2023-05-10, 15:15
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbacelo
Bra skyfflat fuckface, Men vi som inte är medlemmar av böglobbyn går inte på att du skyfflar korten.

Du påstod att postaren sagt att det fanns fler bögar än heterosexuella och skulle visa källa på det.
Postaren hade inte sagt det och således skall du dra igen din skitstinkande brödfitta.
Om samhället inte är heteronormativt torde det ju finnas data som påvisar det. Du kan ju försöka bäst du vill: samhället vilar på en heteronormativ diskurs. Käft nu, hjon.
Citera
2023-05-10, 15:19
Medlem
Jag tror inte chansen är så stor att en dragshowartist kommer kladda på barn och det var nog ett misstag av den konservativa rörelsen att börja använda begreppet "groomer". Det är inte pedofili som är problemet med dessa tillställningar, utan att det är könsradikal ideologisk aktivism.
Citera
2023-05-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Om samhället inte är heteronormativt torde det ju finnas data som påvisar det. Du kan ju försöka bäst du vill: samhället vilar på en heteronormativ diskurs. Käft nu, hjon.

Sluta skuffla fuckface, Hur var det nu med att du fultolkade in att postaren uttryckt att det fanns fler bögjävlar än heteros?
Citera
2023-05-10, 15:26
Medlem
Smegmas avatar
Jag förstår inte. Varför ska transvestiter läsa sagor för BARN? Dessa avarter kan väl ha egna sagostunder med VARANDRA? Detta påhitt är så huvudlöst och pinsamt. Sverige i ett nötskal!
Citera
2023-05-10, 15:26
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Jag tror inte chansen är så stor att en dragshowartist kommer kladda på barn och det var nog ett misstag av den konservativa rörelsen att börja använda begreppet "groomer". Det är inte pedofili som är problemet med dessa tillställningar, utan att det är könsradikal ideologisk aktivism.

Ni måste börja förstå att diskussionen är bortom dragartisterna som groomar barnen under själva sagostunden, och börja inse att diskussionen handlar om den low-key-grooming som sker av barnen för att tänka, som woke-maffian så fint kallar det, "normkreativt".

Det är hela idén bakom denna woke-indoktrinering som måste bekämpas.

Jag tror personligen att det var en stor fördel att det togs upp på partiledardebatten, då det nog öppnat ögonen på många traditionella svenskar som inte önskar få sina barn indoktrinerade till att bli "könsdysforiska" psykfall som måste gå till sjukvården och kvittera ut lyckopiller och hormonpreparat resten av sina liv. Det börjar här, med småbarnen, men även den indoktrinering som sker senare i skolan måste raderas.

Det finns ett kraftfullt vapen för oss som ställer oss mot detta, och det är att vägra betala skattepengar till deras indoktrinering. Utan dessa medel är dom ingenting, då ytterst få är villiga att betala för detta ur egen ficka.
Citera
2023-05-10, 15:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Sluta skuffla fuckface, Hur var det nu med att du fultolkade in att postaren uttryckt att det fanns fler bögjävlar än heteros?
Du kör autist-vinkeln. Stirra dig blind på en detalj. I sakfrågan då? Något att invända mot att samhället inte är heteronormativt. Vill du prata om din rädsla för burleska uttryck? Hur du likställer det med pedofili? (Här gör jag ett antagande om dig!)
Citera
2023-05-10, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Vilka är "vi"? SD? Samhällsnytt?

Pedofiler är vidriga människor som gillar att ligga med barn. Dessa är sjuka och behöver vård. Men att en porrbild föreställande en tecknad man och en tecknad docka skulle innebära pedofili är långsökt.

Hur vet vi att den motbjudande bilden kommer från målarboken? Mira Aksoy/Samhällsnytt är inte särskilt pålitliga källor och hon nu har hittat bilden i boken så måste hon ha köpt den och då stött pedofiler ekonomiskt.

På tal om källor, nån skribent här i tråden (kanske du) skrev att RFSU hade data på att 8-9 åringar konsumerar hårdporr på daglig basis...

Ligger i en systemhotande och dekadent organisations dna att försöka förstöra relationer mellan män och kvinnor. Dessa djävulsdyrkare har lyckats ganska bra.

RFSU vill påvisa att t.o.m småbarn är perversa, för då kan dom flytta ribban ännu lägre. Slutmålet är så klart att vuxna karlar skall få ha samlag med så unga barn som möjligt.

Hela historien med dom här transpedofilerna är en psy-ops från RFSU/RFSL, hur långt kan vi gå innan nån reagerar.

Lite offt. men kunde inte hålla mig.
Senast redigerad av TveksamOmMittLand 2023-05-10 kl. 15:39.
Citera
2023-05-10, 15:37
Medlem
Citat:
The term "drag" refers to the performance of exaggerated masculinity, femininity, or other forms of gender expression, usually for entertainment purposes. Drag usually involves cross-dressing. A drag queen is someone (usually male) who performs femininity and a drag king is someone (usually female) who performs masculinity. Performances often involve comedy, social satire, and at times political commentary.

Enligt definitionen av vad "drag" är och står för så hör det alltså inte hemma i en pedagogisk miljö riktad till att skola eller influera barn. Det är ju lika tokigt som om "pastorn/imamen/rabbinen kommer och läser sagor med religiösa budskap" eller "bolsjeviken kommer och läser sagor med politisk twist".
Citera
2023-05-10, 15:40
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du kör autist-vinkeln. Stirra dig blind på en detalj. I sakfrågan då? Något att invända mot att samhället inte är heteronormativt. Vill du prata om din rädsla för burleska uttryck? Hur du likställer det med pedofili? (Här gör jag ett antagande om dig!)
Fast du försvarar ju bara smink och utstickande kläder på vuxna män när det bärs som karikatyr på det motsatta könet
Kom tillbaka när ni anser att män har samma rätt som kvinnor att bära smink och utstickande stil på arbetsplatsen UTAN att det kombineras med lös röst
Det finns redan färgglada och tighta kläder sydda för manskroppen om man letar på internet, så det är utdaterat och meningslöst med drag
Men torra Svenssons som ni känner ju inte till detta och lever i en svart vit värld där det är säckiga jeans och t-shirts eller kvinnokläder som gäller
Senast redigerad av rtrty 2023-05-10 kl. 15:45.
Citera
2023-05-10, 15:41
Medlem
Citat:
Groomer kan ju ha flera betydelser. De är väldigt bra grupper i USA tack vare dem vet jag vad Sverige kan vänta sig..många föräldrar är så aaaniningslösa (80 90 talister)
Citera
2023-05-10, 15:41
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Du får ett sista försök att bemöta mig i sak.

https://open.spotify.com/track/26ZzSLUJMmYp5u1hDELEWH?si=h9WX8noBQVOa-yMHYC0gGg

Är detta också ett farligt kulturellt uttryck?
Citera
2023-05-10, 15:42
Medlem
Smegmas avatar
Men helt ärligt, vilken ansvarsfull förälder skulle sätta sitt barn på en sagostund med ett fruntimmer med kuk som läser sagor? Hur fan tänker Ni avarter? VinHORA - det säger väl allt för fan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in