2023-05-10, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Du får ett sista försök att bemöta mig i sak.

https://open.spotify.com/track/26ZzSLUJMmYp5u1hDELEWH?si=h9WX8noBQVOa-yMHYC0gGg

Är detta också ett farligt kulturellt uttryck?

Det är det jag gör fuckface men du likt böglobbyn byter fråga så fort du får mothugg

Återigen Sluta skuffla fuckface, Hur var det nu med att du fultolkade in att postaren uttryckt att det fanns fler bögjävlar än heteros?
Citera
2023-05-10, 15:44
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Om samhället inte är heteronormativt torde det ju finnas data som påvisar det. Du kan ju försöka bäst du vill: samhället vilar på en heteronormativ diskurs. Käft nu, hjon.
Men om det finns en snitslad bana av regnbågsflaggor fram till böghyllan på stadsbiblioteket har något hänt med normen, eller någon vill att nåt ska hända i alla fall.

Hade jag varit bög hade jag blivit kränkt av att någon assumes my literary preferences.

Lite där det skaver för mig, intentionen att påverka. Detta sker ju inte isolerat, se bara på genuspedagogiken inom vissa förskolor. Det är ett vårdslöst experiment i mina ögon, finns inget stöd för att det ska leda till nåt positivt. Ser bra ut på papperet för vissa ideologer endast.

Det är inte folieparanoia om man skönjer en agenda här. Visst, ser man det som nåt oskyldigt som puttrar upp till ytan av den kulturella smältdegeln som av en ren händelse är det ju ingen ko på isen. Men jag påstår att den inställningen är naiv.
Citera
2023-05-10, 15:49
Medlem
Citat:
Du får ett sista försök att bemöta mig i sak.

https://open.spotify.com/track/26ZzSLUJMmYp5u1hDELEWH?si=h9WX8noBQVOa-yMHYC0gGg

Är detta också ett farligt kulturellt uttryck?
Så länge du själv anser att männen bör anpassa efter klädkoderna på arbetsplatsen och inte bära smink till vardags som daglig stil och inte som ett sätt att gå in i sitt "kvinnliga jag" så har du ingen talan
Lika så om du anser att kort hår på män bör vara normen och att männen därför får nöja sig med peruker
Dragqueens är fega töntar som har snaggat hår och säckiga enkla kläder till vardags, de är inte som Prince var t ex
Förstår inte vad som skulle vara så beundransvärt med en dragqueen som begränsar sig själv och har någon sorts ocd där han bara kan bära smink och viss typ av klädsel med lösbröst och ändrad personlighet och kroppsspråk
Senast redigerad av rtrty 2023-05-10 kl. 16:48.
Citera
2023-05-10, 15:51
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Vilka är "vi"? SD? Samhällsnytt?

Pedofiler är vidriga människor som gillar att ligga med barn. Dessa är sjuka och behöver vård. Men att en porrbild föreställande en tecknad man och en tecknad docka skulle innebära pedofili är långsökt.

Hur vet vi att den motbjudande bilden kommer från målarboken? Mira Aksoy/Samhällsnytt är inte särskilt pålitliga källor och hon nu har hittat bilden i boken så måste hon ha köpt den och då stött pedofiler ekonomiskt.

Det är helt uppenbart att transan är pedofil eftersom han lever ut sina perversioner med dagisbarn.

Verkar vara ett laddat ämne för dig? Kanske för du själv är trans som bär trosa och andra tjejkläder. Tråkigt.
Citera
2023-05-10, 15:53
Medlem
Sjukt att se hur många det är här på FB som tycker det är ok.
Säger att det inte har med sexualitet att göra som att det skulle göra det hela normalt,nä det är lika sjukt fortfarande!
Varför?Jo för att det involverar barn….
Att det finns människor som har psykiska störningar och anser sig vara födda i fel kropp eller vad det nu beror på är ok,men att försöka normalisera ett sjukt beteende för barn är riktigt skrämmande.
Barn ska få vara just barn och inte ett objekt för hjärntvättning för att acceptera ett sjukt människogrupps-intresse.
DET ÄR INTE ETT NORMALT BETEENDE.
Med vad fan kan man förvänta sig när psykvården och Beckomberga lades ner,
dessa fd patienter måste ju också ha något att göra,,för 9000:-/Tim
Senast redigerad av HelloMrFU 2023-05-10 kl. 15:56.
Citera
2023-05-10, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelloMrFU
Sjukt att se hur många det är här på FB som tycker det är ok.
Säger att det inte har med sexualitet att göra som att det skulle göra det hela normalt,nä det är lika sjukt fortfarande!
Varför?Jo för att det involverar barn….
Att det finns människor som har psykiska störningar och anser sig vara födda i fel kropp eller vad det nu beror på är ok,men att försöka normalisera ett sjukt beteende för barn är riktigt skrämmande.
Barn ska få vara just barn och inte ett objekt för hjärntvättning för att acceptera ett sjukt människogrupps-intresse.
DET ÄR INTE ETT NORMALT BETEENDE.
Med vad fan kan man förvänta sig när psykvården och Beckomberga lades ner,
dessa fd patienter måste ju också ha något att göra,,för 9000:-/Tim
De är hjärntvättade av public service och kampanjande på diverse kurser
I vanliga fall anser de att män skall skärpa sig, växa upp, ha håret kort och ta på sig den säckiga kostymen för finare tillställningar, smink och utstickande stil skall bara få bäras med lös röst
Detta inbillar de sig skulle göra dem "toleranta" och att låta folk "få klä sig som de vill"
Drag är ju bara en tillfällig utklädnad och inte en daglig stil om man t ex är punkare eller gothare
Tänk vilket jävla liv om det varit goth story your med en man som ser ut som Marilyn Manson
Citera
2023-05-10, 16:33
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TveksamOmMittLand
På tal om källor, nån skribent här i tråden (kanske du) skrev att RFSU hade data på att 8-9 åringar konsumerar hårdporr på daglig basis...

Ligger i en systemhotande och dekadent organisations dna att försöka förstöra relationer mellan män och kvinnor. Dessa djävulsdyrkare har lyckats ganska bra.

RFSU vill påvisa att t.o.m småbarn är perversa, för då kan dom flytta ribban ännu lägre. Slutmålet är så klart att vuxna karlar skall få ha samlag med så unga barn som möjligt.

Hela historien med dom här transpedofilerna är en psy-ops från RFSU/RFSL, hur långt kan vi gå innan nån reagerar.

Lite offt. men kunde inte hålla mig.
Det var inte jag som skrev det.
Citera
2023-05-10, 16:37
Medlem
AbortRetryIgnores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det är helt uppenbart att transan är pedofil eftersom han lever ut sina perversioner med dagisbarn.

Verkar vara ett laddat ämne för dig? Kanske för du själv är trans som bär trosa och andra tjejkläder. Tråkigt.
Perversioner? Sagoläsning för barn sker på förskolor och i hem också. Är det perverst att lösa sagor för barn?

Kläder har inte kön, så några "tjejkläder" finns inte.
Citera
2023-05-10, 16:37
Medlem
Skolan strävar efter jämställdhet och könsneutral inställning på förskola och skola. En transa har en överdrivet kvinnlig framtoning och jag kan inte förstå vad det tillför barns utveckling.
Citera
2023-05-10, 16:38
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rtrty
Så länge du själv anser att männen bör anpassa efter klädkoderna på arbetsplatsen och inte bära smink till vardags som daglig stil och inte som ett sätt att gå in i sitt "kvinnliga jag" så har du ingen talan
Lika så om du anser att kort hår på män bör vara normen och att männen därför får nöja sig med peruker
Dragqueens är fega töntar som har snaggat hår och säckiga enkla kläder till vardags, de är inte som Prince var t ex
Förstår inte vad som skulle vara så beundransvärt med en dragqueen som begränsar sig själv och har någon sorts ocd där han bara kan bära smink och viss typ av klädsel med lös röst och ändrad personlighet och kroppsspråk
Prince och Bowie är bra exempel på att man kan vara androgyn i sin vardag, som genast gör alla transar till extremt töntiga tanter. Varför klär de sig till tanter ens, och hur kan de vara stolta över det? Helt ofattbart vilka nördar, skaffa ett liv. Men visst, gör det i era sovrum.
Senast redigerad av Lund-NoGo-zone 2023-05-10 kl. 16:43.
Citera
2023-05-10, 16:41
Medlem
Jag har ärligt talat aldrig haft något emot transor, dragqueens whatever. Men om dom låter sig användas av peddomaffian i en attack mot våra barn får dom helt enkelt ta det som kommer. Kommer inte bli kul för transor att gå ensamma hem från krogen om dom uppfattas som pedofiler. Just saying.
Citera
2023-05-10, 16:42
Medlem
Upp till biblioteket vad de väljer att anställa. Däremot kan man ju tycka att föräldrarna är jävla stolpskott som skickar ungarna på genusindoktrinering. Jag gissar att det är samma pack som drar med ungarna på bögparaderna också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in