2023-05-10, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Så du menar att det är fler som är homo- eller bisexuella än heterosexuella. Tar en källa på det (frågan är så klart retorisk).

Var skrev han det fuckface, Skall du begära källa lär din läsförståelse övergå en 4-åring
Han skrev att vi aldrig förr haft så många ungdommar som är förvirrade över sin sexualitet
Citera
2023-05-10, 14:47
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kip.Kinkel
Homosexuella har iallfall en otroligt stor benägenhet att vara pedofiler enligt forskningen. Sju gånger vanligare för heterosexuella män och 22 gånger vanligare hos homosexuella kvinnor. Detta jämfört med heterosexuella.
Inte representativ i en vidare kontext. SD är överrepresenterade i brott. SD är ett kriminellt parti alltså… nja, håller du med om det? Nåja, skulle gärna läsa hela, PM:a om du har den.
Citera
2023-05-10, 14:48
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbacelo
Var skrev han det fuckface, Skall du begära källa lär din läsförståelse övergå en 4-åring
Han skrev att vi aldrig förr haft så många ungdommar som är förvirrade över sin sexualitet
Han hade invändningar mot att samhället inte är heteronormativt. Det är fel, och det besvarade jag. Kan du inte läsa på Livets hårda skola?
Citera
2023-05-10, 14:48
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Hat? Har jag gett uttryck för hat? Jag tycker att diskussionen är engagerande och delvis givande. Men jag har inget hat i mig. Du projicerar.

Militärer som läser sagor. Deras uppgift är att försvara landet från yttre angrepp, inte sagoläsning. Varför ska militärer läsa sagor? För att du vill få mig att säga att det vore politiskt med det? Det är inte politiskt med militärer som läser sagor, det är fel person på fel plats om så sker.

Om du röstat M i 35 år så röstade du på Fredrik Reinfeldt två gånger och du röstade på Carl Bildt 1994. Många SD:are skulle nog säga att du är en del av problemet snarare än en del av lösningen genom dina sympatier med Reinfeldt. Men inte bryr jag mig nämnvärt om du röstade så, det gjorde jag också!
Militären är fel man på biblioteket, men en sexualiserad vinhora är rätt man bland barn. Då vet vi.

Du kan inte vinna den här diskussionen.
Citera
2023-05-10, 14:51
Medlem
Citat:
Han hade invändningar mot att samhället inte är heteronormativt. Det är fel, och det besvarade jag. Kan du inte läsa på Livets hårda skola?

Du fultolkar som alla betong hbtq miffon gör, Samhället är inte längre hetronormativ. Men din fultolkning om att det automatiskt betyder att det finns fler bögjävlar än hetro är ohederlig.

Du besvarade det inte, Du började svamla om källor på ett påstående som inte gjorts
Citera
2023-05-10, 14:52
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Det är du som är rädd för detta och påstår att det har negativ inverkan på barn så bevisbördan ligger på dig. Se så, kör i medvind.

Vi kan ju börja med att ta upp det faktum att en stor del, närmare 10% av de vilsna ungdomar som väljer att gå vidare med hormonbehandlingar ångrar sig efteråt och kan inte göra något åt det, vilket resulterar i misär, drogmissbruk och självmord.

Det är en produkt av er normkreativitet.
Citera
2023-05-10, 14:57
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Vi kan ju börja med att ta upp det faktum att en stor del, närmare 10% av de vilsna ungdomar som väljer att gå vidare med hormonbehandlingar ångrar sig efteråt och kan inte göra något åt det, vilket resulterar i misär, drogmissbruk och självmord.

Det är en produkt av er normkreativitet.

Det är framförallt flickor med autism och borderline som lider av hittepå-diagnosen könsdysfori. De har alltså en psykiatrisk diagnos i botten. Varför ska vi ha psykiskt sjuka och pedofiler bland barnen? Det är väldigt uppenbart att det här handlar om indoktrinering.
Citera
2023-05-10, 14:58
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Det tar alldeles för lång tid att förklara logik och sunt förnust för idioter som er, man orkar inte och ger upp.

Så varför sitter du och förpestar tråden med dina mossiga påhopp? Ingen bryr sig.

Vänligen sluta shitposta.

Tack och hej!
Citera
2023-05-10, 15:00
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bubbacelo
Du fultolkar som alla betong hbtq miffon gör, Samhället är inte längre hetronormativ. Men din fultolkning om att det automatiskt betyder att det finns fler bögjävlar än hetro är ohederlig.

Du besvarade det inte, Du började svamla om källor på ett påstående som inte gjorts
Du skriver att det inte längre är heteronormativt. Det är det ju. Ett sådant uttalande måste förstås i ett makroperspektiv: när allting kommer omkring är andelen icke-binära väldigt få. Menar du att jag inte har rätt? Som sagt: bevisa det.
Citera
2023-05-10, 15:03
Medlem
kim-bong-ils avatar
Ärligt talat skriker att kalla sig själv skamlös vinhora allvarlig mental ohälsa lång väg.
Jag skulle inte vilja att ens en riktig kvinna som kallade sig själv skabbigt groggluder läsa sagor för mina barn.

Att det i det här fallet är en pervogubbe som sitter och blir hård i brallan av att lajva sagotant gör det inte bättre.
Citera
2023-05-10, 15:04
Medlem
Citat:
Du skriver att det inte längre är heteronormativt. Det är det ju. Ett sådant uttalande måste förstås i ett makroperspektiv: när allting kommer omkring är andelen icke-binära väldigt få. Menar du att jag inte har rätt? Som sagt: bevisa det.

Bra skyfflat fuckface, Men vi som inte är medlemmar av böglobbyn går inte på att du skyfflar korten.

Du påstod att postaren sagt att det fanns fler bögar än heterosexuella och skulle visa källa på det.
Postaren hade inte sagt det och således skall du dra igen din skitstinkande brödfitta.
Citera
2023-05-10, 15:12
Avslutad
Är peddot uthängt än med namn och adressuppgifter?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in