2023-05-14, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Ja, men jag undrar hur unga de ska vara för att inte ha hunnit knulla runt?

Du förstår inte hur man undviker att knulla?
Citera
2023-05-14, 13:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Det handlar mer om självkänsla, egenvärde och familjevärderingar än ålder.

..men vi förstår att du som gammalt sliddjur med tatueringar och hög bodycunt är avundsjuk på de yngre tjejerna som inte sålt sig som dig än..
Ja så det var därför jag frågade om varför han just skulle ha unga tjejer och hur unga, som om de skulle ha annan självkänsla och andra familjevärderingar och hålla mer på sig än gamla farmor som haft en och samma hela livet.
Senast redigerad av Ipsi 2023-05-14 kl. 13:38.
Citera
2023-05-14, 13:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du förstår inte hur man undviker att knulla?
Jodå, och frågan var heller inte ”hur undviker man att knulla”.
Citera
2023-05-14, 13:41
Medlem
Citat:
Ja så det var därför jag frågade om varför han just skulle ha unga tjejer och hur unga, som om de skulle ha annan självkänsla och andra familjevärderingar och hålla mer på sig än gamla farmor som haft en och samma hela livet.

Det ligger i mannens natur att vilja ha tjejer mellan 20-25 år som inte har knullat runt. Då måste man byta regelbundet.
Citera
2023-05-14, 13:44
Avslutad
Citat:
Det ligger i mannens natur att vilja ha tjejer mellan 20-25 år som inte har knullat runt. Då måste man byta regelbundet.
Såna där som inte har Tinder, aldrig kollat på Paradise Hotel, inte dejtat eller haft flera olika pojkvänner utan precis som farmor och ännu tidigare generationer stadgade sig i 14-årsåldern och blev kvar med samma man tills han gick bort?
Citera
2023-05-14, 13:51
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Haha det är ingen som avstår från barn pga klimatet. Woke, feminins, metoo och flyktingarna är viktigare skäl att avstå. Feta och dryga kvinnor lockar allt färre.

Hahaha ok.
Citera
2023-05-14, 15:02
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Haha det är ingen som avstår från barn pga klimatet. Woke, feminins, metoo och flyktingarna är viktigare skäl att avstå. Feta och dryga kvinnor lockar allt färre.

Jepp!
Men de fattar inte. När konsekvenserna väl börjar hopa sig, så det är dags för livets hårda skola. Då är det redan försent.
Nu har vi den modernistiska degenereringen innarbetad i allt. Skulle de mot all förmodan ändra sig, så kommer de aldrig att kunna ha ett sunt fundament att stå på.
Citera
2023-05-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jepp!
Men de fattar inte. När konsekvenserna väl börjar hopa sig, så det är dags för livets hårda skola. Då är det redan försent.
Nu har vi den modernistiska degenereringen innarbetad i allt. Skulle de mot all förmodan ändra sig, så kommer de aldrig att kunna ha ett sunt fundament att stå på.

Ja det är så komiskt när de på fullt allvar tror att det beror på klimatet och är helt oförstående till att det beror på hur kvinnorna beter sig.

Män i woke-samhällen tar idag allt högre risker när han har sex och relation med en kvinna men får ut allt mindre av det även när katastrofen inte inträffar. Barnen blir idag dessutom alltmer utsatta för våld från MENA men inte heller det förstår de har betydelse för viljan att skaffa barn.

Sedan förväntar de sig dessutom att män ska försvara allt detta genom att riskera sina liv om kriget kommer, nej tack. Jag skulle hellre strida emot denna samhällsutveckling än för den.
Citera
2023-05-14, 15:42
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaylordYanker
Att du uttrycker dig luddigt beror sannolikt på att du tänker luddigt.
Sitt inte här och dra fakta ur röven, unge man.

Eller så är det du som inte kan läsa innantill på samma sätt som du har svårt att föra ett logiskt resonemang.

Citat:
Jag är inte på humör för sånt.
Det finns gott om kvinnor som hänger med utländska mörka män och det finns ingenting du kan göra något åt.
Eller ens bör göra något åt.

Du har inte den blekaste aning om vilka svenska kvinnor knullar runt med.
Ok?

Vi är inga förkläden för dem och de gör sina egna val här i livet.
Att de kan rymma iväg med deras gemensamma barn till nordafrika när de fått sitt medborgarskap kan vi också skita i. (Om du minns boken och filmen "Inte utan min dotter"?)

Eller de som upptäcker att de utnyttjats för både medborgarskap och bostad, för att sen knäckas, som man gör med kvinnorna hemma.

Det är inte vårt problem. Det är deras.
De stod där på stationen med sina Refugees Welcomeskyltar https://www.google.com/search?q=Refugees+welcome&tbm=isch&chips=q:refugee s+welcome,online_chips:sweden:T2IKrxMAc8g%3D&clien t=firefox-b-d&hl=sv&sa=X&ved=2ahUKEwiMpZLAwvP-AhXXvCoKHd7DAYsQ4lYoAXoECAEQKA&biw=1517&bih=861 och skanderade till den svenske mannen att hon är "Inte er kvinna", så det är till och med politiskt påbjudet. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/1kxQvB/inte-er-kvinna--tillsammans-star-de-upp-mot-rasismen En del riksdagskvinnor har till och med personligen valt t.ex. Afghanska män.
Johanna Möller hade flera, som hon till och med fick att mörda åt henne. https://sv.wikipedia.org/wiki/Arbogafallet_(2010-talet)

Dina exempel är anekdotiska.
Handplockade fall som inte ger någon helhetsbild av vad kvinnosläktet anser i stort.
Jag vet flera fruntimmer som är klart kritiska till den invandring vi hade i mitten av 10-talet.

Vad vi däremot kan konstatera är att vi har gett ukrainska flyktingar ett annat mottagande än vad vi gjorde med de asylsökande som kom hit åren 2015-16.
Trots en allt mer restriktiv flyktingpolitik har både Sverige och EU aktiverat massflyktingsdirektivet.
Vi gjorde det redan 4'e mars förra året (2022).
https://www.forskning.se/2023/02/28/flyktingar-ukraina#

Några stora protester mot ukrainska flyktingar (som mest består av kvinnor och barn) har jag inte sett och ingen har heller kunnat ge mig några belägg för detta.

Citat:
Det finns svenska kvinnor som inte ligger runt. Och oskulder efter 20 också.
Det är färre som har sex idag och det är allt senare den sexuella debuten görs idag, jämfört när jag var ung.

Belägg för det?

Citat:
Och det har aldrig fött så få barn per kvinna som nu och detta kommer bara öka.
Och allt har en gemensam grundorsak.

Det är konsekvenserna av feministisk politik i 50 år.

Det är en trend vi ser hos nästan alla någorlunda utvecklade länder.
När kvinnor får möjlighet att utbilda sig och göra karriär skjuter de upp barnafödandet.
En del för länge så att de inte kan få några barn.
Om man nu ska förenkla.
Citera
2023-05-14, 15:46
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Enligt grabbarna på Flashback har varje man tillgång till en het 19-åring som aldrig haft sex med någon annan än just honom.

Vart ska dessa brudar komma ifrån kan man ju undra?

Det som skulle behövas i så fall är en ordentlig utgallring av oss män.
Förslagsvis genom att skicka iväg oss via värnplikt till något blodigt krig så att det dör ordentligt med män.
Det som hela tråden handlar om, "Försvara svenska kvinnor i krig".
Först då kan de kvarvarande överlevande männen knulla runt med unga kvinnor.
Citera
2023-05-14, 15:52
Medlem
Tangentinkontinenss avatar
Citat:
Ja det är så komiskt när de på fullt allvar tror att det beror på klimatet och är helt oförstående till att det beror på hur kvinnorna beter sig.

Män i woke-samhällen tar idag allt högre risker när han har sex och relation med en kvinna men får ut allt mindre av det även när katastrofen inte inträffar. Barnen blir idag dessutom alltmer utsatta för våld från MENA men inte heller det förstår de har betydelse för viljan att skaffa barn.

Sedan förväntar de sig dessutom att män ska försvara allt detta genom att riskera sina liv om kriget kommer, nej tack. Jag skulle hellre strida emot denna samhällsutveckling än för den.

Inte de nya generationerna. Äldre pojkar och unga män håller sig i majoritet undan.
Därmed är ingen risk alls tagen, då det inte finns något av värde.

Jag tar hellre "gratis mat och husrum"(fängelse) än att låta någon påstådd plikt gälla mig. Jag är den yttersta moraliska auktoriteten i mitt liv, inte en sönderhorad radikalfeminiserad stat.
Har någon något problem med det, vad skall de göra? Försöka slåss och bli bekämpade?

Jag tror den radikalfeminiserade sfären är på väg mot sitt livs hårda skola och minst 63% av de kommande männen är inte villiga att ställa upp som kanonmat.
Citera
2023-05-14, 16:17
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tangentinkontinens
Jepp!

Visst är det försent, mänskligheten kommer vara utdöd sen länge innan processerna som vi satt igång nu vänder. Så helt riktigt finns det inget sunt fundament att stå på, ingen framtidstro. Dom unga har fattat för längesen till skillnad från 40-50-60 talisterna. "Livets hårda skola" kommer te sig som en söndagsutflykt i jämförelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in