2023-05-12, 02:40
Medlem
Sa det reda för flera veckor sedan, sell in may and walk away.

15k till sommaren är väl troligt, men med tanke på att det sen bara är ett halvår till halveringen så tror jag det kommer klättre uppåt sen.
Citera
2023-05-12, 08:14
Medlem
DroidBishops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Då ska vi se vart vi är nu. BTC gjorde en riktig fuling och dippade alldeles strax innan det stora orderblocket. Irriterande. Jag tror fortfarande vi kommer ta oss upp till 32-32.5 för att plocka likviditeten där, frågan är bara om 25k tas först eller inte.

https://www.tradingview.com/x/f7N5zpxD/

ETH studsar vidare från värdegap till värdegap på veckovyn, nästan till dollarn.

https://www.tradingview.com/x/zuJh9Hz2/
25-25.3 it is then

https://www.tradingview.com/x/Q81C3kwi/
Citera
2023-05-12, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Sa det reda för flera veckor sedan, sell in may and walk away.

15k till sommaren är väl troligt, men med tanke på att det sen bara är ett halvår till halveringen så tror jag det kommer klättre uppåt sen.

Jag gissar på att det vänder någonstans över 20 000, vilket är tillräckligt för fortsatt positiv trend. 200 dma ligger på cirka 22000 dollar och 200 wma på cirka 26000 dollar. Håller vi oss över en eller båda av dessa finns ingen anledning alls till oro.
Citera
2023-05-12, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Jag gissar på att det vänder någonstans över 20 000, vilket är tillräckligt för fortsatt positiv trend. 200 dma ligger på cirka 22000 dollar och 200 wma på cirka 26000 dollar. Håller vi oss över en eller båda av dessa finns ingen anledning alls till oro.

Vad är du oroad över då?
Citera
2023-05-12, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Vad är du oroad över då?

Inget särskilt.
Citera
2023-05-12, 11:12
Medlem
Jag tror inte det blir nåt mer race förän till hösten.
När motoffeniven i ukraina börjat om nån vecka och Putin drar av en atombomb så går också aktiemarknaden åt helvette.

Även om det inte händer så ser iaf inte jag några tecken på att krypto skulle gå upp.
Citera
2023-05-12, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ckskf
Jag tror inte det blir nåt mer race förän till hösten.
När motoffeniven i ukraina börjat om nån vecka och Putin drar av en atombomb så går också aktiemarknaden åt helvette.

Även om det inte händer så ser iaf inte jag några tecken på att krypto skulle gå upp.

Om den följer mönstret från 2015 bör priset börja stiga lite mer seriöst mot slutet av sommaren.
Citera
2023-05-12, 14:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Nu måste vi nästan studsa för att undvika fortsatt nedgång.

Snart dags att köpa för oss som sålde vid 30K. Skrev jag inte att vi skulle ses här nere?
Citera
2023-05-12, 14:49
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgentofSith
Snart dags att köpa för oss som sålde vid 30K. Skrev jag inte att vi skulle ses här nere?

Vet inte vad du skrev, orkar inte likt pappret och leaston hålla koll på vad alla mongon här har sagt eller inte. Jag vet bara att jag inte på något sätt uttryckt att jag trodde på fortsatt uppgång vid 31k. Men om du har gjort en bra affär så är det bara att gratulera, dock inget jag bryr mig ett piss om. Jag trade:ar bara mot mig själv.
Citera
2023-05-12, 15:14
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Vet inte vad du skrev, orkar inte likt pappret och leaston hålla koll på vad alla mongon här har sagt eller inte. Jag vet bara att jag inte på något sätt uttryckt att jag trodde på fortsatt uppgång vid 31k. Men om du har gjort en bra affär så är det bara att gratulera, dock inget jag bryr mig ett piss om. Jag trade:ar bara mot mig själv.
Det är rätt kul. Man lär sig fort vilka som är en bra kontraindikator. Typ nedan som skrev för två dagar sedan.
Citat:
Ursprungligen postat av crYptOiLLumUnATi
Yee

Up we go 😎

Long 27.5
Citera
2023-05-12, 15:23
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Papper1512
Det är rätt kul. Man lär sig fort vilka som är en bra kontraindikator. Typ nedan som skrev för två dagar sedan.

Ja att den gode burrebror aka madzen aka cryptoilluminati har brända makaroner mellan öronen råder det numera inget tvivel om. Du kanske kan göra en lista rent av? "Papprets top 3 användare på flashback att använda som kontraindikatorer vid handel med bitcoin" eller något i den stilen
Citera
2023-05-12, 15:44
Medlem
Papper1512s avatar
Citat:
Ja att den gode burrebror aka madzen aka cryptoilluminati har brända makaroner mellan öronen råder det numera inget tvivel om. Du kanske kan göra en lista rent av? "Papprets top 3 användare på flashback att använda som kontraindikatorer vid handel med bitcoin" eller något i den stilen
Burrebror ligger i top tre. Genghus likaså. Kebabmedpommes har inte lyckats något vidare heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in