2023-05-12, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
ja, men landet som du bor i är inte woke så där stannar de riktiga männen kvar och försvarar det till skillnad från dig som drar.

Du får hålla koll på vilket land du frågar om stumpan.
Landet som jag bor i är annorlunda än Sverige ja, inget woke-skit.

Men jag kommer som sagt var dra vidare till ett nytt land snart för att uppleva det, men det beror förstås inte på något krig så detta land behöver inte försvaras.
Citera
2023-05-12, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FairyGirl
Riktiga/maskulina män låter sig inte förtryckas av feminister.

Och du låter som ett kvinnohatande psycho. Garanterat utan familj och barn. Vilket är bra.

Men Sverige är fullt av betahannar som låter sig förtryckas, inget land som en sund man vill leva i.

Men nej jag hatar inte kvinnor, bara tokfeministerna i Sverige. Kvinnorna i mitt nuvarande land är däremot mycket bra och jag har bättre kvinnor än du kan drömma om.

Citat:
Jag har spenderat mycket tid utomlands. Utöver det vet du inte ett skit om hur andra påverkas eller inte påverkas, så uttala dig inte om det.

Vilket land har du flytt till som på alla sätt är bättre än Sverige?

Jo jag hör ju det på dig. Du är gravt hjärntvättad, kommer ta år av avprogrammering om du ska vakna.
Citera
2023-05-12, 19:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du får hålla koll på vilket land du frågar om stumpan.
Landet som jag bor i är annorlunda än Sverige ja, inget woke-skit.

Men jag kommer som sagt var dra vidare till ett nytt land snart för att uppleva det, men det beror förstås inte på något krig så detta land behöver inte försvaras.
nä men det spelar ju ingen roll eftersom du redan har förklarat att du inte i något land tänker göra gemensam sak med de manliga männen utan du drar oavsett vilket land du befinner dig i om det behöver försvaras.
Citera
2023-05-12, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
nä men det spelar ju ingen roll eftersom du redan har förklarat att du inte i något land tänker göra gemensam sak med de manliga männen utan du drar oavsett vilket land du befinner dig i om det behöver försvaras.

Det är du som skrivit detta, inte jag.
Citera
2023-05-12, 19:37
Medlem
Svenska kvinnor är så fina. Mjäkiga ibland, men när dom väl visar upp sig så är de dom snyggaste världen skådat. Vissa frågar lite om duger jag? Ja alla möjliga kvinnor duger.
Citera
2023-05-12, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Svenska kvinnor är så fina. Mjäkiga ibland, men när dom väl visar upp sig så är de dom snyggaste världen skådat. Vissa frågar lite om duger jag? Ja alla möjliga kvinnor duger.

Nej, feta, fula och vidriga attityder.
För 50 år sedan var det annorlunda men detta är historia.
Citera
2023-05-12, 19:47
Medlem
FairyGirls avatar
Citat:
Men Sverige är fullt av betahannar som låter sig förtryckas, inget land som en sund man vill leva i.

Men nej jag hatar inte kvinnor, bara tokfeministerna i Sverige. Kvinnorna i mitt nuvarande land är däremot mycket bra och jag har bättre kvinnor än du kan drömma om.

Jo jag hör ju det på dig. Du är gravt hjärntvättad, kommer ta år av avprogrammering om du ska vakna.

Folk som flyr är mer beta och omanliga än de som stannar.

Kommentaren om kvinnohat var inte till dig, men jag förstår att du ändå tog åt dig.

Tror du är i Thailand, och de kvinnor du umgås med är köpta horor och ladyboys.

Inget jag skriver tyder på hjärntvätt. Men eftersom du påstår det, redogör för vad du syftar på.
Citera
2023-05-12, 19:48
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Riktiga/maskulina män låter sig inte förtryckas av feminister.

Och du låter som ett kvinnohatande psycho. Garanterat utan familj och barn. Vilket är bra.

Nu är det ju arbetsplatserna jag talar om, och verkligen inte hemmamiljön. Mina kärleksdamer är kvinnliga och feminina, men inte mina yrkeskollegor.
Citera
2023-05-12, 19:51
Medlem
Citat:
Folk som flyr är mer beta och omanliga än de som stannar.

Kommentaren om kvinnohat var inte till dig, men jag förstår att du ändå tog åt dig.

Tror du är i Thailand, och de kvinnor du umgås med är köpta horor och ladyboys.

Inget jag skriver tyder på hjärntvätt. Men eftersom du påstår det, redogör för vad du syftar på.

Det är tvärtom gammal smart krigstaktik att utvärdera och välja sina krig, att utkämpa utsiktslösa krig är korkat.

Och varför ska man ens försöka rädda Sverige när det finns andra länder som redan är bra och som man kan bo i? Låt idioterna få samlas i Sverige då bara.

Din tro om att jag skulle vara i Thailand och umgås med horor och ladyboys säger mest bara om dina preferenser och din inskränkta syn på andra länder. Det belyser därför väl det jag skrev om att du är hjärntvättad.
Citera
2023-05-12, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det är en helt annan fråga.
Kolla själv. Har du blått hår, fotbollsfrilla och näsring och går in i en gränd med påtända somalier, så gör du det på egen risk.
Står du och skanderar "dags att klippa kuken" och hata vita män, och nån ger sig på din demonstration, kommer jag inte gå emellan.

Min familj kröker du inte ett hår på utan att riskera både liv och lem.
Clowninlägg. Nej, jag är en vältränad man med militär utbildning som dessutom råkar ha lagliga vapen hemma. Förrädarare som du kan gott utvisas till ryssland eller arabien.
Citera
2023-05-12, 20:07
Medlem
Citat:
Det är tvärtom gammal smart krigstaktik att utvärdera och välja sina krig, att utkämpa utsiktslösa krig är korkat.

Och varför ska man ens försöka rädda Sverige när det finns andra länder som redan är bra och som man kan bo i? Låt idioterna få samlas i Sverige då bara.

Din tro om att jag skulle vara i Thailand och umgås med horor och ladyboys säger mest bara om dina preferenser och din inskränkta syn på andra länder. Det belyser därför väl det jag skrev om att du är hjärntvättad.
Var är du då? Uppenbarligen inte i Sverige?
Citera
2023-05-12, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armadou
Var är du då? Uppenbarligen inte i Sverige?

Nej självklart inte i Sverige och inte i något woke-land.
Jag är däremot inte heller låst till ett land utan tänker snart byta för att upptäcka ett nytt land.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in