2023-05-09, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Det är lite syftet med sagostunderna också. Visa att det är okej att se annorlunda ut, klä sig som man vill och vara sig själv. Budskap som extremhögern alltid hatat.

Samma extremhöger som runtom i världen röstar för barnäktenskap, att barn inte ska få göra abort, att barn inte ska lära sig vad övergrepp är och hur man anmäler osv.

Eller som extremvänstern som gjorde barnporr lagligt på 70-talet.

Pedofili är ingen jävla höger-vänster grej. Barn har historiskt systematiskt utnyttjats av alla sorters ettablissemang oavsett religion eller ideologi. Att försöka förminska detta till en jävla pajkastning från båda hållen politiskt där båda vill få det att se ut som att det bara är den ena sidan som är pedofiler är ju höjden utav skamlöshet.
Citera
2023-05-09, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Nej det där är något du hittat på i din rädsla.

Har vi någon brist på att hitta människor som kan läsa sagor för barn, så att vi därför måste hitta utklädda sagoläsare? Nej.

Om nu en man vill klä ut sig till en tjej, duger det då inte med en vanlig tjej? Det ska istället vara en slampig och sexuellt utmanande tjej. Varför? Svaret är förstås att mannen i fråga blir sexuellt upphetsad av att klä ut sig till en voyeuristisk slampa.

Män som klär ut sig till kvinnor är givetvis sjukt i sig, men om det hör hemma någonstans är det på nattklubbar och shower, precis som strip-tease, burlesque-artister och andra liknande vuxenaktiviteter. Det är därför lika olämpligt att en dragartist ska träffa dagisbarn som det hade varit om en strippa hade gjort det.

Men du vill att barn ska utsättas för detta för att barnen ska "förstå att alla är olika"?
Citera
2023-05-09, 18:09
Medlem
Citat:
Jag tycker alla tokhögeridioter borde låsas in på psyk.

Du är garanterat någon jvla second hand idiot från Södermalm som sätter sig o klistrar fast sig på essingeleden... dina föräldrar borde gjort världen en tjänst för länge sen och gjort abort tidigt! Vidriga vänster kommunist kräk
Citera
Avslutad
Citat:
Jag är inte rädd för nånting.

Du verkar däremot vara en störd jävel. Du kan bara presentera ett jävla fall där det inte ens begåtts ett övergrepp.

Ni är för fan psykfall hela bunten.

Jävla ynkrygg.

Noterar att det enda du har kvar nu är att kalla mig en störd, feg ynkrygg som inbillar mig saker. Hur känns att stå på en så pass styv lina retoriskt? Jag hoppas innerligt du mår dåligt av att ha så mycket fel som du har.
Senast redigerad av torstenferdinand 2023-05-09 kl. 18:11.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Har vi någon brist på att hitta människor som kan läsa sagor för barn, så att vi därför måste hitta utklädda sagoläsare? Nej.

Om nu en man vill klä ut sig till en tjej, duger det då inte med en vanlig tjej? Det ska istället vara en slampig och sexuellt utmanande tjej. Varför? Svaret är förstås att mannen i fråga blir sexuellt upphetsad av att klä ut sig till en voyeuristisk slampa.

Män som klär ut sig till kvinnor är givetvis sjukt i sig, men om det hör hemma någonstans är det på nattklubbar och shower, precis som strip-tease, burlesque-artister och andra liknande vuxenaktiviteter. Det är därför lika olämpligt att en dragartist ska träffa dagisbarn som det hade varit om en strippa hade gjort det.

Men du vill att barn ska utsättas för detta för att barnen ska "förstå att alla är olika"?
Ja men det är ju inget problem om en dragqueen gör det.

Det är ju bara nåt du fått för dig i din störda hjärna.
Citera
2023-05-09, 18:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Noterar att det enda du har kvar nu är att kalla mig en störd, feg ynkrygg som inbillar mig saker. Hur känns att stå på en så pass styv lina retoriskt? Jag hoppas innerligt du mår dåligt av att ha fel.
Ja men du är ju störd. Det visar dina skriverier här.

Jag har inte fel.
Citera
2023-05-09, 18:11
Medlem
Citat:
Ja men det är ju inget problem om en dragqueen gör det.

Det är ju bara nåt du fått för dig i din störda hjärna.

Jo, det är ett jävligt stort problem att utsätta barn för gränsöverskridande beteenden och att introducera sexualitet när de inte är redo för det. Förstår du verkligen inte det?
Citera
2023-05-09, 18:12
Medlem
falconer8s avatar
Nästa steg blir: Pedofiler läser sagor för barn!
Attans! Det gör dom ju redan!

Varför inte seriemördare läser sagor för barn? Johanna Möller, Englas mördare Anders Eklund läser sagor för barn?

Hagamannen kanske? Synd att Hans Scheike gick och dog. Annars tror jag att han hade varit mer än villig att läsa sagor för barn! ISIS läser sagor för otroga barn? Bästa sättet att avlägsna huvudet kanske.🤔

Tjichatilov, Jeffrey Dhamer och John Wayne Gacey läser sagor för barn. Om dessa herrar hade levt. Adolf Hitler, Klaus Barbie och Reinhard Heydrich läser sagor för ariska barn.

( Via en seans) Jack uppskäraren läser sagor för barn. Djävulen själv läser sagor för barn. Dumpen. Se : s alla samlade hebefiler/ pedofiler läser sagor för barn. M.m.
Citera
2023-05-09, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Jo, det är ett jävligt stort problem att utsätta barn för gränsöverskridande beteenden och att introducera sexualitet när de inte är redo för det. Förstår du verkligen inte det?
Nej det är inget problem. Inga rapporter om traumatiserade barn finns i verkligheten.

De finns bara i din förvirrade hjärna.
Citera
2023-05-09, 18:14
Medlem
Citat:
Nej det är inget problem. Inga rapporter om traumatiserade barn finns i verkligheten.

Du har inga motargument. Det enda du kan komma med att andra är förvirrade eller störda.

Nu ska jag förklara varför det är fel.

Barn är inte sexuella, de har inget begrepp om sexualitet överhuvudtaget. De förstår givetvis skillnaden mellan män och kvinnor, eftersom det är en av de mest grundläggande identiteterna mänskligheten har. Men, och det har forskats i ämnet, det är mycket skadligt för barn att bli utsatta för gränsöverskridande saker i unga år. Det kan vara att bli utsatt för ett sexuellt övergrepp, men också något mindre dramatiskt som att barnen får se något som de inte är redo för att se, tex att en äldre person som visar barnen porr eller något annat som gör att deras gränser överskrids. Det kan även vara att berätta något för barnen om sex som de inte är redo att ta del av. Dessa trauman som skapas av gränsöverskridande beteende i barndomen kan mycket väl leda till problem långt senare i livet.

Det är inte långsökt att tro att dessa dragqueens har blivit utsatta för något gränsöverskridande beteende när de själva var barn. Nu för de vidare detta på nya generationer.

Det är därför viktigt att vara väldigt varsam med barn, och därför inte låta dem ta del av de delar av vuxenlivet som på något vis innefattar sexualitet, vilket sagostunder med sexuellt utmanande dragqueens är. Försiktighetsprincipen bör tillämpas, alltså att eftersom vi inte vet följderna bör vi avstå från det.
Citera
2023-05-09, 18:15
Avslutad
Citat:

Det här totalt havererade samhället där alla verkar gå på någon sorts antidepressiv eller ångestdämpande medicin säger mig att det inte bara är inbillning.

Så det här är ett glasklart fall av gaslighting från din sida. Det kan inte bli tydligare än det här.
Citera
2023-05-09, 18:16
Medlem
De enda pengar som borde läggas på detta peddo är för psykiatrisk vård.
Det är en jävla skam och avskyvärt att våra barn utsetts för detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in