hejsan! Tack till alla er som fått mig att inse hur jävla fel ute jag var och är. Skäms över att jag försökt ta en genväg trots att jag vet om att jag är tillräckligt resursstark (som person alltså) för att lyckas genomgå en utredning. Tråden är ett gehör på det jag innerst inne vet och vill. Skäms lite när jag läser tråden och påminns om mitt resonemang. Slängde äckelbagen och ringde min psykolog igår, tid bokad nästa vecka. :-)
För att höja insättningen lite extra har jag även informerat mina medgrundare, ingen blev särskilt förvånad - hehe.
Återigen, tack flashbackare!
....Förutom nedan
Du känns som ett typexempel av någon som tror sig vara begåvad men i själva verket en bitter och "missförstådd" medelmåtta (inget fel med det). Som tack för att du delade din analys av min intellektuella förmåga ska du få en av mig
Jag kan se, på sättet du skriver, att du är en binär-tänkare och saknar förmågan att se saker från fler perspektiv. Tydligt tecken på att du lider av en mildare grad IF (Intellektuell funktionsnedsättning)
För att höja insättningen lite extra har jag även informerat mina medgrundare, ingen blev särskilt förvånad - hehe.
Återigen, tack flashbackare!
....Förutom nedan
Citat:
Fyfan va många degenererade knarkare de finns på flashback "öhh tjena tråden ja tjenar 2 mille i månaden men har lite problem med tjack ooo lite metamfetamin höhö" Du är bara en undermänniska som dina föräldrar skäms över, inget mer. Att få ryggdunkar från liknande socfall kommer bara förstärka illusionen om att du faktiskt klarar dig. ADHD är en funktionsnedsättning, kan även se på sättet du skriver att du lider av en mildare grad IF (Intellektuell funktionsnedsättning)
Det som kommer hända är att du kommer torska. Farbror blå kommer ta precis allt ifrån dig men det är du väl van vid. Finns absolut inget råd för sådana som dig, hoppas bara det finns färre av er i framtiden och att ni undviker att sätta er på torget och skrika ifrån någon parkbänk.
Det som kommer hända är att du kommer torska. Farbror blå kommer ta precis allt ifrån dig men det är du väl van vid. Finns absolut inget råd för sådana som dig, hoppas bara det finns färre av er i framtiden och att ni undviker att sätta er på torget och skrika ifrån någon parkbänk.
Du känns som ett typexempel av någon som tror sig vara begåvad men i själva verket en bitter och "missförstådd" medelmåtta (inget fel med det). Som tack för att du delade din analys av min intellektuella förmåga ska du få en av mig
Jag kan se, på sättet du skriver, att du är en binär-tänkare och saknar förmågan att se saker från fler perspektiv. Tydligt tecken på att du lider av en mildare grad IF (Intellektuell funktionsnedsättning)