryter man mot en oskriven lag i Sverige och jag hade aldrig pallat det haha.
Citera
2023-05-13, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Urinterapeut
Kommer pajasen Alexnder Pärleros att plocka bort sitt avsnitt av framgångspodden med AF nu?

Hur kan folk ens ha tagit den här sminkade araben på allvar? Rä ker med att titta på några av hans motivationsvideos för att inse att allt inte står rätt till

Alltså Pärleros är nog den största kolatorsken så, samma skrot och korn.
Citera
2023-05-13, 07:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vtowndude
Är det B*hrang E som är försvarsadvokat till AF? BE har visserligen skyddad address men bott i Norra Tornen och skyltat med det
på sin öppna IG. Förmodligen har han även gjort köp/säljaffärer med AF. Det måste betraktas som Jäv-situation?!

Yes, det är han som är advokat enligt artiklarna jag har läst.

Riktigt tråkigt att girighet kan förstöra så mycket. Jag fattar bara inte hur man gör sånt här istället för att bara göra rätt för sig, leva livet lagom och sova gott om natten?
Citera
2023-05-13, 07:57
Medlem
Fritjoffanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikw84
Vad i helvete? Är det verkligen någon som bor som en greve mitt i Huddinge?

Problemet är att svensken vill aldrig dra åt sig ögon, vi har jantelagen av en anledning. När man gör sånt här bryter man mot en oskriven lag i Sverige och jag hade aldrig pallat det haha.

Sånna arabslott poppar upp titt som tätt, kör lastbil i Stockholms förorter och kan säga att liknande hus finns i princip överallt. Inte många då, men ett par stycken i varje förortsvillaområde
Citera
2023-05-13, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fritjoffandersson
Sånna arabslott poppar upp titt som tätt, kör lastbil i Stockholms förorter och kan säga att liknande hus finns i princip överallt. Inte många då, men ett par stycken i varje förortsvillaområde

What? Är det sant? Varför? Är det bara jag som vill bo lantligt och gillar charmiga svenska trähus i klassiskt stuk? Haha.
Citera
2023-05-13, 08:22
Medlem
Citat:

Påminner jävligt mycket om huset i serien Torpederna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto