Citat:
Ursprungligen postat av
cocavanilla
Djur som dödar andra finns det fullt av i djurvärlden. Tigrar, hajar, lejon. Katter som dödar fåglar och möss. Även bland människorna finns en rätt hög andel som mördar eller på annat sätt skadar andra.
Det betyder inte att vi tycker det är okej att man dödar andra, bara för att vissa djur gör det eftersom det är så vanligt bland de.
Om transeri ska betraktas som en psykisk störning eller inte kan man debattera. Jag och många med mig anser inte att det är normalt eller friskt att betrakta sig som man om man är kvinna. Än mindre att operera sig i syfte att försöka se ut som det motsatta könet. Vi är många som anser att det är galenskap. Sedan är du och dina vänstervänner som glatt uppmuntrar perversioner fri att tycka det motsatta. Det är okej för mig.
Men jag vill inte att mina barn eller att några barn ska behöva ta ställning till - eller exponeras för galenskap eller något som en stor del av jordens befolkning anser är galenskap. Du får gärna springa runt med din löskuk fastmonterad i ansiktet hur mycket du vill, men lämna barnen utanför det. TACK PÅ FÖRHAND.
Damn. Han du citerade ägde dig totalt, typ polade dig 😂
Tycker du verkligen inte barnen som älskar drag ska få se det mera? De mest populära TV programen som människorna tittar på är fulla av drag och det är just barnen som vill se dessa program. Tex Mask Singer med 1.4 miljoner tittare i veckan!
Kommentarer? Tack på förhand!