Citat:
Ursprungligen postat av
GaylordYanker
Absolut inte alla svenska män.
De som är det, brukar inte sitta här och ojja sig.
De har fullt upp med att belägra kvinnor irl och sen byta ut dem helt efter eget behag.
De snubblar över kvinnor som bokstavligen kastar sig över dem och ingen av dem fattar att de inte är unika på något enda sätt utan bara ett hål till.
Låter inte som en svensk standardman iaf. Kanske en promille av alla män, alltså en halv promille av hela befolkningen. Resten av männen är så konflikträdda att de springer och gömmer sig så fort något får ett snudd på otrevligt tonläge. Aldrig att de öppet skulle säga att de har någon avvikande åsikt, majoriteten tycks inte ens ha någon åsikt alls utan vara 100% kuvade.
Dessa män du nämner som lever för att knulla olika kvinnor ter sig inte heller särskilt seriösa utan har fastnat i någon form av livsstil som generellt brukar betraktas som eftersträvansvärd typ i tonåren. De flesta växer sedan ur det och vill stadga sig med familjeliv eller något annat mer meningsfullt eller högre livsmål, men somliga växer aldrig riktigt upp. Vet inte ens vad som säger att dessa förvuxna bäbisar är mindre konflikträdda? Tror dessvärre oavsett inte att de är så mycket att hänga i julgranen iaf i en krigssituation. De är helt upptagna med att följa primitiva begär och leva impulsivt.
Det är iaf inte så att jag känner mig trygg med att varken de eller några andra män i det land har varken stake, ryggrad, mod eller kaliber att försvara varken mig eller något annat i detta land. Landet faller ju sönder rakt framför ögonen på oss. Vad gör de svenska männen? Typ kollar på melodifestivalen och funderar på om räntorna snart kan gå ner igen så de kan använda bostadslånebankomaten till att uppgradera bilen till en tesla så de kan få visa grannarna hur ”framgångsrika” de är.
Nä, männen i detta land är inte mkt att räkna med när det kommer till att försvara något alls. Det är nog tvärtom, vi kvinnor som får fixa biffen om något ska hända. Dock tror jag inte någon är särskilt intresserad av att försvara något alls förutom sig själv. Och det kommer folk göra genom att försöka fly. Vi lever i en hyperindividualistisk kultur och ingen bryr sig om att landet faller samman (utom en liten klick konflikträdda män som sitter och skriver på Flashback hur upprörda de är, inget de vågar yppa publikt dock, än mindre agera på saken).
Så ni män kan sluta fundera. Det är bara att kolla er i spegeln, inte minst granska chipstuttarna, och inse hur ryggradslösa ni är och konstatera att ingen kvinna eller någon annan kan förlita sig på er. Med eller utan krig faller Sverige samman i rasande tempo och ni gör inte ett skit.
Ni kan inte ens försvara landet UTAN krig, hur skulle ni kunna göra det när det är krig? Bara tanken är skrattretande.. om det inte vore för att situationen är så sorglig!