2023-05-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kimma7
Här är det jämställdhet som gäller, dvs kvinnorna ska vara med och kriga precis lika mycket som männen, något annat är såklart hyckleri från de svenska feministerna.

Bingo, kvinnor ska såklart bidra lika mycket. Feminism eller ej har inget med saken att göra, det handlar om att göra vad man kan med det man kan, oavsett vem man är. Intresset för Lottakåren har ökat tillsammans med andra civilförsvarsorganisationer, så det finns hopp om att folk börjar skaffa sig insikt om var de kan verka vid kris.
Citera
2023-05-07, 21:32
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Den tveksamheten är redan uttryckt nu när det kommer kvinnor och barn från Ukraina.
Tyvärr flyttar de även snart härifrån när de ser vilka de möter här.

Säger du det.

Vilka feminister har uttryckt sitt ogillande om invandringen av kvinnor och barn?
Det vore intressant att få ta del av.
Citera
2023-05-07, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lasbond3000
Säger du det.

Vilka feminister har uttryckt sitt ogillande om invandringen av kvinnor och barn?

Har du inte hängt med alls? Det har varit helt andra tongångar när det gäller flyktingar från Ukraina då dessa i huvudsak är kvinnor. Det är inget som passar agendan hos svenska kvinnor och MSM.
Citera
2023-05-07, 23:19
Medlem
Lasbond3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Har du inte hängt med alls? Det har varit helt andra tongångar när det gäller flyktingar från Ukraina då dessa i huvudsak är kvinnor. Det är inget som passar agendan hos svenska kvinnor och MSM.

Nej det har jag faktiskt inte.
Därför är jag nyfiken på hur debatten förs idag.
Jag tar gärna del av exempel.
Citera
2023-05-08, 09:12
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Säger du det.

Citat:

Citat:
Nej det har jag faktiskt inte.
Därför är jag nyfiken på hur debatten förs idag.
Jag tar gärna del av exempel.

Ukrainarna har fått ett mycket bättre mottagande än de ensamkommande arabiska och nordafrikanska ensamkommande männen fick. Sånt jävla bullshit att någon har protesterat mot invandringen från Ukraina.
Citera
2023-05-08, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ukrainarna har fått ett mycket bättre mottagande än de ensamkommande arabiska och nordafrikanska ensamkommande männen fick. Sånt jävla bullshit att någon har protesterat mot invandringen från Ukraina.

Helt fel, MSM har istället direkt kritiserat denna flyktinginvandring för att den kostar så mycket. Det är inte alls den opinionen de väckt mot våldtäktsnegrer.
Citera
2023-05-08, 10:11
Avslutad
Citat:
Helt fel, MSM har istället direkt kritiserat denna flyktinginvandring för att den kostar så mycket. Det är inte alls den opinionen de väckt mot våldtäktsnegrer.
Är kvinnorna dyrare än männen alltså?
Citera
2023-05-08, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi

Nej men kvinnorna vill inte betala för konkurrensen från andra snygga tjejer, de vill ha negerkuk
Citera
2023-05-08, 11:01
Avslutad
Citat:
Du sa ju att just kvinnorna ansågs för dyra. Enligt MSM.
Citera
2023-05-08, 11:25
Medlem
Citat:
Du sa ju att just kvinnorna ansågs för dyra. Enligt MSM.

Ja kvinnorna tycker det ja, de vill inte betala en krona för import av kvinnor som sänker deras eget marknadsvärde.
Citera
2023-05-08, 11:27
Avslutad
Citat:
Ja kvinnorna tycker det ja, de vill inte betala en krona för import av kvinnor som sänker deras eget marknadsvärde.
Vilka kvinnor tycker det?
Citera
2023-05-09, 18:30
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
Tänder du på gamla tanter så finns det många att välja på.
Vill du ha en kvinna i en någorlunda fertil ålder är utbudet tämligen skralt.

För, som du nog vet, så föds det fler pojkar än flickor (kvot: 106/100) samt att vi har importerat mängder av unga män från MENA i form av invandring.
Kvinnor älskar det.
Massor av spännande mörka mystiska män att åka karusell på.

Jag är oldschool.
Jag vägrar spermahinkar som åkt för mycket karusell och inget hindrar mig från att söka mig till yngre tjejer som inte knullat runt med "alla" än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in