2023-05-09, 18:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Att hänvisa till den störda extremisten "Julia Caesar" säger nog allt. Ska vi rekommenderas att lyssna till
övervintrade äldre herrar på Swebb-tv också, i två sega timmar? Med tomtar på loftet.
Åkesson hyllade ju Avpixlat, av andra definierat som en rasistisk hatsajt. Nu har SD med sin svans gått på grund.
Gjorde bort sig totalt i partiledardebatten i denna fråga, SD vill införa kulturskymning.
Och du vill normalisera pedofili och könsförvirring. Bra där.

Det är inte Julia som talar i klippet fyi.
Citera
2023-05-09, 18:02
Medlem
Duvlorts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
Det här med transor är tydligen nåt nytt och läskigt för många, ändå har ju karaktären Babsan funnits sen mitten på 80-talet...

2006 i barnprogrammen Bubbla med Babsan och TV Myra på TV4... 2010 i barnprogrammet Wild Kids... någon som hört talats om några barn som farit illa och behövt terapi efter detta?

2006? De som var barn då är väl de som skickar sina barn idag till Miss Shameless Winewhore?
Så ja, lite skada tog nog barnen då.
Tror dessutom att folk hade reagerat då med om Babsan haft ett mera klatschigt namn, typ Miss Klamydia Test.
Citera
2023-05-09, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lpq32
Jaha. Ytterligare en störd jävel som tror att våld löser allt.

Sån dårar förtjänar inte att leva. Antagligen rättpsyk eller bort med dåren.
Citera
Avslutad
Citat:
Nej det är du som i din förvirrade hjärna får för dig en massa skit. Hur i helvete skulle något övergrepp kunna genomföras med bibliotekspersonal närvarande?

Du är en liten rädd ynkrygg om du får för dig sådan skit.

Vem sade något om att bokstavliga övergrepp begås? Däremot finns det åtminstone ett fall utav en av dem i USA som bokstavligen var en dömd sexförbrytare som jag länkade till tidigare, men nåja. Jag är ju bara feg och rädd som tycker det här sjukt att utsätta barn för oavsett.
Citera
Avslutad
Citat:
Så de som hatar och hotar har alltid rätt?

Du verkar litet skev.
Inga föräldrar stöttar det här om de förstår syftet.

Det är du som är skev.
Citera
2023-05-09, 18:04
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Det är lite syftet med sagostunderna också. Visa att det är okej att se annorlunda ut, klä sig som man vill och vara sig själv. Budskap som extremhögern alltid hatat.

Samma extremhöger som runtom i världen röstar för barnäktenskap, att barn inte ska få göra abort, att barn inte ska lära sig vad övergrepp är och hur man anmäler osv.

På sidan fem så ser vi den amerikanska förlagan till denna "sagoläsning". Berätta vad du ser som är okej?

Citat:
Ursprungligen postat av ENTRUMPENTRUMP
Här har vi klipp där de håller på framför bebisar och småbarn:

https://www.youtube.com/shorts/n8qJaGBlVGM
https://www.youtube.com/watch?v=9VA72t7o24I
https://www.youtube.com/watch?v=AcvB74tYP5w
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DenlysandeJarl
Varför har dom sådant behov av att blanda in barn i deras perversa, onormala lekar? det måste ju handla om pedofili på något sätt, det är sjukt! Fyfan jag tycker synd om dessa barn, och att det bara är SD av alla riksdagspartier som tar avstånd gör mig oroad.

Ja, helt rätt, ofattbart konstigt.
Själv håller jag med SD fullt ut här.
Det finns troligen en hel massa vanliga bibliotekstanter som kan läsa för barnen istället. Varför just transor?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av necked
Sån dårar förtjänar inte att leva. Antagligen rättpsyk eller bort med dåren.
Jag tycker alla tokhögeridioter borde låsas in på psyk.
Citera
2023-05-09, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Vem sade något om att bokstavliga övergrepp begås? Däremot finns det åtminstone ett fall utav en av dem i USA som bokstavligen var en dömd sexförbrytare som jag länkade till tidigare, men nåja. Jag är ju bara feg och rädd som tycker det här sjukt att utsätta barn för oavsett.
Jag är inte rädd för nånting.

Du verkar däremot vara en störd jävel. Du kan bara presentera ett jävla fall där det inte ens begåtts ett övergrepp.

Ni är för fan psykfall hela bunten.

Jävla ynkrygg.
Citera
2023-05-09, 18:05
Medlem
Citat:
Du kan ju inte backa upp dina dumheter. Ergo: Du har hittat på allthop.

Dumheter? Varför existerar sexualitet? Därför att män och kvinnor ska bli attraherade av varandra för att skapa barn. Allt som avviker från detta är en sexuell avvikelse. Om man har en sexuell avvikelse är det självklart att man också kan ha flera sexuella avikelser. I vart fall är risken större.
Citera
2023-05-09, 18:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Inga föräldrar stöttar det här om de förstår syftet.

Det är du som är skev.
Det har du ingen aning om eftersom du inte talat med alla föräldrar.

Du blir bara skevare och skevare.
Citera
2023-05-09, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bagge1
Dumheter? Varför existerar sexualitet? Därför att män och kvinnor ska bli attraherade av varandra för att skapa barn. Allt som avviker från detta är en sexuell avvikelse. Om man har en sexuell avvikelse är det självklart att man också kan ha flera sexuella avikelser. I vart fall är risken större.
Nej det där är något du hittat på i din rädsla och ditt sexualneurotiska psyke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in