2023-05-09, 21:59
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Tänk om dom klätt ut sig till präster istället...
Citera
2023-05-09, 22:01
Medlem
bengtochjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Folk i kjol korsar benen ibland och har de otur så sitter där nåt creep med kameran beredd och tar ett creep-shot. Hade det inte varit detta så hade de väntat på att nån hade lyft ett vattenglas från golvet, tragit ett pervo-foto på människans röv och gjort ett inslag om hur det hela var en goatse-show för de stackars små oskyldiga barnen.

Du bidrar med sådan expertis och sådant folkvett.

Kan du vänligen ge din syn på klippen jag citerar nedan?

Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Här har vi klipp där de håller på framför bebisar och småbarn:

https://www.youtube.com/shorts/n8qJaGBlVGM
https://www.youtube.com/watch?v=9VA72t7o24I
https://www.youtube.com/watch?v=AcvB74tYP5w
Citera
2023-05-09, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olle-olsson
SD borde börja förespråka lagstiftning på området. Skriva motioner och opinionsbilda. Måste bli möjligt att bura in dessa perversa ”vinhoror”.
Precis. Det är det viktigaste för Sverige idag. Alla skamlösa vinhoror, även inom SD, måste identifieras låsas in. Annars blir det farligt för barnen att gå till de få bibloteken som kommer att finnas kvar om denna regering består.
Citera
2023-05-09, 22:04
Medlem
Folketstempels avatar
En intervju med Christer Lindarw på barntv , Bengt Fahlström och hans knatteredaktion tror jag, på 80-talet så fick han frågan var han gjorde av snoppen när han spelade en dam.

Han svarade,
jag stoppar in den i gumpen, det är därför jag alltid ser så glad ut!

Kan vara ett rykte, men alla citerade det uttalandet gällande frågan i topic på 80-talet.
Citera
2023-05-09, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Hur driver konservativa den "verkliga" sexualiseringen av barn, medan liberaler som vill prata sex, onani och könsidentitet med barn så unga som 6 - 9 år inte gör det? Vad kallar du den liberala tillställningen Pride som gärna bjuder in barnfamiljer till sina sexuella parader om inte ett spektakel för sex och grooming?

Det du sysslar med är bara rent önsketänkande. Även i de fall det förhåller sig så sker det under radarn, medan det ni vurmar för sker helt öppet för att accepteras och normaliseras. Många tillhörande denna regnbågssekt gömmer sig i dagsljus, lite som mysfarbrorn som bara är lite "kramgo" med barn och eftersom han är så öppen med sin "oskyldiga" kärlek till barn behöver folk inte oroa sig. Classic grooming. Hela den liberala regnbågsrörelsen är i grunden för pedofili, alltså rent historiskt, och den enda anledningen att detta inte yttras offentligt är för att det fortfarande är väldigt stigmatiserat och oaccepterat i de flesta hushåll.

Men vilka är det som vill avstigmatisera pedofili och introducera dessa idéer till barn så tidigt som möjligt, inte är det konservativa inte.

Barnäktenskap är för övrigt olagligt i nästan alla muslimska länder med ytterst få undantag (gissar att det är vad du syftar på) och det är inte socialt accepterat förutom i regionalt segregerade samhällen med egna sedvänjor och förlegade traditioner, tänk landsbygden i Pakistan, Yemen osv. I de flesta länder går gränsen vid 18 år, och det är heller inte ovanligt att man har en högre byxmyndighetsålder än i väst.

De präster som "knullar barn i kyrkorna" (katoliker) är ju i 9/10 fall homofiler så de tillhör ju egentligen regnbågsrörelsen de också.

Könsidentitet har diskuterats hela tiden, sen urminnes tider. Vad som är killigt eller tjejigt osv. Inget nytt under solen. Samma med sexualitet. Jag fick min första sexualundervisning i 2an i svensk, kommunal skola. Ser inget fel i att ungar får lära sig att killar kan gilla killar och tjejer tjejer osv. Det vart knappast nåt hemlighet att killar och tjejer gillar varann.

Hela grooming och peddogrejen är en solklar projicering. Precis som när böghatare springer runt och kallar alla andra för homos, samtidigt som de har tarmarna till bredden fyllda av pitt. Munnen talar om det som hjärtat är fyllt av.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-05-09 kl. 22:09.
Citera
2023-05-09, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bengtochjag
Du bidrar med sådan expertis och sådant folkvett.

Kan du vänligen ge din syn på klippen jag citerar nedan?

Min syn är att detta inte är dragqueen story hour utan ett brittiskt event som jag inte sett en enda människa försvara (och som ingen bör försvara).
Citera
2023-05-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Könsidentitet har diskuterats hela tiden, sen urminnes tider. Vad som är killigt eller tjejigt osv. Inget nytt under solen. Samma med sexualitet. Jag fick min första sexualundervisning i 2an i svensk, kommunal skola. Ser inget fel i att ungar får lära sig att killar kan gilla killar och tjejer tjejer osv. Det vart knappast nåt hemlighet att killar och tjejer gillar varann.

Hela grooming och peddogrejen är en solklar projicering. Precis som när böghatare springer runt och kallar alla andra för homos, samtidigt som de har tarmarna till bredden fyllda av pitt. Munnen talar om det som hjärtat är fyllt av.

Det är alltså bögarna själva som ligger bakom homofobin?
Citera
2023-05-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olle-olsson
Det är alltså bögarna själva som ligger bakom homofobin?

Haha ja, till stor del iaf. De mest högljudda av de.
Citera
2023-05-09, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Försvara detta först innan ni fortsätter att försvara dessa pedofiler.
Annars så blir ni diskvalificerade från denna debatt.
Kanske missar något men var det inte en buktalardocka?
Citera
2023-05-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
James Dean var rebellen på 50-talet, hippien på 60-talet, punkaren på 70-talet.
2010--> är det att vara transsexuell?
Jag vet inte om James Deans sexuella identitet. Men hur är det relevant i denna diskussion?
Citera
2023-05-09, 22:14
Medlem
ppp333s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonCermenius
De som tyckte det var hemskt med hårdrockare på 60 talet, tyckte det verkligen var hemskt. De tyckte på riktigt att det var djävulens verktyg och kollade allt vidrigt man kan tänka sig till hårdrock, och om det fanns internet på den tiden så är jag helt säker på att man hade läst om kopplingar med pedofiler och hårdrock.
När man utmanar normen så måste gränserna hela tiden flyttas. När drag queensens sagoberättelse och kråmande inför barn (som uppmuntras till att stoppa sedlar i behån och trosorna på transan,) bara väcker en gäspning så kommer man köra samma argument som ovan inför nästa grej,
tex barnen får klä ut sig till strippor och dansa med vuxna män.... män som
"bara är sig sjääälva lixom och barnen får lära sig att acceptera att vissa män gillar barn på ett speciellt sätt och det är inget fel med det alla människor är lika värda och det är naturligt"
Dom som klagar på detta är bara bakåtsträvare precis som de som inte gillade hårdrock minsann!
Citera
2023-05-09, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
När man utmanar normen så måste gränserna hela tiden flyttas. När drag queensens sagoberättelse och kråmande inför barn (som uppmuntras till att stoppa sedlar i behån och trosorna på transan,) bara väcker en gäspning så kommer man köra samma argument som ovan inför nästa grej,
tex barnen får klä ut sig till strippor och dansa med vuxna män.... män som
"bara är sig sjääälva lixom och barnen får lära sig att acceptera att vissa män gillar barn på ett speciellt sätt och det är inget fel med det alla människor är lika värda och det är naturligt"
Dom som klagar på detta är bara bakåtsträvare precis som de som inte gillade hårdrock minsann!

De har redan bara väckt en gäspning. Babbsan har varit på tv i decennier. Dragqueens är gamla som gatan. Vad som är nytt är hysterin kring de.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-05-09 kl. 22:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in