Citat:
Ursprungligen postat av
Mirko.Kostelic
Ni som hoppas att traditionella tidningar som DN med flera ska upphöra, vad vill ni egentligen ha? Tycker ni att publikationer som Fria Tider och Samnytt är likvärdiga? Eller tror ni att dessa alster kommer att förbättras som genom ett trollslag om traditionella tidningar försvinner?
En svensk Joe Rogan vore drömmen.
Du har så rätt att vi i Sverige inte fått några vettiga alternativ. Swebb-tv håller "Palme lever" nivå. Henrik Jönsson visade sig vara samma mentala tönt som hans klädstil.
Jag konsumerar inte längre media över huvud taget. Följer börsen på youtube tex.
Fick nyss veta att Sverige vunnit pride-festivalen igen genom rubrikerna på "nya ämnen"
Det är rätt skönt att slippa.