2023-05-09, 22:26
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Är du chatGPT eller bara dum i huvudet? Ingen konservativ stödjer skönhetstävlingar för barn, det är ett idiotiskt amerikanskt påfund som ytterst få svenskar stödjer, oavsett politik. Barnäktenskap är det bara vissa galna batiktanter i vänsterpartierna som stödjer, nästan alla svenskar är emot det.

Ja, det händer alltför ofta att präster ger sig på barn, men det är självklart ingenting som någon stödjer, återigen oavsett parti.

Du pratar ju bara goja, man får intrycket att du är en LLM tränad på CNN och FOX.

What?! Beauty Pageants är ju konservativa amerikaners favoritnöje? Och just nu röstas det för att tillåta barnäktenskap i republikanska stater i USA.
Citera
2023-05-09, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Så det är alltså OK att vara lättklädd inför småbarn, men inte att dansa? För dom dansar ju på Drag Queen Story Hour också.

Eventet där "getlowbus" strippar inför de stackars barnen är garanterat arrangerat av samma internationella pedofilring som arrangerar DQSH

Lättklädd? Att ha kjol menar du? Jag förespråkar inget allmänt kjolförbud i tex skolor. Gör du? Flera av mina lärarinnor hade kjol på sig när jag gick i skolan. Hade jag haft en kamera på mig och varit ett litet pervo så hade jag säkert kunnat få nåt på bild när fröken satte benen i kors.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-05-09 kl. 22:41.
Citera
2023-05-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Precis. Det räcker inte med Babsan. Vi behöver en Skamlös Vinhora som läser sagor för barn och promotar böcker med bilder på läderbögar som runkar med en pojkdocka. Sedan finns det drag queens som dansar sexuellt kråmigt för barn också.
Men klaga inte. För det fanns folk som inte gillade hårdrock förut också minsann!

Nä det är inte så att det finns nån kosmisk lag att om babsan fick uppträda så får ingen annan göra det sen eftersom man fyllt 100-års-kvoten. Hoppas du aldrig får syn på brittisk underhållning för där har de haft män utklädda till kvinnor i alla tider. Sen Shakespeare iaf och in i våra dagar.
Citera
2023-05-09, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pankeborg
Det kan ju diskuteras om man väljer att vara transperson eller inte, men nu snackar vi om drag queens, det är något helt annat, och något som man absolut väljer. Tror ingen alls hävdar att man föds som drag queen.
Nej. Men de som väljer att vara dragartister kanske transpersoner eller transvetister. Det gör inte dem farliga för barn.
Citera
2023-05-09, 22:32
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Lättklädd? Att ha kjol menar du? Jag förespråkar inget allmänt kjolförbud i tex skolor. Gör du? Flera av mina lärarinnan hade kjol på sig när jag gick i skolan. Hade jag haft en kamera på mig och varit ett litet pervo så hade jag säkert kunnat få nåt på bild när fröken satte benen i kors.

Sluta spela dum, din lilla NPC.

Kommer inte svara dig något mer nu då du klart och tydligt bara är här för att förstöra tråden.
Citera
2023-05-09, 22:37
Medlem
Oseans avatar
Skiter i transor men inte fan ska de sitta sminkade o läsa böcker om Nisse som gillar Klas fan har hänt liksom. En annan sak om det är en transa som typ jobbar på skolan och får hoppa in för någon på biblioteket när de läser pippi långstrump men inte fan ska de vara söndersminkade fan tror de egentligen
Citera
2023-05-09, 22:39
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Böckerna dessa perverterade gubbar rekommenderar är, till exempel, målarböcker där en man med erekterad penis står och runkar samtidigt som han håller i en docka som föreställer ett litet barn.

Klipp där strippande dragqueens står och håller show inför barn i USA finns att beskåda på youtube.

Läs tråden, det finns gott om länkar som förklarar varför vi anser att det är pedofiler som håller på med detta.
Ursäkta att jag frågar man vad har du för källor? För mig låter det onekligen som det skulle bli en stor skandal om man läste sådana böcker.

Det är väl ändå skillnad på drag queens och pedofiler?
Citera
2023-05-09, 22:40
Medlem
Jahapp, så nu har alltså den här woke skiten nått hit. Det finns alltså på riktigt människor som tycker det är lämpligt att sexualisera barn och låta perversa sinnesförvirrade transäckel sitta och hjärntvätta barn. Det är grooming och pedofili. De som försöker sig på detta ska spärras in och förbjudas att han med barn att göra.

Som tur var har jag inga små barn, men hade jag det skulle jag aldrig acceptera detta. Det skulle bli skarpt samtal med läraren att mina barn under inga omständigheter ska tas med på sånt skit.
Citera
2023-05-09, 22:41
Medlem
KillenArCPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Är det okej att kommunen bjuder in nazister från NMR för lite läsning med barnen? Så länge de inte läser Mein Kampf är det väl bara inkluderande och trevligt?

Du förstår inte att det inte handlar om att drag queens nödvändigtvis sitter och runkar och läser porrnoveller, utan mer om normaliseringstrenden och den subtila påverkan detta har på barn när regnbågsmaffian kräver access till barnen hela tiden för att sprida sina egna irrläror. Givetvis finns en baktanke med detta.
Nu bygger ju NMR på hat så det är väl en viss skillnad? För att vara helt ärligt låter det som att du ska ta och nyktra till och sluta fantisera ihop så jävla mycket påhitt.
Citera
2023-05-09, 22:41
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Kanske missar något men var det inte en buktalardocka?
Då ät det okej tycker du, resten av Sverige tycker att det är sinnessjukt.

Runka till en bebis gör att den mannen inte ska få finnas alls.
Citera
2023-05-09, 22:42
Medlem
Brolarens avatar
Dom som på riktigt tror på att detta är ett hot mot våra barn är män som på pappret är heterosexuella men som egentligen dras mot drag och HBTQ-hållet. Det är ganska uppenbart med tanke på hur stor grej dom gör utav detta.

Dom lever i förnekelse och vad gör en trängd människa förnekelse mån tro? Särskilt män i förnekelse?

Jo, dom skriker och gapar högt om hur det är orimligt. Plötsligt försvinner all logik. Ironiskt nog är detta deras klassiska argument gentemot kvinnor (som dom hatar) också.
Citera
2023-05-09, 22:46
Medlem
Citat:
Ni som sett partiledardebatten igår uppmärksammade kanske Jimmie's kommentar om att en "skamlös vinhora" inte borde få skattemedel för att ha sagostund med barn.

Vinhoran själv får nu gråta ut i SVT där han försvarar sina obehagliga möten med barnen.
Inte en enda motfråga ställs från SVT, exempelvis varför svenska skattebetalare skall åläggas att försörja denna man och hans sexuella böjelser, som han känner är så viktiga att dela med sig av till barn.

– Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, säger Miss Shameless till Kulturnyheterna.

– Jag tycker att det är helt vansinnigt att ”Skamlös vinhora” får skattepengar för att läsa sagor för barn. Där går åtminstone min gräns, sade Jimmie Åkesson under debatten.

Miss Shameless svarar på kritiken:

– Jag har två namn. Miss Shameless läser sagor för barn när jag åtar mig det uppdraget. Sedan har jag ett annat namn, Miss Shameless Winehore, när jag gör vuxenevenemang. Sagostunderna är framtagna för barn och anpassade för barn. Jag undrar om han har varit på någon av våra sagostunder. Jag tror inte han har varit det med tanke på allt som han påstår. Budskapet i sagostunderna handlar om acceptans, vänskap, kärlek och att våga uttrycka sig på det sätt man vill.

https://www.svt.se/kultur/miss-shameless-om-partiledardebatten-vet-inte-om-jag-ska-skratta-eller-grata

Diskussion:

Är det verkligen sånt här som vi skattebetalare i Sverige anser att det är lämpligt att våra skattepengar går till?

Varför kan inte en helt vanlig förskolepedagog läsa sagor för barnen som tar upp acceptans, kärlek, vänskap och allt det där? Varför måste det vara en söndersminkad gubbe med en kink att gå runt i kvinnokläder?

Kommer "Drag Story Hour" vara transparenta i vilka män och vilken "litteratur" som används under dessa minst sagt underliga stunder?

Skulle "Drag Story Hour" vara en "thing" om det inte finansierades med skattemedel?

Vänligen diskutera och ge er syn på saken.

Mvh, Bengtochjag

Jag är starkt emot detta pga det är barn det handlar om och sex och barn hör ju inte ihop, låt barn vara barn dom kommer iaf ta reda på det dom vill veta i tonåren, man behöver inte en överdriven transa som läser sagor för barnen och ger dom en massa ideer pga sin läggning, nä usch säger jag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in